Symptomer

Fikk plutselig sinnsykt vondt nederst i magen når jeg nøys her istad, er det normalt? Røsket skikkelig liksom
 
Skikkelig trøtt, blir utrolig fort andpusten, lite matlyst og blir fort mett… og sliter max med søvn på natterstid :dead:
 
Oppblåst, kvalm, trøtt og bekkenet begynner å gi beskjed, fått hormonell bekkenløsning tidlig i alle mine svangerskap.
 
7+0, veeldig trøtt. Sove dårlig på nettene. Lite metthetsfølelse, småspiser meg gjennom dagen, ømme bryster, spesielt på morgenen. Ingen cravings!
 
Noen som har opplevd forskjellige symptomer fra dag til dag? Jeg har generelt hatt lite symptomer…i går var jeg enormt tørst, og ble også plutselig helt ekstremt tørst på en bestemt juice, og det føltes så umulig å vente til i dag med å få den at jeg måtte reise og kjøpe :hilarious:. I dag har jeg ikke hatt det sånn, men plutselig kjent tendens til kvalme i kveld. Rart :hilarious:.
 
Noen som har opplevd forskjellige symptomer fra dag til dag? Jeg har generelt hatt lite symptomer…i går var jeg enormt tørst, og ble også plutselig helt ekstremt tørst på en bestemt juice, og det føltes så umulig å vente til i dag med å få den at jeg måtte reise og kjøpe :hilarious:. I dag har jeg ikke hatt det sånn, men plutselig kjent tendens til kvalme i kveld. Rart :hilarious:.
Ja mine symptomer kommer og går og varierer i intensitet fra dag til dag. Noen er borte over lengre tid før de er tilbake hehe
 
Puppene mine er så sinnsykt ømme at det kjennes ut som at de skal falle av, gjør sinnsykt vondt innimellom når jeg snur meg i sengen:schocked028tar hjertelig imot alt av symptomer jeg men fyf:hilarious:
 
Ingen! Håper det varer så lenge som mulig!
 
I går våknet jeg med flat mage. Superfornøyd. Tok på meg en kjole som passer akkurat. Men så este jo magen ut i løpet av dagen og det ble så ubehagelig.
Ellers føler jeg at jeg spiser hele tiden. Takler ikke å være sulten.
 
Ny dag med så og si ingen symptomer. Litt ekstra trøtt og blir fort andpusten, men that’s it! Det gjør jo selvfølfelig at man blir litt bekymret :rolleyes:
 
Ny dag med så og si ingen symptomer. Litt ekstra trøtt og blir fort andpusten, men that’s it! Det gjør jo selvfølfelig at man blir litt bekymret :rolleyes:
Det at du også opplever å ha dager med færre eller mildere symptomer gjør meg litt mindre bekymret når jeg opplever det. Jeg vet det er normalt men gjør liksom noe ekstra når jeg leser om andre her på forumet som opplever det samme.

Hatt mindre kvalme i det siste men har fortsatt at jeg er veldig trøtt, blir lett andpusten, oppblåst, ømme bryst og økt utflod. Har også begynt å bli lett emosjonell.

Prøver å si til meg selv at kvalme betyr ikke det samme som at embryo har det bra og prøver å nyte dager hvor jeg ikke føler meg bakfull. Håper alt er bra på ultralyd neste uke...
 
Jeg har ikke kjent så voldsomt mye så langt - trøttere enn vanlig og litt ømme pupper, ellers lite. Idag fikk jeg så himla vondt i liksom rumpa på begge side da jeg gikk til og fra jobb - akkurat som at det stakk for hvert steg jeg tok. Google kunne fortelle meg at dette kan være bekkenløsning, så siden jeg er 4+6 idag er det jo bare å gratulere med det kjipeste jeg kunne tenke meg om dette skal vedvare :sorry:
 
Ja mine symptomer kommer og går og varierer i intensitet fra dag til dag. Noen er borte over lengre tid før de er tilbake hehe
Ja, det er jo selvfølgelig det det er med meg og - jeg tenkte ikke på det en gang…føltes bare som et nytt symptom hver dag som ikke kom igjen :hilarious: . Takk for at du oppklarer hodet mitt for meg :hilarious:
 
Trøtt og ømme pupper. Ellers lite symptomer. Har vært sånn de to andre gangene også. Kanskje litt mer uggen med nr 2 (gutt), så kanskje jente denne gangen :Heartpink
 
Stikninger i livmoren i dag. Veldig milde heldigvis. Kjennes mest mot venstre side.
 
Hadde en veldig aktiv dag i går. Og fikk også vondt i mageområdet. Men vet ikke om det var fra livmor, bekken eller tarmer. Eller en kombinasjon av alt.
Formen er ellers ganske lik som vanlig i disse dager. Ømme pupper. En slags følelse av at magen er oppi halsen. Den følelsen gjør meg småuggen. Så raper jeg og alt er fint igjen :facepalm:
 
økende uggenhet . 4+3 ømme pupper , dårlig matlyst . Snev av trøtthet av og på …
 
Virkelig null energi i dag. Vært med på feiring i formiddag, men resten av dagen blir tilbragt i senga.
 
Back
Topp