Symptomer

Vanlig at brystene blir mindre «tunge» etterhvert? De har vært som to steiner lenge. Fortsatt følsomme, men ikke like mye. Er 10+1.
 
Er det virkelig vanlig å ha så vondt i magen?! Som menssmerter på en måte.. hadde ikke det sist. Verst når jeg går/beveger meg :(
Ligamentsmerter? Mener å ha lest at de som har vært gravid oftere får det. Alt har vært strekt og tøyd en gang før + at kroppen husker, så det blir sånn "åhh! Dette igjen ja!". Jeg kjenner det godt når jeg tar brå bevegelse f.eks.. Samtidig hadde jeg nå og forrige graviditet "menssmerter" i uke 5 og 6, såpass at jeg tenkte både EXU og SA.
 
Kvalm som fy i dag. Kastet opp for første gang! Bekkensmerter, heldigvis ikke så mye enda. Håper ikke jeg blir plaget dette svangerskapsuke også..
 
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
 
  • Omsorg
Reactions: MOK
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
Jepp. Trøtt men bruker kanskje 1-2 timer på å sove. Legger meg som regel rundt 23-tiden-midnatt. Når jeg først sovner så er det lett søvn der jeg våkner ofte de første 2-3 timene med hyppig snuing og utallige doturer før jeg sovner «skikkelig» i 5-tiden. Får da som regel noen timer med dyp søvn. Drømmer veldig mye mot normalt.

Litt morsomt at sambo hadde én dårlig natt med lite søvn natt til søndag og var da så irritert (på seg selv) over at han hadde hatt en dårlig natts søvn. Ikke var han trøtt på søndagen heller. Måtte bare le og si velkommen etter :)
 
  • Omsorg
Reactions: MOK
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
Oida. Hørtes ikke så veldig behagelig ut. Mulig det kan være vanlig bivirkninger ac medikamentet? Hør med legen din :Heartred Har dessverre ingen erfaringer å dele med deg, annet enn at ryggen tar knekken på meg om nettene. Føler ikke bbhugme hjelper heller. Våkner av at jeg må skifte stilling:hilarious:

Eller så er jeg bare blitt gammel. Hihi
 
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
men har helt syyke drømmer hver natt faktisk. Føler ikke jeg får sove skikkelig før ut på morgenkvisten…
 
Jepp. Trøtt men bruker kanskje 1-2 timer på å sove. Legger meg som regel rundt 23-tiden-midnatt. Når jeg først sovner så er det lett søvn der jeg våkner ofte de første 2-3 timene med hyppig snuing og utallige doturer før jeg sovner «skikkelig» i 5-tiden. Får da som regel noen timer med dyp søvn. Drømmer veldig mye mot normalt.

Litt morsomt at sambo hadde én dårlig natt med lite søvn natt til søndag og var da så irritert (på seg selv) over at han hadde hatt en dårlig natts søvn. Ikke var han trøtt på søndagen heller. Måtte bare le og si velkommen etter :)
Ja ikke sant! Hvordan skal det bli framover :hilarious:
 
Oida. Hørtes ikke så veldig behagelig ut. Mulig det kan være vanlig bivirkninger ac medikamentet? Hør med legen din :Heartred Har dessverre ingen erfaringer å dele med deg, annet enn at ryggen tar knekken på meg om nettene. Føler ikke bbhugme hjelper heller. Våkner av at jeg må skifte stilling:hilarious:

Eller så er jeg bare blitt gammel. Hihi
Er nok ikke, som sagt er det også brukt som sovemedisin :hilarious: og fram til den siste uka har jeg sovnet som en stein fra 2t etter inntak og gjennom hele natten! Har tydeligvis blitt immun mot den biten:hilarious:

Å kjedelig at puta ikke hjelper! Må også bytte stillinger mange ganger, men det fordi jeg får vondt i hoftene og den ene foten sovner :hilarious: er vell bare å forberede seg på at det blir verre og verre
 
  • Haha
Reactions: MOK
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
Jeg har også slitt med å sove, men motsatt. Sovner greit, men våkner tidlig og må på do og er lys våken. Skylder på hormoner. Tar postafen og det tror jeg hjelper litt. Men de siste dagene har det blitt bedre, sov nesten sju timer i natt :hello2 Blir likevel stuptrøtt på dagen og må ha minst en time søvn, gjerne mer.
 
Jeg har også slitt med å sove, men motsatt. Sovner greit, men våkner tidlig og må på do og er lys våken. Skylder på hormoner. Tar postafen og det tror jeg hjelper litt. Men de siste dagene har det blitt bedre, sov nesten sju timer i natt :hello2 Blir likevel stuptrøtt på dagen og må ha minst en time søvn, gjerne mer.
Ja ikke sant! Sliter faktisk ikke med den tissinga, tisser før jeg legger meg og når samboer drar på jobb i 07 tida, så heldig med den :cheers
Men godt å høre at det ikkr bare er meg :laughing002
 
Flere som sliter med å sove? Jeg er stup trøtt. Går på phenergan pga. kvalme som også er brukt som sovemedisin. Men er uggen , litt vond kropp. Når jeg sovner stuper jeg inn i den ene voldsomme drømmen etter den andre Våkner ligger og vrir meg så inn i en ny heftig drøm. Når jeg står opp (9-10) føler jeg meg egentlig helt fin, men så har jeg siste dagene fått et anfall av svimmelhet/kvalme/tretthet i 11 tida, og da ligger jeg rett ut på sofaen i 4 t. Kan ille løfte på hodet engang før alt snurrer :hilarious:
Bra jeg ikke er i jobb tror jeg:laughing002
Men så er heldigvis resten av dagen ganske ok
Jeg blir en ugle i 2-3 tiden på natten. Kan godt ligge våken i flere timer. Helt zombie på morgenen. Slumrer litt på dagtid. Trøtt igjen på kvelden…
 
Back
Topp