Symptomer!

3+4 slått ut av kvalme i går kveld og i hele natt. Ømme bryster, mye på do, krampelignende følelse i livmor og generelt veldig sliten. Kan ikke huske at kvalmen kom så tidlig de andre gangene, men de andre symptomene har alltid kommet tidlig og det var slik jeg innså at jeg var gravid de to siste gangene

Uggen og småkvalm her også men ikke veldig plaget. Har ikke vært det før nå. Men jeg har frøset hver dag siden helga og igår har jeg vært vanvittig tørst og tisset mye.

Murringer er helt normalt, kan være du kjenner på at en liten spire begynner å vokse i livmoren! :happy:

Med førstemann hadde jeg mye «murringer». Vil egentlig ikke kalle det murringer, for det var mer som kramper. Det var skikkelig vondt! Så vondt at jeg våkna av det, og ikke fikk sove. Fikk ikke til å konsentrere meg på jobb heller når det sto på. Legen mente det var livmoren som begynte å vokse. Alt var fint, og det kom ut en nydelig liten gutt til termin-ish :love017
Murringer er heeelt normalt! Har også det:happy119
Takk for oppmuntring, jeg prøver å tenke slik :) det er første gang jeg er gravid og alt føles skummelt. Testene jeg tar er mindre positive enn andre på forumet som er kommet like langt som meg, men jeg de blir mer og mer positive så jeg håper jeg har litt uttynnet urin etc og at det skal gå bra..

Takk for oppmuntring, jeg prøver å tenke slik :) det er første gang jeg er gravid og alt føles skummelt. Testene jeg tar er mindre positive enn andre på forumet som er kommet like langt som meg, men jeg de blir mer og mer positive så jeg håper jeg har litt uttynnet urin etc og at det skal gå bra..
Mine er også myyye svakere en alle andres føles det som! Men folk produserer hcg så ulikt. Jeg har ikke tracket EL heller så vet jo ikke tid den var. Vet du når du hadde EL?

Mitt foreløpig mest slitsomme symptom - enormt ømme pupper og problemer med å finne BH-er som passer. La ut denne tråden på svangerskapsforumet, men vet ikke hvor aktivt det er, så deler lenke her også: 'Gode BH-er for store pupper'

Det er store individuelle forskjeller på nivå av hcg fra person til person - det viktigste er god stigning. Ville ikke bekymra meg :Heartred

Er det noen andre som har en følelse av at konstant må kaste opp pga kvalme? Kastet opp middagen rett etter jeg hadde spist og føler at resten er på vei opp den og :sorry:

Vi holder på å pusse opp, så skulle ta i ett tak å sparkle en vegg i dag. Fy en times jobb føltes som en hel dag :nailbiting: pupper vokser i rekordfart som de gjorde sist. Kvalmen har ikke meldt seg noe særlig :angelic:håper det blir som sist at jeg slipper unna med mild kvalme... Får jo mye annet rart av symptomer,

Puppene mine er også kjempe store. Må finne frem gamle bh som jeg normalt ikke bruker til hverdag lenger for de er større.
Mitt foreløpig mest slitsomme symptom - enormt ømme pupper og problemer med å finne BH-er som passer. La ut denne tråden på svangerskapsforumet, men vet ikke hvor aktivt det er, så deler lenke her også: 'Gode BH-er for store pupper'
enig!! Veldig slitsomt! Har måttet finne frem noen gamle større bh som jeg normalt ikke bruker lenger. De er fra Change, og er kun der jeg i utgangspunktet kjøper BH-er pga størrelse rundt overkropp og cup. Og så merker jeg at jeg har kortere lunte..

Uke 5+4

Er bare trøtt og litt svimmel. Føler meg slapp.
Puppene blir mindre og mindre ømme.

Synes det er skremmende å ikke ha flere symtomer!

Er det noen andre som har en følelse av at konstant må kaste opp pga kvalme? Kastet opp middagen rett etter jeg hadde spist og føler at resten er på vei opp den og :sorry:
Ja, ligger en dag bak deg og kvalmen er såpass at jeg sliter med brekninger og følelsen av å kaste opp. Har begynt på de nye kvalmestillende som er til gravide, de hjelper altså :Heartpink

Ja, ligger en dag bak deg og kvalmen er såpass at jeg sliter med brekninger og følelsen av å kaste opp. Har begynt på de nye kvalmestillende som er til gravide, de hjelper altså :Heartpink
Åh hvilke er det? Trenger dem sårt :bag: :bounce

Åh hvilke er det? Trenger dem sårt :bag: :bounce
Antakeligvis Xonvea. De kom på det norske markedet i fjor men er en velprøvd medisin i utlandet. For meg var som å kaste bensin på bålet. I tillegg er de dyre. Om du ikke har prøvd Postafen og/eller Afipran først ville jeg gjort det

Back
Topp