Symptomer!

Tja, liksom noe strammer og klyper litt kanskje. I perioder var det litt vondt. Veldig vanskelig å forklare da :hilarious: er jo normalt å ikke ha så symptomer å så tidlig da, så det trenger jo ikke bety noe som helst :) jeg har gått fra ingen utflod til litt utflod. Skikkelig rart, er jo ikke vant til å ha noe utflod :hilarious:
Det er sant. Må bare være tålmodig da, ikke min sterkeste side :nailbiting:

3+5 - Mye trøtt, og har skikkelig ømme pupper.
Går på både progesteronstøtte og østrogen, så det kan også påvirke :)

3+4: har til nå hatt en god del murringer. Fra i går er jeg skrubbsulten hele tiden, fått noe hodepine, og er mer trøtt enn vanlig.

Veldig ømme bryst, gladere og mer energisk enn før, mye mer kosesjuk på samboer, og har en del stikninger. Føles ut som noe biter i livmora mi.
Jeg fant ut i går at jeg var gravid! ❤️❤ Samboer sa han merka jeg var gravid pga uteblitt mens i helgen og at jeg var mer kosete enn jeg pleier når jeg forventer mens. Pleier ha heftig PMS/PMDD så det var lett å merke endringen her!
Er i uke 4+6

Halsbrann :meh:

Jeg fikk skikkelig halsbrann etter å ha spist kjøttsuppe med masse grønnsaker og elgkjøtt.. prøver å skjønne hvorfor, det er ikke fet mat. Kan det kanskje være løken som gjør det?

Jeg fikk skikkelig halsbrann etter å ha spist kjøttsuppe med masse grønnsaker og elgkjøtt.. prøver å skjønne hvorfor, det er ikke fet mat. Kan det kanskje være løken som gjør det?
Det kan være. Løk er blant matvarene som kan trigge halsbrann; Sjokolade, kaffe, løk, paprika, sterkt krydret mat, tomater, tomatsauser, sitrusfrukter og fruktjuice kan også gi halsbrann (helsenorge.no)

Er 6+0 i dag. I går kom virkelig kvalmen for alvor... Tilbake til å ha en pakke Ritz kjeks på meg til en hver tid. Det var til god hjelp forrige svangerskap for å komme seg gjennom de verste kvalmebølgene. Også blitt utfattelig trøtt siste dagene. På en måte litt deilig å merke at kroppen er i endring samtidig som det er dritt :hungover:

Det kan være. Løk er blant matvarene som kan trigge halsbrann; Sjokolade, kaffe, løk, paprika, sterkt krydret mat, tomater, tomatsauser, sitrusfrukter og fruktjuice kan også gi halsbrann (helsenorge.no)
Ok, takk for svar! Får prøve å holde meg unna det som kan trigge det da!

Kvalmen er kommet, måtte begynne på kvalmestillende fra legen igår. Dagen idag er mye bedre mtp. kvalmen, så gir medisinen en tommel opp :Heartpink Har også store, ømme tits!

Jeg er kvalm og trøtt, uke 4+4. kjenner også litt murringer som gjør meg bekymret :(
Murringer er helt normalt, kan være du kjenner på at en liten spire begynner å vokse i livmoren! :happy:

Med førstemann hadde jeg mye «murringer». Vil egentlig ikke kalle det murringer, for det var mer som kramper. Det var skikkelig vondt! Så vondt at jeg våkna av det, og ikke fikk sove. Fikk ikke til å konsentrere meg på jobb heller når det sto på. Legen mente det var livmoren som begynte å vokse. Alt var fint, og det kom ut en nydelig liten gutt til termin-ish :love017

5+5 noe uggen til tider, veldig trøtt og blir fort sliten :sorry: føler meg skikkelig oppblåst. Og en bh som har vært skikkelig slapp, var nå plutselig stram igjen :hilarious:

Back
Topp