Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig emosjonell og trøtt, så du er ikke aleneLord, flere enn meg som er «sippete» og emosjonell for alt? Samt sinnsykt trøtt?
Her og, griner for den minste tingen i det siste Kan ikke se på tv uten å grine engangLord, flere enn meg som er «sippete» og emosjonell for alt? Samt sinnsykt trøtt?
Jeg har hatt mye smerter i livmora alle gangene jeg har vært gravid. Til og med hatt blødninger, og det har vært helt normalt. Blødningene kom av skjøre slimhinner, og smertene kom av at det er mye som strekkes og forandres der nede ved et svangerskapVært mye tregere i magen de siste dagene, trøtt - typ sliter med å stå opp, noe smerter i livmor og i dag er jeg småkvalm. Vet ikke om smerter i livmoren er normalt?
Huff ja… men skal ikke klage, hehehHer og, griner for den minste tingen i det siste Kan ikke se på tv uten å grine engang
Så bra, da krysser jeg fingrene for at alt er i ordenJeg har hatt mye smerter i livmora alle gangene jeg har vært gravid. Til og med hatt blødninger, og det har vært helt normalt. Blødningene kom av skjøre slimhinner, og smertene kom av at det er mye som strekkes og forandres der nede ved et svangerskap
Ja samme her blir en artig romjulstid... Er jo så masse mat med mye luktHøyere hvilepuls siden 14DPO. Det kom tidligere sist også har jeg begynt å bli litt kvalm men selv om jeg var kvalm sist så husker jeg faktisk ikke skikkelig hvordan det var i starten. Ganske sikker på at den verste kvalmen satte inn rundt 7+0 dvs. rundt 2-3 uker fra nå. Perfekt timet til å sette i gang i julen
Jeg hadde det også på søndag og mandag, spiren sitter enda, krysser fingrene for at din også holder seg fastEr litt stressa i dag… Prøver å ikke, men ikke bare bare. Fikk lyserosa utflod i papiret i dag. Sist jeg fikk det hadde jeg SA to dager senere :-(
Jeg skjønner at du blir bekymret men det er ikke ensbetydende med at det går galt. Jeg har både spottet og blødd MED smerter i de to andre svangerskapene mine, og det kom av skjøre slimhinner. Så hold motet oppe til det motsatte er bevist. Håper inderlig det er uskyldig. Klemmer til degEr litt stressa i dag… Prøver å ikke, men ikke bare bare. Fikk lyserosa utflod i papiret i dag. Sist jeg fikk det hadde jeg SA to dager senere :-(
4+5. Ekstreme ømme bryster… vondt i korsryggen også, mer enn normaltSymptomer Anyone? Isåfall i hvilken uke er du i?