Symptomer!

Positiv test i dag og 4 uker på vei. Hatt masse symptomer nå i noen dager: veldig ømme bryst, støl og stikking i magen, noe murringer, men lite, litt blodsmak i munnen, verkende rygg, svimmel og slapp, fryser, økt temperatur, leamus og sommerfugler i magen, lite matlyst, stinn i magen etter mat, lett trykk i magen, opplåst, glemsk og litt fnisete som en tenåring Ble også veldig emosjonell av en dokumentar om Astrid Lindgren og får lyst til å se alle filmene. Den eneste cravings jeg har hatt så langt er å ville se på de filmene

Det hele begynte med ømme bryst på toppen og under armene på en måte, anderledes enn vanlig ...

Kvalm, lite matlyst, og utmattelse! Snart ligget en uke på sofaen. Gleder meg til det forhåpentligvis blir litt bedre om noen uker:banghead:

6+4 tretthet, oppblåst og treg mage..

6+4. Sliter med å puste gjennom nesen, så munnen er helt uttørka på morgenkvisten! Og oppblåst (herregud så mye promp som kom ut i går) med treg mage her også. Og kvalm :depressed:

Flere som ikke hadde noen symptomer rundt positiv test, men hadde noen symptomer før testdag? Jeg har tidligere i uka hatt masse symptomer, kvalme, ømme bryst, hyppig vannlating, strekk i livmor. Nå har jeg ingen symptomer, bortsett fra litt ømme bryst. Fikk gravid 2-3 på testen idag, men har desverre null tro på at det skal gå.

Flere som ikke hadde noen symptomer rundt positiv test, men hadde noen symptomer før testdag? Jeg har tidligere i uka hatt masse symptomer, kvalme, ømme bryst, hyppig vannlating, strekk i livmor. Nå har jeg ingen symptomer, bortsett fra litt ømme bryst. Fikk gravid 2-3 på testen idag, men har desverre null tro på at det skal gå.
Jeg hadde symptomer før positiv test. I flere dager etter IKM hadde jeg lite symptomer før det bare sa pang når jeg ble 6+0. Nå er symptomene definitivt på plass.. Så for noen kan det ta litt tid før symptomene kommer :) Krysser fingrene for deg.

Jeg hadde symptomer før positiv test. I flere dager etter IKM hadde jeg lite symptomer før det bare sa pang når jeg ble 6+0. Nå er symptomene definitivt på plass.. Så for noen kan det ta litt tid før symptomene kommer :) Krysser fingrene for deg.
Tusen takk :Heartbigred

Oppblåst ja :hilarious: hadde akkurat spist en stor lunsj før jeg gikk til frisøren i går..." Ååå er du gravid??" I det jeg la med bakover på vasken:nailbiting::hilarious: hjelpe meg at det synes allerede...7+0 i dag. Treg mage, og blir fort sliten, men passer på å begrense meg selv. Ikke noe særlig kvalm ennå :smiley-angelic003

Varer den svimmelheten lenge? Opplevde dette selv for første gang i går tidlig, måtte vekke samboeren for eg turte ikke å være våken aleine på stuen :oops: :p
Kjente det også nå for noen minutter siden. Er bare 3+5
Hadde det ikke i første svangerskap. Opplevdr at fet varer lenge når det kommer. Å det ekkleste er at det kommer så plutselig. Her en dag måtte jeg parkere bilen å be min onkel hente meg. Ble så svimmel mens jeg kjørte. Vært hos legen å sjekka om det kunne være noe mangler eller noe og, men alle prøver var fine. Er 5+4 i dag og har ikke følt meg svimmel i dag, så krysser fingra for at det stabiliserer seg nå når kroppen vender seg til hormonendringene.

Straks 4+6, skikkelig ømme bryster, oppblåst, veldig god luktesans :arghh: Kan være litt uggen innimellom, men går fort over. Hadde hypermesis med nr 2, å ingen kvalme med nr 3, så håper den holder seg unna denne gangen å!

Back
Topp