Symptomtråd

Småkvalm flere dager og en trykkende følelse, spesielt når jeg har på bukse.
Ellers lite. Håper egentlig ikke magen kommer så fort denne gangen...
4+6 i dag

Edit: veldig slapp, lite energi og trøtt...

Jeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..

Oh my... Så opplåst d siste døgnet! Mye mer nå enn forrige svangerskap kan jo ikke kle meg i mine vanlige klær :(

Jeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..
Nei! :) Det er bare en cirkaberegning, så det er veldig vanlig å få 3+ først etter 5+0. Jeg fikk det først i dag, 5+1, og vet om maaange som har fått det senere også :)

Fikk akkurat samme, på 4+6 fikk jeg 2-3 uker, som jo forsåvidt stemte så bestemte meg for ikke bli for bekymret ;) har hørt den kan være litt treg. Tok ikke ny før 6+0, 1 uke og 1 dag etter og da var den 3+

Får bare roe ned og sjekke igjen om en uke.. Er jo teknisk sett ikke 5 fullgåtte enda. Alle symptomer er fortsatt på plass, og det er et godt tegn!

Leste en lege som var irritert på disse testene, da de skapte mye stress. HCG nivåene var såpass varierende at det var kun halvparten disse stemte på sa han legen.

Vet ikke om dette stemmer altså, men tror CBD viser hvor gammel foster er, å ikke når befruktning skjedde? Mulig jeg tar heeeelt feil. Men ei venninne av meg er like langt som meg på vei 4+5, og på hennes stod det 1-2 på mandag som var.

Vet ikke om dette stemmer altså, men tror CBD viser hvor gammel foster er, å ikke når befruktning skjedde? Mulig jeg tar heeeelt feil. Men ei venninne av meg er like langt som meg på vei 4+5, og på hennes stod det 1-2 på mandag som var.

Ser på nettsiden deres at den skal vise fra befruktning så ikke vet jeg :-/

Helt på bærtur jeg ! CBD stemmer jo hadde jo glemt helt ut at hvor langt man har kommet blir regnet fra forrige mens

Flere enn meg som er uhorvelig trøtt? Kan legge meg ned og sovne når som helst!

I går var jeg helt lost hele dagen, trøtt som ei strømpe og slapp. Så ble sofa HELE dagen. Men bedre i dag.. Etter jobb kan jeg gjerne ta en dupp.

Litt trøttere enn vanlig (trudde det var for jenta mi på 1år sto så tidlig opp, men fekk jo positiv test i dag, so det er vel pga begge deler..)
Har kjent antydning til å være kvalm noen få ganger i løpet av den siste uka.
4+4 i dag

Åh, idag har alt bare vært slitsomt. Har vært så trøtt og uten energi.. Har tilbragt det meste av dagen i senga og hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har orket å være med på noen ting :-( håper morgendagen blir bedre!

Ja begynner å bli rimelig skeptisk. Alle virker oppblåste mens min mage bare strammer seg. Skal definitivt ringe legen i morgen. Håper det kan undersøkes på en eller annen måte :)

Huff! Ja, ring legen imorra. Da slipper du ihvertfall å spekulere. Jeg har også hatt mye murring og stramming i magen + oppblåst... Men virker som spira fortsatt klamrer seg fast, testene er knallsterke.

Back
Topp