Symptomer!

Samme her, har gutt fra før. De sier hcg er høyere ved jente = mer kvalm med jente :Heartred glad bare spiren sitter jeg, men skråsikker på jente denne gangen :angelic:
Det har jeg aldri hørt men godt å vite, hadde ikke vært dumt med en av hver men blir glad uansett hva kjønn det er, så lenge hen holder hele veien ❤️

Vet ikke hvordan jeg klarte å glemme å nevne det men jeg fiser veldig mye og har gjort det i hele dpo-land :smiley-angelic006

Sliter en del med forstoppelse! Går 2-3 dager før det skjer noe, noen av dere som har samme symptom?

Sliter en del med forstoppelse! Går 2-3 dager før det skjer noe, noen av dere som har samme symptom?
Motsatt her, veldig løs i magen i dag :blackeye: Det samme sleit jeg med fram til ca uke 7-8 da jeg gikk gravid med førstemann.

Har tatt movicol siden midten av forrige svangerskap. Anbefaler å finne laksantia som passer før en blir skikkelig forstoppet for dét er vondt det :blackeye: for min del er det Movicol som er go to og ev. laxoberaldråper om det er skikkelig ille

Har tatt movicol siden midten av forrige svangerskap. Anbefaler å finne laksantia som passer før en blir skikkelig forstoppet for dét er vondt det :blackeye: for min del er det Movicol som er go to og ev. laxoberaldråper om det er skikkelig ille
Offf, men jeg har ikke sjans til å drikke det dritet der:nailbiting::yuck: Er det noe som man kan ta som ikke smaker forferdelig?

Offf, men jeg har ikke sjans til å drikke det dritet der:nailbiting::yuck: Er det noe som man kan ta som ikke smaker forferdelig?
Jeg tømmer pulveret rett i munnen og svelger unna med et par slurker vann. Det er fælt å blande det ut i et helt glass med vann. Så kan man heller drikke godt etter det verste er over. Noe som også funker bra er å drikke det med kullsyreholdig drikke. Farris feks, da smaker det nesten ingenting. Med brus smaker jeg det ikke lenger. Det var grusomt i starten men man blir vant til det også er det hundre ganger bedre enn forstoppelse og hemoroider. Der finnes Laktulose men det er hvertfall djevelens verk. Det er så søtt :dead: Laxoberal er ikke så ille synes jeg også er det bare i dråpedoser.

Trøtt! Så sykt trøtt! :sleep011 Fikk kommentarer på det idag, til og med han hjemme sa at jeg så VELDIG trøtt ut og lurte på om jeg ikke fikk sove i natt. Joda, sov kjempe godt, men! :hilarious: Det ser ut som jeg ikke har sovet på en uke! :hilarious: Ellers er jeg bare litt øm nederst i magen og litt følsomme nipler.

Trøtt! Så sykt trøtt! :sleep011 Fikk kommentarer på det idag, til og med han hjemme sa at jeg så VELDIG trøtt ut og lurte på om jeg ikke fikk sove i natt. Joda, sov kjempe godt, men! :hilarious: Det ser ut som jeg ikke har sovet på en uke! :hilarious: Ellers er jeg bare litt øm nederst i magen og litt følsomme nipler.
Så og si samme symptomer her! Kan ikke huske å ha vært så trøtt i hele mitt liv!!

Samme her! Trøttheten traff virkelig i dag :nailbiting:

Så og si samme symptomer her! Kan ikke huske å ha vært så trøtt i hele mitt liv!!
Ikke sant? Jeg kan heller ikke huske å ha vært så trøtt!

Merker også at trøttheten sniker seg på også er jeg altså så sulten. Måtte stå opp i natt for å spise tre skiver :hungry:

Føler jeg sover vekk dagene mine men klarer fint å sove gjennom natten :bounce

Back
Topp