Symptomer

Det er mange jeg kjenner som ikke har blitt kvalme i det hele tatt, så det er stor variasjon! Men det er vanskelig å ikke være på symtomjakt.. Nå er jeg veldig kvalm og ønsker meg kvalmefrie dager. Men den dagen jeg våkner uten kvalme er jeg sikkert redd for at noe er galt igjen.. Det er ikke lett :laughing002
 
Det er mange jeg kjenner som ikke har blitt kvalme i det hele tatt, så det er stor variasjon! Men det er vanskelig å ikke være på symtomjakt.. Nå er jeg veldig kvalm og ønsker meg kvalmefrie dager. Men den dagen jeg våkner uten kvalme er jeg sikkert redd for at noe er galt igjen.. Det er ikke lett :laughing002
Kjenner meg godt igjen der ja haha :laughing002
 
Følte virkelig på uggenheten her forleden da jeg var på et senter og jeg synes det stinka bolle :laughing002 Jeg som egentlig elsker gjærbakst!
 
Hvor langt er dere på vei dere som her blitt kvalme? Jeg husker det startet hos meg i uke 5 sist.
Er 5+4 og jeg er nå konstant kvalm.. ikke oppkast enda, men brekker meg av den minste ting. Lillesøster kom inn i bilen med noe pannekaker (ja vet litt rart), jeg trodde jeg skulle dø. Brakk meg og styrte noe veldig, passer dårlig da ingen vet at jeg er gravid. Er SÅ mange lukter som setter meg ut.
 
Er ikke alle som får kvalme :D krysser fingrene for at du slipper :Heartred
Foreløpig må jeg ikke kaste opp heldigvis men brekker meg lett (lukter kan trigge) og føler meg sjøsyk:dead:
Har ikke sluppet unna før, så jeg tviler på det. Det er egentlig det jeg forbinder med graviditet. Derfor er det så rart å ikke være kvalm nå, selv om jeg vet det er tidlig.
 
Jeg er så sliten! I går sovnet jeg på armen til kjæresten, midt på dagen...Det har jeg aldri gjort. Han vurderte å ta en selfie for og aldri glemme øyeblikket :hilarious:
 
5+1 i dag. Har hatt morgenkvalme en god stund, men i dag spydde jeg opp igjen frokosten min. Reagerer på lukter. Har også hatt mye vondt i hode.
 
Dag 4+6.
Sovet godt.
Er småuggen fra tid til annen nå. Men ikke så ille at det er plagsomt. Bare fint egentlig. Føler graviditeten er der uten at den tar for mye på. Hjelper å småspise så jeg har kjøpt meg potetgull i dag.
Måtte ta av meg kontaktlinsene for jeg begynte å se dobbelt.
 
Vi har prøvd et år nå med testing av el og temp , så har blitt super kjent med kroppen min . Har hvert gravid mange ganger og er alltid dårlig .

Nå fikk jeg super svak 7DPO idag er jeg 11DPO og puppene har hvert ømme de siste dagene , litt uggen, noe stikking og føles som en ballong i livmoren , plutselig blir dåsa varm :laughing021 Kjenner litt av den metall smaken av og på .
 
Skikkelig ondt i korsryggen, innimellom hodepine, problemer med søvn, lunta er definitivt kortere, mer trøtt, dårlig matlyst, svimmel.
 
Back
Topp