Symptomer

Jeg her heller ingen symptomer i det hele tatt og er i uke 7+0. Glemmer helt at jeg er gravid.. så gleder meg til TUL neste uke for å se om det faktisk er noe inni der
 
Fikk plutselig kvalme når jeg la meg i går, og den har kommet snikende tilbake i ettermiddag. Var kvalm et par dager helgen før jeg fant ut at jeg var gravid også, men tenkte kanskje det var noe som gikk da. Hadde ikke en dag med kvalme sist svangerskap, og takler kvalme ekstremt dårlig, så håper ikke dette er starten på noe vedvarende :wtf:
 
Rart med symptomene. I hele går holdt jeg på å kaste opp. Lå stort sett på sofaen. I dag - ingen ting. Bortsett fra ømme pupper da .. Men merket at kvalmen kommer og går litt fra dag til dag og det er jeg egentlig bare glad for :)
 
Symptomer 5+1
- Uteblitt mens
- Såre/vonde brystvorter (når det kom forsto jeg egentlig at jeg var gravid, hadde det sist også)
- Økt utflod
- Verk i korsrygg
- Litt ømme bryster

Ellers er det ganske milde symptomer, glemmer litt ut at jeg er gravid og føler meg ganske normal egentlig :love2

Liten oppløfting til alle som savner symptomer: Svigerinna mi har termin i slutten av juli og hun hadde null symptomer. Ingen kvalme hele svangerskapet heller! Litt ømme pupper men ikke før i uke 8-9. Få/lite symptomer trenger ikke bety noe - kanskje du bare er heldig og har en kropp som takler graviditet veldig bra :Heartpink
 
Fortsatt uggen, sliten og sulten hele tiden.

Men..Jeg har fått tilbake sexlysten. Til min kjæres store glede. Og puppene har blitt fyldigere. Også til min kjæres store glede:hilarious::hilarious:
 
Jeg er så sinnsykt kvalm, brekker meg ofte og løper på do på jobb. Det hjelper som regel å spise, men i dag ble det værre etter jeg spiste så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er redd for å gå langt unna do og all matlukt og kjøleskap etc jeg åpner er helt krise. Vanskelig å fungere på jobb :hungover:
 
Jeg er så sinnsykt kvalm, brekker meg ofte og løper på do på jobb. Det hjelper som regel å spise, men i dag ble det værre etter jeg spiste så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er redd for å gå langt unna do og all matlukt og kjøleskap etc jeg åpner er helt krise. Vanskelig å fungere på jobb :hungover:
Er det så gale ville jeg nok kontaktet lege. De kan skrive ut kvalme dempende medisin for gravide :Heartred ikke greit å ha det sånn på jobb:(
 
Jeg er så sinnsykt kvalm, brekker meg ofte og løper på do på jobb. Det hjelper som regel å spise, men i dag ble det værre etter jeg spiste så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er redd for å gå langt unna do og all matlukt og kjøleskap etc jeg åpner er helt krise. Vanskelig å fungere på jobb :hungover:
Kontakt lege! Jeg fikk resept på Xonvea, og det fungerer godt synes jeg, men man bli hinsides trøtt da :smiley-ashamed004 Første trimester er kort sammenliknet med et arbeidsliv, så ta vare på deg selv disse ukene :Heartred Få deg gradert, eller heltids, sykemelding og kvalmestillende så du får det bedre hvert fall :)
 
Er det så gale ville jeg nok kontaktet lege. De kan skrive ut kvalme dempende medisin for gravide :Heartred ikke greit å ha det sånn på jobb:(
Kontakt lege! Jeg fikk resept på Xonvea, og det fungerer godt synes jeg, men man bli hinsides trøtt da :smiley-ashamed004 Første trimester er kort sammenliknet med et arbeidsliv, så ta vare på deg selv disse ukene :Heartred Få deg gradert, eller heltids, sykemelding og kvalmestillende så du får det bedre hvert fall :)

