Symptomer

Noen andre i uke 10 som har så å si mistet symptomene? Føler at brystene e ikke like ømme, og kvalmen har gitt seg litt. Fortsatt lite matlyst, men har vært så dårlig de siste ukene at jeg ikke har fått i meg noe mat, og gått ned noe i vekt. Så det kan ha noe med det å gjøre også. Men akkurat nu siden onsdag, har jeg egt ikke kjent på kvalmen. Vet ikke om jeg har bare noen gode dager nu, men e bekymret ettersom jeg gikk gjennom en SA rundt denne tid sist gang
 
Noen andre i uke 10 som har så å si mistet symptomene? Føler at brystene e ikke like ømme, og kvalmen har gitt seg litt. Fortsatt lite matlyst, men har vært så dårlig de siste ukene at jeg ikke har fått i meg noe mat, og gått ned noe i vekt. Så det kan ha noe med det å gjøre også. Men akkurat nu siden onsdag, har jeg egt ikke kjent på kvalmen. Vet ikke om jeg har bare noen gode dager nu, men e bekymret ettersom jeg gikk gjennom en SA rundt denne tid sist gang
Samme skjedde med meg rundt den tiden og på OTUL 13+0 så var alt i skjønneste orden. Er vanlig at symptomene peaker rundt uke 8-10 og så roer det seg for mange.
 
Noen andre i uke 10 som har så å si mistet symptomene? Føler at brystene e ikke like ømme, og kvalmen har gitt seg litt. Fortsatt lite matlyst, men har vært så dårlig de siste ukene at jeg ikke har fått i meg noe mat, og gått ned noe i vekt. Så det kan ha noe med det å gjøre også. Men akkurat nu siden onsdag, har jeg egt ikke kjent på kvalmen. Vet ikke om jeg har bare noen gode dager nu, men e bekymret ettersom jeg gikk gjennom en SA rundt denne tid sist gang
Skjedde med meg også. Magen ble mindre oppblåst også. Men nå er den fullt tilbake og kvalmen hadde visst ikke gitt seg den heller :hilarious:
 
Er 12 + 3, og de ømme brystene har avtatt litt. Hadde sinnsyk matlyst, men dette har også avtatt litt. Ellers har jeg blitt ekstremt trøtt og utslitt!
 
Back
Topp