Symptomer!

Kroppsverk fra natten til kvelden som om jeg har influensa. Er helt kjørt. Tåler ingenting før jeg er helt dau. Ene dagen var det taco som fristet, neste dag er tanken på taco det mest kvalmende jeg vet. Og wok! Alt gjør meg kvalm. Det som frister er solo brus og små Tine yoghurt og surt smågodt. Føler kostholdet mitt ikke er særlig bra nå.. Melon (honning eller cantaloupe) frister og Kiwi. Får kjøpe inn melon!!

Idag har jeg vært helt hinsides trøtt og kvalm. Har en form for «ulvehunger», som er litt problematisk når man ikke har lyst på noe. Så har tvunget i meg to rundstykker og to klementiner:wacky: Har i tillegg vært ganske lettrørt idag. Mye følelser :Heartred

Fryser, puppene er ømmere enn noen gang, pluss at de strutter på en helt annen måte enn før. Har treg og løs mage om hverandre, har begynt å blitt litt kvalm her og der. Prøvde meg på julegaveshopping i går, kjentes ut som om jeg fikk blodtrykksfall og måtte sette meg ned ofte. Ellers mye murringer!

Tror kanskje kvalmen har tatt meg litt :sour: Men føler jeg enten innbiller meg det eller at det er pga noe annet :shy: Tør fortsatt ikke tro dette kommer til å gå bra, men begynner kanskje å ta det litt innover meg nå…

Kvalmen har tatt meg helt, så jeg sliter veldig med å få i meg mat. Og jeg føler for det meste for å ligge på sofaen. Spørs om jeg skal prøve å snakke med legen om å få prøve noe kvalmestillende siden det er litt problematisk med denne formen når vi har 4 unger å følge opp:happy::hungover:

Det murrer og styrer godt på nedi her, kjennes nesten ut som svake mens murringer. Kan jammen ikke huske dette fra første graviditet? Bekkenet krangler litt, håper bare det ikke blir verre enn sist. Litt kvalme, og trøtt, ellers er formen ganske ok. Håper det er flere enn meg som kjenner på at det kjennes ut som mensen skal komme ( og med litt ekstra utflod så kjennes jo det nettopp sånn ut)

Det murrer og styrer godt på nedi her, kjennes nesten ut som svake mens murringer. Kan jammen ikke huske dette fra første graviditet? Bekkenet krangler litt, håper bare det ikke blir verre enn sist. Litt kvalme, og trøtt, ellers er formen ganske ok. Håper det er flere enn meg som kjenner på at det kjennes ut som mensen skal komme ( og med litt ekstra utflod så kjennes jo det nettopp sånn ut)
Som jeg skulle skrevet det selv! Akkurat sånn til meg også! Murrer dagene og nettene lang! I natt var det skikkelig ille, da fikk jeg ikke sove pga smerter.
Sist graviditet hos meg var i 2009, så husker ikke mye av det svangerskapet, men vet jeg ikke hadde lignende plager den gang. Fant forresten ikke ut at jeg var gravid før i uke 18 den gang, så det svangerskapet gikk knirkefritt, for å ikke snakke om hvor raskt det gikk:laughing001

5+5, trøtt, ømme bryst å litt hormonell. Sjeleglad for at kvalmen enda ikke har dukket opp. Med nr 2 kasta jeg opp minst 8 ganger i døgnet på denne tiden:arghh:

Som jeg skulle skrevet det selv! Akkurat sånn til meg også! Murrer dagene og nettene lang! I natt var det skikkelig ille, da fikk jeg ikke sove pga smerter.
Sist graviditet hos meg var i 2009, så husker ikke mye av det svangerskapet, men vet jeg ikke hadde lignende plager den gang. Fant forresten ikke ut at jeg var gravid før i uke 18 den gang, så det svangerskapet gikk knirkefritt, for å ikke snakke om hvor raskt det gikk:laughing001
Oi, uke 18? Det var lenge. Ja sist her var i 2013, så husker liksom ikke alle symptomer jeg hadde den gang. Det styrer fælt på nedi her. Får bare håpe frøet har det bra :)

Kvalm og atter kvalm :grumpy: min tredje jul med kvalme. Takler svært dårlig psykisk å være kvalm i noen måneder (hvis det blir likt som de forrige svangerskapene). I tillegg er huset fullt av familie fra og med i morgen og ingen vet at jeg er gravid :hungover:

Så har kvalmen meldt sin ankomst, 4+5. :depressed:
Ømme bryst i over en uke nå.
Skal ikke klage så lenge spira holder seg der til august.

Har også en del murringer, særlig om natta. Og i dag ble jeg stup trøtt klokka seks på kvelden, så er bare å sjangle seg i seng :singing:

Oi, uke 18? Det var lenge. Ja sist her var i 2013, så husker liksom ikke alle symptomer jeg hadde den gang. Det styrer fælt på nedi her. Får bare håpe frøet har det bra :)
Jaa! Ingen tegn på graviditet den gangen! Og hoppet over mensen med p-piller. Så jeg var rimelig uviten i ganske mange uker :D Helsesøster skjønte ingenting da jeg kom! Magen poppet i uke 23, å folk forsto nada:laughing001

Back
Topp