Symptomer!

Hadde det ikke i første svangerskap. Opplevdr at fet varer lenge når det kommer. Å det ekkleste er at det kommer så plutselig. Her en dag måtte jeg parkere bilen å be min onkel hente meg. Ble så svimmel mens jeg kjørte. Vært hos legen å sjekka om det kunne være noe mangler eller noe og, men alle prøver var fine. Er 5+4 i dag og har ikke følt meg svimmel i dag, så krysser fingra for at det stabiliserer seg nå når kroppen vender seg til hormonendringene.
Her kommer det bare i sånne små doser på morgenen. Håper du slipper mer svimmelhet nå da <3

Hadde litt kvalme med nr 1 varte i 3-4 uker. Men aldri så jeg måtte kaste opp. Hadde ett par dager helt i starten nå hvor jeg var kjempe kvalm. Men nå som hormonene har stabilisert seg så er jeg ikke kvalm i det hele tatt. Nesten litt skummelt. Uber sulten og blir litt uggen sulten om jeg ikke får spist. Flere som ikke er kvalme? :nailbiting: 7+1 i dag. Håper jo bare jeg er heldig denne gangen, men blir litt bekymret for at ett veldig vanlig symptom " mangler".

Hadde litt kvalme med nr 1 varte i 3-4 uker. Men aldri så jeg måtte kaste opp. Hadde ett par dager helt i starten nå hvor jeg var kjempe kvalm. Men nå som hormonene har stabilisert seg så er jeg ikke kvalm i det hele tatt. Nesten litt skummelt. Uber sulten og blir litt uggen sulten om jeg ikke får spist. Flere som ikke er kvalme? :nailbiting: 7+1 i dag. Håper jo bare jeg er heldig denne gangen, men blir litt bekymret for at ett veldig vanlig symptom " mangler".
Jeg er noen dager bak deg, 6+4, og symptomene kommer og går men jeg har heller ikke kastet opp. I dag føler jeg meg helt super og da blir jeg som deg litt bekymret. Skulle ønske man heller klarte å nyte at man slipper unna det verste (enn så lenge). Håper det vil føles bedre etter å ha vært på TUL og sett at alt er OK. Når skal du ha UL?

Jeg er noen dager bak deg, 6+4, og symptomene kommer og går men jeg har heller ikke kastet opp. I dag føler jeg meg helt super og da blir jeg som deg litt bekymret. Skulle ønske man heller klarte å nyte at man slipper unna det verste (enn så lenge). Håper det vil føles bedre etter å ha vært på TUL og sett at alt er OK. Når skal du ha UL?
Var på TUL på torsdag (6+4) og alt så fint ut :Heartred det roet meg litt, men trodde da kvalmen skulle komme seg litt etterhvert. Sist svangerskap tok jeg tilskudd som innehold jern (jeg har gode verdier fra før så det ble alt for mye) mulig derfor jeg ble kvalm sist for fordøyelsen stoppet helt opp.

Jeg har noen små symptomer som økt matlyst, ømme nipler og murringer i magen. Men noe som jeg ble overrasket av er at jeg allerede ikke klarer å ligge på magen eller få noe press på magen, da får jeg magesmerter og blir kvalm, men går over med en gang presset er over. Er det noen andre som har det samme? Er 4+6
Har også en sånn følelse av press nederst i magen og litt murring. 4+3. Vet ikke om det er livmor eller luftsmerter ... Første gang for meg

Savner stikkingen og «bitingen» i magen som kom ofte, også når jeg la meg :(
Det forsvant i helgen og er erstattet med periodevis kvalmenhet og treg mage.

Andre som sliter med søvn? Jeg våkner om natta og er lys våken. Sover max 5 timer pr natt de siste 4 nettene og ikke er jeg trøtt heller. vil tro det er hormonene/hcgen som gjør det?

Her går det i mega trøtt og voldsomme kvalmebøyger som heldigvis er veldig kortvarig.
Veldig lett rørt og :hilarious:

Er ganske trøtt, og ømme pupper.. vet ikke om jeg kanskje føler meg litt kvalm og?..

Forresten, er det andre enn meg som har veeeldig kort lunte og blir irritert for alt? :smiley-angelic006
Ja men jeg er lemmen til vanlig også så det er ikke noe nytt her i gården. Litt mer intens nå da enn vanlig :meh:

Er 4+2, her er det kvalme om jeg ikke har spist, mye murringer i magen, trøtt, vonde pupper og treg mage. Ja og kranglete bekken, det hadde jeg forøvrig før positiv test med eldste også :-/

6+1 og kvalmen slår all energi ut av meg. Ugh!

Er bare litt øm nederst i magen, har for en gangs skyld hatt et snev av energi idag, så fått unna litt klesvask :hilarious:

Back
Topp