Symptomer!

Vært mye tregere i magen de siste dagene, trøtt - typ sliter med å stå opp, noe smerter i livmor og i dag er jeg småkvalm. Vet ikke om smerter i livmoren er normalt?

Vært mye tregere i magen de siste dagene, trøtt - typ sliter med å stå opp, noe smerter i livmor og i dag er jeg småkvalm. Vet ikke om smerter i livmoren er normalt?
Jeg har hatt mye smerter i livmora alle gangene jeg har vært gravid. Til og med hatt blødninger, og det har vært helt normalt. Blødningene kom av skjøre slimhinner, og smertene kom av at det er mye som strekkes og forandres der nede ved et svangerskap :Heartpink

Jeg har hatt mye smerter i livmora alle gangene jeg har vært gravid. Til og med hatt blødninger, og det har vært helt normalt. Blødningene kom av skjøre slimhinner, og smertene kom av at det er mye som strekkes og forandres der nede ved et svangerskap :Heartpink
Så bra, da krysser jeg fingrene for at alt er i orden :Heartred

Tørst. Blør masse neseblod. Det gjorde jeg sist også

Kjenner på mindre energi, og at jeg er både mer sulten og matlei på samme tid. Har også litt murring som kommer og går. Hvilepulsen har også gått fra 54 til 60, og generelt er pulsen høyere enn den har pleid å være. Syns det er litt skummelt å ikke ha "typiske" symptomer som kvalme, veldig ømme bryster etc., for jeg er sååå redd for MA. Men, må bare vente og håpe alt går bra :Heartred

Endring i smaksløkene, ingenting frister og det jeg tidligere har elsket å spise smaker ikke noe godt nå :(

Høyere hvilepuls siden 14DPO. Det kom tidligere sist også har jeg begynt å bli litt kvalm men selv om jeg var kvalm sist så husker jeg faktisk ikke skikkelig hvordan det var i starten. Ganske sikker på at den verste kvalmen satte inn rundt 7+0 dvs. rundt 2-3 uker fra nå. Perfekt timet til å sette i gang i julen :hilarious:

Høyere hvilepuls siden 14DPO. Det kom tidligere sist også har jeg begynt å bli litt kvalm men selv om jeg var kvalm sist så husker jeg faktisk ikke skikkelig hvordan det var i starten. Ganske sikker på at den verste kvalmen satte inn rundt 7+0 dvs. rundt 2-3 uker fra nå. Perfekt timet til å sette i gang i julen :hilarious:
Ja samme her :nailbiting: blir en artig romjulstid... Er jo så masse mat med mye lukt

Å der kom kvalmen snikende! :depressed: Jeg som skulle på julegave shopping idag!

4-2 idag..har en negativ test. Men siden mensen ikke har kommet enda har jeg fortsatt håp, ingen murringer.
Symp. trøtt, er uvel i magen..mye promp..gud som hjemmet klager..må skaffe gassmasker til alle. Så håper det er noe på gang her, om ikke må jeg oppsøke legen pga.all luft utslippene ..det er extreme tilstander må jeg innrømme:dead:

Last edited:
Er litt stressa i dag… Prøver å ikke, men ikke bare bare. Fikk lyserosa utflod i papiret i dag. Sist jeg fikk det hadde jeg SA to dager senere :-(
Jeg hadde det også på søndag og mandag, spiren sitter enda, krysser fingrene for at din også holder seg fast :Heartpink
Ser det er flere som spotter litt i starten, såre slimhinner blant annet.

Er litt stressa i dag… Prøver å ikke, men ikke bare bare. Fikk lyserosa utflod i papiret i dag. Sist jeg fikk det hadde jeg SA to dager senere :-(
Jeg skjønner at du blir bekymret :( men det er ikke ensbetydende med at det går galt. Jeg har både spottet og blødd MED smerter i de to andre svangerskapene mine, og det kom av skjøre slimhinner. Så hold motet oppe til det motsatte er bevist. Håper inderlig det er uskyldig. Klemmer til deg :Heartred

Back
Topp