Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer ikke BH for tiden, og blir litt sprø av å gå uten også! 4+6 i dag bare, spent på om de vokser mer og blir enda ømmere6+0 og er veldig kvalm. Har også veldig sensitive brystvorter. Ubehagelig å ha på BH. Og ellers er jeg veldig lettrørt
Husker du når det stabiliserte seg med puppene? Har sånn skrekkvisjon om at de bare skal vokse og vokse til det er mer pupp enn menneske igjen6+3 i dag. Lite kvalme å spore, hadde noen dager i uke 4. Men er til tider veldig trøtt. Ømme bryster som har vokst seg nesten ut av noen bher sånn var det sist å, og brukte ekstremt mye penger på nye bher før de stabiliserte seg. Luktesansen er ganske sterk og fryser(vondt å gå ut i minusgrader)
tja, var en litt uti 2.trimester? De vokste mye i begynnelsen, men så kom fokuset mer på magen som vokste i en fartHusker du når det stabiliserte seg med puppene? Har sånn skrekkvisjon om at de bare skal vokse og vokse til det er mer pupp enn menneske igjen
Jeg gikk fra 70C til 85E sist Har et bilde hvor jeg prøver en bikintopp fra før jeg ble gravid. Ser ut som puppen har fått seg g-streng for å si det mildt. Jeg ga opp å kjøpe BH-er for det gikk så fort og endte opp med enkle lefser i bomull fra Lindex samt syntetiske fra Medela for det ble så dyrt å hele tiden kjøpe nye.Husker du når det stabiliserte seg med puppene? Har sånn skrekkvisjon om at de bare skal vokse og vokse til det er mer pupp enn menneske igjen
Jeg har 70F fra før.. Allerede over på 75F.Jeg gikk fra 70C til 85E sist Har et bilde hvor jeg prøver en bikintopp fra før jeg ble gravid. Ser ut som puppen har fått seg g-streng for å si det mildt. Jeg ga opp å kjøpe BH-er for det gikk så fort og endte opp med enkle lefser i bomull fra Lindex samt syntetiske fra Medela for det ble så dyrt å hele tiden kjøpe nye.
Fryser konstant Er veldig varm av meg til vanlig, så dette er uvant.Flere som fryser masse? Går med ull, sover med ull, men er så kald, hele tiden vet det er vinter og kaldt ute, men pleier ikke være slik til vanlig
Høres helt identisk ut som meg, bare med kvalme noen få dager ekstra. Helt likt i løypa på 5+6Fryser også konstant og gjort det siden jeg ble gravid. Sånn type indre frost! Men igår føltes det nesten ut som feber, jeg kokte ved anstrengelser.
Igår var jeg så sliten og gåen at jeg klarte ikke lage middag eller rydde, klarte nesten ikke stå oppreist, så da ble det take away.
Jeg er så sykt trøtt idag at jeg faktisk tenkte når jeg våkna at jeg ikke vet om jeg klarer gjennomføre en avtale jeg har idag kl.13 for jeg vet ikke om jeg klarer komme meg ut av sengen..
Kjenner meg kvalm og uvel idag. Kvalmen begynte igår kveld når jeg skulle legge meg. Er 5+6
Jeg fryser voldsomt! Gjorde det sist også og det hjalp ikke før det ble 30 varmegrader, da ble det behagelig er vanligvis varm av megFlere som fryser masse? Går med ull, sover med ull, men er så kald, hele tiden vet det er vinter og kaldt ute, men pleier ikke være slik til vanlig