Symptomer!

Jeg har ømme bryster som varierer i ømhet. Ellers merker jeg kribling i livmor. Og ekstremt god luktesans.
Men hadde faktisk ønsker meg flere symtomer, litt kvalme, trøtthet eller noe bare fordi jeg er så redd for MA og tenker at jo flere symtomer jo større sannsynlighet for at det går bra. Vet at det ikke er sånn, men tenker det. :facepalm:

Jeg skjønner at du blir bekymret :( men det er ikke ensbetydende med at det går galt. Jeg har både spottet og blødd MED smerter i de to andre svangerskapene mine, og det kom av skjøre slimhinner. Så hold motet oppe til det motsatte er bevist. Håper inderlig det er uskyldig. Klemmer til deg :Heartred
Tusen takk for meldingen. Prøver å ha godt mot her. Jeg føler sånn skikkelig at dette frøet er en jente nemlig, så driver å forteller henne hele tiden at hun ikke får lov å prøve seg på noe tull, hehe. Klemmer tilbake <3

Jeg har ømme bryster som varierer i ømhet. Ellers merker jeg kribling i livmor. Og ekstremt god luktesans.
Men hadde faktisk ønsker meg flere symtomer, litt kvalme, trøtthet eller noe bare fordi jeg er så redd for MA og tenker at jo flere symtomer jo større sannsynlighet for at det går bra. Vet at det ikke er sånn, men tenker det. :facepalm:
Den luktesansen savner jeg ikke. Har heldigvis holdt seg ok hos meg så langt. Ikke ømhet i brystene heller, men kom sent med sønnene mine også. Tørst derimot! Og sjukt trøtt.

4+5♥️ Har en enorm matlyst, som passer veldig fint med kraftige hormoner Var liv på spill kvelden vi hadde i går, ikke mye mannen kunne gjøre rett da

3+6 her, å sliter med å være ekstremt sulten og trøtt, er en person som til vanlig ikke er trøtt:smiley-angelic006
Ømme bryster og murringer/stikning i lysk og nedre del av magen og en litt bedre luktesans, noe som ikke er digg når jeg jobber i barnehage:smiley-angelic006
Men går på cyclogest, så har og hatt to forskjellige dager med spotting, noe som har gjort meg drit nervøs da jeg har vært redd for å miste men fikk beskjed av fertilitetsklinikken jeg går til at det er normalt på cyclogest å kan være så tidlig i svangerskapet :oops:

Dagen i dag har ikke vært uten symptomer :nailbiting: ekstremt trøtt igjen, sulten og emosjonell... Gubben dro på jakt så alene med mini :smiley-angry017 bare venter på leggetid

Kvalmen har pent begynt å snike seg innpå, merker det mest på morgningen eller hvis det er en stund siden jeg har spist. Har også ømme pupper og er sykt oppblåst. Murringene var verst første uka, men roet seg nå.

Når jeg tenker meg om, så er det umulig å diskutere med meg om dagen. Jeg har rett før mannen i det hele tatt har åpnet munnen :smiley-ashamed004

Gråtlabil og svingende kvalme her også. Merker mest til sistnevnte rett etter mat og når det er lenge siden siste matinntak. Vedvarer det på dette nivået skal jeg søren meg ikke klage over kvalme

Gråtlabil og svingende kvalme her også. Merker mest til sistnevnte rett etter mat og når det er lenge siden siste matinntak. Vedvarer det på dette nivået skal jeg søren meg ikke klage over kvalme
Jeg var også ganske heldig med kvalmen sist. Passet på å spise regelmessig, lite og ofte så gikk det ganske bra! På det værste ble jeg uggen av å kjøre egen bil :hilarious: men kastet aldri opp. Håper det blir sånn denne og gangen også:angelic:

Jeg drømmer mye rart og er veldig trøtt. Litt morgenkvalm, men ellers i grei form. Spent på hvordan det blir fremover :)

Noen som opplever støt smerter? De kommer litt «lynende» også gir det seg.

Igår hadde jeg skikkelige murringer nederst i magen, var ubehagelig å stå oppreist! Så hadde vi besøk, så måtte selvfølgelig prøve å late som ingenting. Pluss at jeg er små uggen, trøtt og sliten!

Igår hadde jeg skikkelige murringer nederst i magen, var ubehagelig å stå oppreist! Så hadde vi besøk, så måtte selvfølgelig prøve å late som ingenting. Pluss at jeg er små uggen, trøtt og sliten!
Offf, ikke noe gøy.. Hvordan vil du beskrive murringer? Er det vondt? Jeg føler jeg får støt innimellom, men vet ikke om det er det du mener: Jeg har egentlig veldig lite symptomer, så kjenner meg ikke helt gravid. Har bare ømhet i puppene og veldig oppblåst.

Offf, ikke noe gøy.. Hvordan vil du beskrive murringer? Er det vondt? Jeg føler jeg får støt innimellom, men vet ikke om det er det du mener: Jeg har egentlig veldig lite symptomer, så kjenner meg ikke helt gravid. Har bare ømhet i puppene og veldig oppblåst.
Oooog mye utfold :smiley-bounce022

Tja, liksom noe strammer og klyper litt kanskje. I perioder var det litt vondt. Veldig vanskelig å forklare da :hilarious: er jo normalt å ikke ha så symptomer å så tidlig da, så det trenger jo ikke bety noe som helst :) jeg har gått fra ingen utflod til litt utflod. Skikkelig rart, er jo ikke vant til å ha noe utflod :hilarious:

Back
Topp