Takk for støtten! :love2 Jeg skal til legen i morgen tidlig. Hadde to nesten kvalmefrie dager i helgen, så jeg håpet det skulle bli bedre. Men nå synes jeg det er værre i dag. Så da begynner jeg nok på kvalmestillende ja! Tullete som det er ble jeg selvfølgelig bekymret når jeg hadde kvalmefrie dager, det er ikke lett. Vil bare spole fram til uke 12! Men jeg er vel ikke alene om det:Heartpink
 
Blir bare kvalmere og kvalmere. Har holdt sofaen hele helgen fordi jeg har vært dårlig. Prøvde meg på jobb i 1,5 timer i dag før jeg fikk beskjed om å gå hjem, så nå blir jeg vel 100% sykemeldt fremover. Vil ikke bruke Xonvea fordi jeg er avhengig av å kjøre bil. Får ganske fæle nevrologiske bivirkninger bare av 1 tbl afipran. Men så lenge jeg ligger på sofaen så overlever jeg kvalmen.

Begynt å brekke meg mye når jeg er i aktivitet. Å gå på butikken for å finne noe jeg kunne prøve å spise var tortur fordi det lukter så ekstremt mye og da brekker jeg meg. Har ikke spydd enda da.
 
Puppene blir ømmere, føler meg trøtt og i dag har jeg vært endel småuggen. Merker også at jeg er sensitiv på lukt, spesielt veldig parfymert lukt som duftlys, håndsåpe etc.
 
Kvalme, litt hodepine, mer ømhet i puppene og litt murringer. Også får jeg så lett hold når jeg går tur Og trøtt!!
 
I dag har jeg sånn skikkelig dårlig magefølelse og kjenner jeg er ganske engstelig for at det ikke skal gå veien :sad010
Er jo ikke så mye jeg får gjort fra eller til, men klarer liksom ikke legge det fra meg.
Har noen, men få symptomer:
  • Trøtt
  • Redusert matlyst
  • Forstoppelse
Føler liksom at kvalmen burde ha kommet til nå (6+1). Vet jeg egentlig burde prise meg lykkelig for at jeg (enda) ikke er kvalm, men har vært kvalm på denne tiden i begge mine to forrige svangerskap.
Alle svangerskap er jo ulike, men føles liksom «trygt» å føle på de samme symptomene man har kjent på i tidligere (fullgåtte) svangerskap.

Blir jo helt utslitt av denne emosjonelle berg og dalbanen :dead:
 
I dag har jeg sånn skikkelig dårlig magefølelse og kjenner jeg er ganske engstelig for at det ikke skal gå veien :sad010
Er jo ikke så mye jeg får gjort fra eller til, men klarer liksom ikke legge det fra meg.
Har noen, men få symptomer:
  • Trøtt
  • Redusert matlyst
  • Forstoppelse
Føler liksom at kvalmen burde ha kommet til nå (6+1). Vet jeg egentlig burde prise meg lykkelig for at jeg (enda) ikke er kvalm, men har vært kvalm på denne tiden i begge mine to forrige svangerskap.
Alle svangerskap er jo ulike, men føles liksom «trygt» å føle på de samme symptomene man har kjent på i tidligere (fullgåtte) svangerskap.

Blir jo helt utslitt av denne emosjonelle berg og dalbanen :dead:
Har du vært kvalm i det hele tatt? Min kvalme kommer og går litt men så er jeg «kun» 4+4 og føler den er verre i dag mens i går var den helt bort ❤️ Sender deg mange varme klemmer ❤️
 
Har du vært kvalm i det hele tatt? Min kvalme kommer og går litt men så er jeg «kun» 4+4 og føler den er verre i dag mens i går var den helt bort ❤️ Sender deg mange varme klemmer ❤️
Kan bli mer uggen, men har vart i max noen timer før det har gått over.
 
I dag har jeg mer vondt i brystene enn før. Var helt grusomt å ha på BH på jobb i dag men pga de har økt i størrelse må jeg ha på :laughing002
Sovna på sofaen etter middag og var til og med vondt å ligge sidelengs lol.

Noen som kan anbefale noen gode BHer uten bøyle ?:dead:
 
Back
Topp