Symptomer

Plutselig veldig plaget med magen! 13+0. Spesielt på kvelden Kjennes ut som når man får løs mage men det kommer aldri noe ut… Har hatt det i 2 dager nå. Flere som har det sånn? Skikkelig plagsomt.
 
Ingen videre blødning etter hendelsen i går. Håper jeg får snakket med jordmor neste uke for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro etter en truende abort med så lite oppfølging etterpå. Føler meg heldigvis mer optimistisk i dag..

Edit: 24 timer uten blødning (ikke en gang spotting) eller kramper:smiley-angelic001 utflod er melkeaktig og normal.
 
Last edited:
Ingen videre blødning etter hendelsen i går. Håper jeg får snakket med jordmor neste uke for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro etter en truende abort med så lite oppfølging etterpå. Føler meg heldigvis mer optimistisk i dag..
Opplevde det samme i uke 10. Dersom blødningen stoppet allerede etter en time så er det veldig vanlig og i de fleste tilfeller ufarlig :Heartpink Jeg tenker på deg da jeg vet hvor skummelt det er, og jeg er optimistisk på dine vegne. Veldig bra at du fikk høre hjertelyden:Heartpink
 
Ingen videre blødning etter hendelsen i går. Håper jeg får snakket med jordmor neste uke for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro etter en truende abort med så lite oppfølging etterpå. Føler meg heldigvis mer optimistisk i dag..

Edit: 24 timer uten blødning (ikke en gang spotting) eller kramper:smiley-angelic001 utflod er melkeaktig og normal.
Uff så ekkel opplevelse!! Takk og pris det sluttet, og håper det ikke skjer igjen. Søsteren min begynte å blø en del av og på fra rundt 14-15 uker og senere også. Hun var redd det verste, men det var noe helt annet (og uskyldig) som jeg ikke husker navnet på. Barnet er frisk 3 åring idag.

Bra at det ble sjekket og virket alt vel med doppler/hjerterytme. Mest sannsynlig er det uskyldig da :Heartred
 
Oppdatering:
Masse liv å finne på jordmortimen. De har et lite ultralyd apparat så jeg fikk se den lille boltre seg rundt. Fin hjertelyd også. Det føles ut som verdens tyngste vekt er tatt vekk fra mine skuldre. :Heartred
Får nok aldri et konkret svar på hva som forårsaket den kraftige blødningen, men jordmor hadde noen teorier.
 
Back
Topp