Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei!Jeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..
Fikk akkurat samme, på 4+6 fikk jeg 2-3 uker, som jo forsåvidt stemte så bestemte meg for ikke bli for bekymretJeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..
Leste en lege som var irritert på disse testene, da de skapte mye stress. HCG nivåene var såpass varierende at det var kun halvparten disse stemte på sa han legen.Jeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..
Jeg fikk 2-3 på CBD i dag og i morgen er det 3 uker siden unnfangelse (el) Er dette grunn til å bli bekymret? Hadde sett for meg å få 3+, så ble litt skuffet..
Vet ikke om dette stemmer altså, men tror CBD viser hvor gammel foster er, å ikke når befruktning skjedde? Mulig jeg tar heeeelt feil. Men ei venninne av meg er like langt som meg på vei 4+5, og på hennes stod det 1-2 på mandag som var.
Fortsatt like vondt?Vondt i magen. Vondt i magen. Vondt i magen.
Fortsatt like vondt?Det hørtes ikke særlig kjekt ut.
Ja begynner å bli rimelig skeptisk. Alle virker oppblåste mens min mage bare strammer seg. Skal definitivt ringe legen i morgen. Håper det kan undersøkes på en eller annen måte![]()