Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
utflod er melkeaktig og normal.Opplevde det samme i uke 10. Dersom blødningen stoppet allerede etter en time så er det veldig vanlig og i de fleste tilfeller ufarligIngen videre blødning etter hendelsen i går. Håper jeg får snakket med jordmor neste uke for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro etter en truende abort med så lite oppfølging etterpå. Føler meg heldigvis mer optimistisk i dag..
Jeg tenker på deg da jeg vet hvor skummelt det er, og jeg er optimistisk på dine vegne. Veldig bra at du fikk høre hjertelyden
Uff så ekkel opplevelse!! Takk og pris det sluttet, og håper det ikke skjer igjen. Søsteren min begynte å blø en del av og på fra rundt 14-15 uker og senere også. Hun var redd det verste, men det var noe helt annet (og uskyldig) som jeg ikke husker navnet på. Barnet er frisk 3 åring idag.Ingen videre blødning etter hendelsen i går. Håper jeg får snakket med jordmor neste uke for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro etter en truende abort med så lite oppfølging etterpå. Føler meg heldigvis mer optimistisk i dag..
Edit: 24 timer uten blødning (ikke en gang spotting) eller kramperutflod er melkeaktig og normal.

fortsatt ikke mer blødning så tror alt er ok men vil gjerne ta en oppfølgingssamtale og sjekk. Godt å få time samme dag!Det var godt å høre.Skal få treffe jordmor (vikar) i dag for litt oppfølgingfortsatt ikke mer blødning så tror alt er ok men vil gjerne ta en oppfølgingssamtale og sjekk. Godt å få time samme dag!

Ja! Jeg spiser som en hest om dagenNoen som har merket en merkbar økning i matlyst nå som man er krysset over i andre trimester? Jeg var ganske kvalm i hele første, så slet med matlysten da, vel å merke. Men fra uke 14 har kvalmen gitt seg nesten helt. Og jeg må spise ofte og lite merker jeg![]()
Etter kvalmen ga seg har jeg fått skikkelig ulvehunger og spiser så mye at mannen bare sitter og måper hahaDet var så brått liksom, haha! Godt vi er flereJa! Jeg spiser som en hest om dagenEtter kvalmen ga seg har jeg fått skikkelig ulvehunger og spiser så mye at mannen bare sitter og måper haha

Samme her! Føler meg skrubbsulten til en hver tidNoen som har merket en merkbar økning i matlyst nå som man er krysset over i andre trimester? Jeg var ganske kvalm i hele første, så slet med matlysten da, vel å merke. Men fra uke 14 har kvalmen gitt seg nesten helt. Og jeg må spise ofte og lite merker jeg![]()
Prøver å ikke overspise heller. Men var som at bryteren ble slått av for kvalme bår jeg bikket 14 fullgåtte uker, har jo nesten ikke spist de siste mnd. Nå må jeg spise omtrent en gang i timen 
Ja samme her! Så prøver å ha sunne snacks liggende, for plutselig sitter jeg med skje oppi nugattien viss det tar for lang tid å finne noe annetSamme her! Føler meg skrubbsulten til en hver tidPrøver å ikke overspise heller. Men var som at bryteren ble slått av for kvalme bår jeg bikket 14 fullgåtte uker, har jo nesten ikke spist de siste mnd. Nå må jeg spise omtrent en gang i timen
![]()

Haha det er veldig lov! Vi gror jo tross alt eg menneskeVåknet fra en (lang) lur for 10 min siden, sendte samboer for å kjøpe dobbelcheeseburger take away fra burger king. Graviditetslivet er ikke så ille likevel
Hakke litt mer sulten i andre trimester, men tar som regel mer fornuftige valg enn idag.
Den unnskyldningen er iallfall jeg glad i, hehe!
Det kan være så mye forskjellig. Alt fra spenningshode, migrene, hormonsvinginger eller bihulebetennelse.Vet ikke om det er rett plass å skrive dette, men det er vell en form for symptom eller noe.
Har den siste tiden fått veldig vondt i hode i panne region helst med øyenbryn/nesevegg, har også hatt en del mer kvalme + oppkast de siste dagene (går på reseptbelagt kvalmestillende) disse har ikke helt gjort susen denne uka.
første gang jeg var gravid endte jeg opp med svangerskapsdiabetes, har lest at dette er vanlig fra uke 20.. er ennå to uker unna 20, men det må sies, jeg har ikke lyst til å ha det en gang til![]()
Noen som har merket en merkbar økning i matlyst nå som man er krysset over i andre trimester? Jeg var ganske kvalm i hele første, så slet med matlysten da, vel å merke. Men fra uke 14 har kvalmen gitt seg nesten helt. Og jeg må spise ofte og lite merker jeg![]()