Symptomer

I dag har jeg mer vondt i brystene enn før. Var helt grusomt å ha på BH på jobb i dag men pga de har økt i størrelse må jeg ha på :laughing002
Sovna på sofaen etter middag og var til og med vondt å ligge sidelengs lol.

Noen som kan anbefale noen gode BHer uten bøyle ?:dead:
Sloggi har mange gode! Godt utvalg av de på zalando. Tror jeg har Sloggi Go Casual som er en heeelt fantastisk BH. Akkurat nå er det den eneste jeg bruker, så jeg må vaske den hele tiden :laughing002 Har tenkt å kjøpe meg flere, men samtidig har allerede brystene vokst så mye at jeg som aldri har vært i nærheten av kløft plutselig hadde kløft i sportsBHen på søndag! Så tror jeg må opp en størrelse ihvertfall.
 
Jeg må bare si at det for meg er litt morsomt å lese om alle dere som har fått større pupper - melka mi begynte å forsvinne omtrent dagen da jeg ble gravid, og har nå blitt omtrent helt borte så mine har omtrent aldri vært mindre :laughing021 Gleder meg til de fyller ut bh-ene mine igjen jeg bare, ellers må jeg nesten ordne meg noen mindre :smiley-ashamed004 Så nyt fordelene sier jeg bare haha
 
Stoppet å amme toåringen for noen måneder siden, og har ikke hatt melk på en stund. Men nå kommer det knallgul og tykk melk om jeg kjenner på brystvorta. Så noe er ihvertfall på gang, føler brystene har blitt litt større og tyngre også den siste tiden. Spennende :)
 
Andre som sliter voldsomt med oppblåst mage og gass? Når jeg har spist tar det ikke lang tid før jeg får vondt i magen og eser ut så det ser ut som jeg er maaaange mnd på vei. Litt går fint men de siste to dagene har det vært så ekstremt vondt o_O
Jeg har det sånn jeg også.. på kvelden så er jeg 25 uker på vei, og morningen tilbake til 7 uker :dead::happy:
 
6+2 og våknet opp kvalm :hungover:
Heldigvis ikke sånn overveldende kvalme, men den er definitivt mer merkbar enn tidligere.
Spent på om den forsvinner etterhvert når jeg får spist litt (selv om det er det siste jeg har lyst til akkurat nå).
Ellers er jeg litt mer oppblåst i magen, emosjonell, trøtt og blir fortere irritabel… og nedsatt matlyst da.
 
6+2 og våknet opp kvalm :hungover:
Heldigvis ikke sånn overveldende kvalme, men den er definitivt mer merkbar enn tidligere.
Spent på om den forsvinner etterhvert når jeg får spist litt (selv om det er det siste jeg har lyst til akkurat nå).
Ellers er jeg litt mer oppblåst i magen, emosjonell, trøtt og blir fortere irritabel… og nedsatt matlyst da.
Akkurat i det jeg skrev et svar til deg ble jeg akutt kvalm og måtte løpe til doskålen :dead: har ikke kastet opp på to uker og trodde det var over haha.

Det jeg skulle skrive var at ritz kjeks på nattbordet kan hjelpe. Jeg spiser et par når jeg våkner for å gi magen noe med en gang for å unngå verre kvalme.
 
Vi hadde samleie i går kveld og etter det hadde jeg bittelitt rosa utflod på papiret, også et tørk på morgenen i dag. Jeg vet det kan være uskyldig, men jeg er livredd for at det er en påbegynnende SA og klarer ikke tenke noe annet:sorry:
 
Vi hadde samleie i går kveld og etter det hadde jeg bittelitt rosa utflod på papiret, også et tørk på morgenen i dag. Jeg vet det kan være uskyldig, men jeg er livredd for at det er en påbegynnende SA og klarer ikke tenke noe annet:sorry:
Det er nok bare fordi slimhinnene er fylt med mer blod og er mer sensitive :Heartred dette er heldigvis helt normalt og i de fleste tilfeller ufarlig.
 
Akkurat i det jeg skrev et svar til deg ble jeg akutt kvalm og måtte løpe til doskålen :dead: har ikke kastet opp på to uker og trodde det var over haha.

Det jeg skulle skrive var at ritz kjeks på nattbordet kan hjelpe. Jeg spiser et par når jeg våkner for å gi magen noe med en gang for å unngå verre kvalme.
Har heldigvis aldri vært så plaget med kvalme at jeg har kastet opp i noen av mine graviditeter (så langt). Hadde kun henholdsvis 2 og 1 episode hvor jeg hang over doskåla og brakk med i svangerskap 1 og 2.
Ritz kunne sikkert vært lurt, men har så lite lyst på noe som helst :depressed:
Og hvis jeg spiser Ritz kjeks må jeg også ta hensyn til hvordan det påvirker blodsukkeret (er type 1 diabetiker).

Får se det litt ann. Heldigvis er kvalmen per nå veldig håndterbar.
 
Merkes at østrogener er steget da jeg røyter betraktelig mindre nå.
 
Vi hadde samleie i går kveld og etter det hadde jeg bittelitt rosa utflod på papiret, også et tørk på morgenen i dag. Jeg vet det kan være uskyldig, men jeg er livredd for at det er en påbegynnende SA og klarer ikke tenke noe annet:sorry:
Omsorg sendes til deg :Heartpink . Dette trenger absolutt ikke bety at noe er galt!!
 
Vet ikke om det kan regnes som et symptom engang men de siste dagene har jeg begynt å våkne 0430-0500 helt lysvåken og får ikke sove igjen før sånn tre timer senere.. kjenner det er litt slitsomt :schocked028
 
Vet ikke om det kan regnes som et symptom engang men de siste dagene har jeg begynt å våkne 0430-0500 helt lysvåken og får ikke sove igjen før sånn tre timer senere.. kjenner det er litt slitsomt :schocked028
Huff..jeg har gått fra å være skikkelig B menneske til å være lys våken grytidlig uansett hvor lite søvn jeg har fått
 
5+2 litt ømme pupper , trettheten har økt , men kvalmen har stagnert noe synes jeg . Kanskje litt mer på mårran og ved lukter .
 
Har egentlig ikke vært noe særlig kvalm unntatt litt på morningen, men idag er det såkalt «pølsefredag» på jobben og det er helt uutholdelig og være der :arghh:
 
Jeg tok postafen i går før jeg la meg, sov typ 11 timer, men var for en gangs skyld ikke så kvalm når jeg våkna. Greide dermed å spise en del ganske raskt etter jeg våkna, og det tror jeg har gjort at kvalmen har holdt seg unna. Men jeg er fortsatt ekstremt trøtt selv om jeg ikke har tatt tbl siden i går kveld. Har lest at flere har vært kjempetrøtt i flere dager etter å ha tatt postafen
 
Jeg tok postafen i går før jeg la meg, sov typ 11 timer, men var for en gangs skyld ikke så kvalm når jeg våkna. Greide dermed å spise en del ganske raskt etter jeg våkna, og det tror jeg har gjort at kvalmen har holdt seg unna. Men jeg er fortsatt ekstremt trøtt selv om jeg ikke har tatt tbl siden i går kveld. Har lest at flere har vært kjempetrøtt i flere dager etter å ha tatt postafen
Jg er trøtt uansett . Har gått i perioder på og av med postafen og var like trøtt . Men når trøttheten slipper så åpnes en ny verden :dance011
 
Back
Topp