Symptomer

Skulle ta en dusj og syns det så ut som væske på brystvortene, så jeg prøvde å skvise litt og da kom det ut litt mer... er det normalt? Kan ikke huske at jeg har opplevd det før :bored:
 
Jeg går på Xonvea og synes de hjelper veldig! Og er kommet i 40 pakning som ikke er såå krise dyrt, tror det var 480kr elns for den, så en del billigere enn 20-pakningen. Angående bilkjøring så kommer det an på dose og hvordan du føler deg. Jeg gikk en stund på laveste dose med to om kvelden, og da synes jeg ikke det var noe problem med bilkjøring (hvert fall så lenge jeg passet på å få meg en dupp). Nå går jeg på 2+1 og unngår bilkjøring så langt jeg kan, men synes fortsatt det går fint, spes på ettermiddag/kveld når det er lenge siden jeg har tatt :)
Takk for svar. Tror nok jeg kjøper inn for å ha liggende. Merker bare at det tar seg opp i styrke i forhold til før. Jeg kan takle å være uggen men å kaste opp eller hele tiden føle at jeg må det er lite gøy.
 
Det er så satans vondt å ta av bh når puppa dingler fritt . De føles bly tunge og super betente eller super melkespreng :laughing021 Mer og mer kvalm så noe stigning i symptom . Samboern tok på puppen i senga idag og sa : herregud de har vokst . Nå kan jeg ikke ta rundt den med en hånd . :laughing021Tro meg de blir større og når man er ferdig med amming så blir de mer slaskete igjen . Jeg er så fornøyd med puppene når jeg er gravid:bag:
 
Skulle ta en dusj og syns det så ut som væske på brystvortene, så jeg prøvde å skvise litt og da kom det ut litt mer... er det normalt? Kan ikke huske at jeg har opplevd det før :bored:
Jeg har allerede gul råmelk når jeg klemmer på brystvorta. Så ja jeg vil si det er normalt :)
 
Greit nok at man vet at man får mage fortere med nr 2,3 osv. Men syns jeg er så oppblåst på dagen også nå. Var på stranden i dag med mini, og mann. Var heldigvis ingen kjentfolk, ellers føler jeg at jeg måtte fortalt det :bag:
 
Greit nok at man vet at man får mage fortere med nr 2,3 osv. Men syns jeg er så oppblåst på dagen også nå. Var på stranden i dag med mini, og mann. Var heldigvis ingen kjentfolk, ellers føler jeg at jeg måtte fortalt det :bag:
Magen er så merkelig . Når jeg sto opp idag og lit utover var magen min helt flat og litt etter får jeg sånn 5 mnd på vei mage :bag:
 
Ja, hva skal man si. Skulle egentlig ønske det var vinter igjen så jeg kunne gjemme meg bak tykke gensere.. :bag:
 
Puppene mine føles tuuuunge ut og begynner å bli ganske så ømme. Helt hysterisk i går når kjæresten klarte å dunke borti den ene puppen :hilarious: Har ganske store fra før så spent på hvor enorme de blir i graviditeten :bag:
Jeg har også store fra før og de blir som gedigne meloner og nå er de så vonde og harde også :bag:
 
Kvalme med for mye aktivitet. Ble anbefalt av jordmor I dag og få noe sykemelding og legen sykemeldte meg 100% I 2 uker i dag. Da kan jeg kanskje ta litt mer vare på meg selv også ❤️
 
Kvalme med for mye aktivitet. Ble anbefalt av jordmor I dag og få noe sykemelding og legen sykemeldte meg 100% I 2 uker i dag. Da kan jeg kanskje ta litt mer vare på meg selv også ❤️
Så deilig hvor langt er du nå ? Jeg er 5+7 og ikke kommet til brekningspunktet enda . Men tidligere har det kommet ved 6-8 ukers tiden
 
Idag er første dag hvor kvalmen virkelig har kommet. Har vært litt uggen tidligere, men idag har jeg vært sengeliggende hele dagen. Jobber som lærer og er spent på hvordan det blir med kvalme og jobb i tida fremover :bag:
 
Idag er første dag hvor kvalmen virkelig har kommet. Har vært litt uggen tidligere, men idag har jeg vært sengeliggende hele dagen. Jobber som lærer og er spent på hvordan det blir med kvalme og jobb i tida fremover :bag:
Kjenner til den. Jobber som lærer selv og hadde for første gang "nå er det snart så jeg må løpe til vasken og spy"-opplevelse i dag :depressed: Gikk heldigvis bra, men det er ingen på jobb som vet. Og ønsker ikke å si noe før jeg er litt mer sikker på at det går bra.
 
Nå har jeg begynt å få stikk i livmoren. Som regel en side om gangen. Varer ikke lenge men kommer sånn plutselig som et lynnedslag haha. Føles annerledes ut enn murringer. Heldigvis ikke vondt. Har forstått at dette også er veldig normalt.
 
Back
Topp