2njee
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Augustmagi 2025
DittoGleder meg til å få fyllt opp de herre teposene av noen ammepupper jeg har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DittoGleder meg til å få fyllt opp de herre teposene av noen ammepupper jeg har
Hahahah! Kjenner meg så sykt igjen!Gleder meg til å få fyllt opp de herre teposene av noen ammepupper jeg har
Godt vi er fler! De er GODT brukt for å si det sånn!!Hahahah! Kjenner meg så sykt igjen!
Murringer er helt normalt, kan være du kjenner på at en liten spire begynner å vokse i livmoren!
Med førstemann hadde jeg mye «murringer». Vil egentlig ikke kalle det murringer, for det var mer som kramper. Det var skikkelig vondt! Så vondt at jeg våkna av det, og ikke fikk sove. Fikk ikke til å konsentrere meg på jobb heller når det sto på. Legen mente det var livmoren som begynte å vokse. Alt var fint, og det kom ut en nydelig liten gutt til termin-ish
Takk for oppmuntring, jeg prøver å tenke slik det er første gang jeg er gravid og alt føles skummelt. Testene jeg tar er mindre positive enn andre på forumet som er kommet like langt som meg, men jeg de blir mer og mer positive så jeg håper jeg har litt uttynnet urin etc og at det skal gå bra..Murringer er heeelt normalt! Har også det
Mine er også myyye svakere en alle andres føles det som! Men folk produserer hcg så ulikt. Jeg har ikke tracket EL heller så vet jo ikke tid den var. Vet du når du hadde EL?Takk for oppmuntring, jeg prøver å tenke slik det er første gang jeg er gravid og alt føles skummelt. Testene jeg tar er mindre positive enn andre på forumet som er kommet like langt som meg, men jeg de blir mer og mer positive så jeg håper jeg har litt uttynnet urin etc og at det skal gå bra..
Det er store individuelle forskjeller på nivå av hcg fra person til person - det viktigste er god stigning. Ville ikke bekymra megTakk for oppmuntring, jeg prøver å tenke slik det er første gang jeg er gravid og alt føles skummelt. Testene jeg tar er mindre positive enn andre på forumet som er kommet like langt som meg, men jeg de blir mer og mer positive så jeg håper jeg har litt uttynnet urin etc og at det skal gå bra..
Hahahs jeg også!!Vet ikke hvordan jeg klarte å glemme å nevne det men jeg fiser veldig mye og har gjort det i hele dpo-land
enig!! Veldig slitsomt! Har måttet finne frem noen gamle større bh som jeg normalt ikke bruker lenger. De er fra Change, og er kun der jeg i utgangspunktet kjøper BH-er pga størrelse rundt overkropp og cup. Og så merker jeg at jeg har kortere lunte..Mitt foreløpig mest slitsomme symptom - enormt ømme pupper og problemer med å finne BH-er som passer. La ut denne tråden på svangerskapsforumet, men vet ikke hvor aktivt det er, så deler lenke her også: 'Gode BH-er for store pupper'
Ja, ligger en dag bak deg og kvalmen er såpass at jeg sliter med brekninger og følelsen av å kaste opp. Har begynt på de nye kvalmestillende som er til gravide, de hjelper altsåEr det noen andre som har en følelse av at konstant må kaste opp pga kvalme? Kastet opp middagen rett etter jeg hadde spist og føler at resten er på vei opp den og
Åh hvilke er det? Trenger dem sårtJa, ligger en dag bak deg og kvalmen er såpass at jeg sliter med brekninger og følelsen av å kaste opp. Har begynt på de nye kvalmestillende som er til gravide, de hjelper altså
Antakeligvis Xonvea. De kom på det norske markedet i fjor men er en velprøvd medisin i utlandet. For meg var som å kaste bensin på bålet. I tillegg er de dyre. Om du ikke har prøvd Postafen og/eller Afipran først ville jeg gjort detÅh hvilke er det? Trenger dem sårt