Symptomer

Litt små uggen , men ikke noe voldsomt mer i forhold til EL . Puppene er ømme og matlysta er laber og det er jo litt godt før den stiger igjen hehe… ikke sugen på noe godteri .
 
4 + 1

Vært sulten straks jeg våkner og rett før jeg legger meg, i tillegg til de vanlige tidene jeg pleier å spise (kl. 11 og kl. 17). Hatt det slik i tre-fire dager.

Smerte i korsrygg.

Pittelitt kviser tidligere denne uka.

Trøtt, men tror det rett og slett er fordi jeg har sovet for lite. Våkna mellom 4 og 5 og gledet meg til å ta test, og ikke fått sove igjen. Fikk verken sove av å ta testen eller å vente med å ta den…

Tissa hele tiden i dag. Tisser normalt tre ganger om dagen.
 
5+1

Brystvortene er ømmere og morgenkvalmen hilser på. Jeg er så ekstremt mye trøttere nå enn tidligere:sleep011
Ellers er magen følsom, jeg må ofte sove på ryggen eller i en spesiell posisjon liggende på siden. Ingen cravings enda.
 
Føles som nippla er skjært av med papercut :laughing001 3+6 kvalme uggenheten svever der bak …. Metallsmak i munnen
 
Kvalmen har tatt seg opp veldig fra og med i går. Er også forferdelig trøtt, så har litt kortere arbeidsdager nå.
Er 5+3 ut i fra EL (men 6+0 sånn offisielt). Jeg var så dum at jeg trykka på cravings-tråden og følte for å spy av å lese det der :dead:
 
Jeg var kvalm på morgenen i dag, men så ga det seg og jeg har vært sulten og trøtt i hele dag. Jeg har spist og sovet. Det er alt jeg har orket. Har sikkert gått opp en kg i dag :wacky:
 
Våkner hver natt med leggkramper og rastløse bein nå.
 
5+3. egentlig i ganske bra form. Småuggen av og til, men ikke noe verre enn det. Ømme pupper, vondt i korsryggen og økt sexlyst.
 
Hadde en sinnsyk drøm i natt om at jeg og sjefen sloss mot en stor anakonda :laughing002 Har våknet opp mange ganger i natt og vært kvalm. Startet på jobb kl 7, og måtte sitte litt i bilen for at kvalmen skulle gi seg. Håper det ikke blir verre ...
 
Hatt noen sinnsyke drømmer med min yngste . Tyngdekraften forsvant fra jorden og vi måtte gjemme oss på bade til bestemor og bestefar :laughing001 Så begynte vi å sveve . Etterpå stakk ungen av i skauen med bilen og jeg løp etter :laughing021 ømme pupper . Ikke så uggen lenger og det er litt skummelt synes jeg . Men vanligvis så har kvalmen kommet skikkelig etter uke 6 her og 8 og enda senere …litt sånn rar følelse i livmora , føles som en ballong der inne. Hver litt svimmel idag , men drikker for lite , jobber mye .
 
Hvor ble midjen av?!? o_O :hilarious:
Blitt sinnsykt oppblåst og ser ut som om jeg er flere mnd på vei selv om jeg bare er 6+2. Vet de sier magen kommer tidlig på nummer to, men dette kan jo ikke være riktig :eek:
 
Hvor ble midjen av?!? o_O :hilarious:
Blitt sinnsykt oppblåst og ser ut som om jeg er flere mnd på vei selv om jeg bare er 6+2. Vet de sier magen kommer tidlig på nummer to, men dette kan jo ikke være riktig :eek:
Hahaha!! Akkurat det samme føler jeg! Har nesten over natta mista midja og føler meg like stor som da jeg var typ 5 mnd sist! :hilarious: Helt vilt hvor mye luft (????) det må være inni der nå!
 
Hahaha!! Akkurat det samme føler jeg! Har nesten over natta mista midja og føler meg like stor som da jeg var typ 5 mnd sist! :hilarious: Helt vilt hvor mye luft (????) det må være inni der nå!
Forferdelig å føle seg sånn når man skal skjule en tidlig graviditet :hilarious: de på jobb nå jo se det lang vei... Huff, håper jeg føler meg bedre imorgen tidlig:smiley-angelic001
 
Hvor ble midjen av?!? o_O :hilarious:
Blitt sinnsykt oppblåst og ser ut som om jeg er flere mnd på vei selv om jeg bare er 6+2. Vet de sier magen kommer tidlig på nummer to, men dette kan jo ikke være riktig :eek:
Jeg er sykt oppblåst daglig og dette er min første baby. Er nok kun luft enn så lenge :laughing002 var umulig å holde noe skjult på jobb fordi jeg vanligvis er topptrent med helt flat mage :dead:
 
Jeg er sykt oppblåst daglig og dette er min første baby. Er nok kun luft enn så lenge :laughing002 var umulig å holde noe skjult på jobb fordi jeg vanligvis er topptrent med helt flat mage :dead:
Huff, ja lykke til :p jeg har heldigvis ikke noen flat mage til vanlig, men har som regel en slank midje som bare har forduftet :p
 
Back
Topp