Symptomer

Har lite symptomer enda. Men det hadde jeg heller ikke med første før rundt uke 6/7 (er i uke 4 nå). Hadde hodepine og noe metallsmak i munnen forrige uke, men da var jeg forkjølet så kan liksågodt være derfor. Lite matlyst og brekninger har jeg da, og reagerer på visse lukter.
 
  • Liker
Reactions: Ann
Jeg kjenner murringer i ryggen av og til, og det skremmer livet av meg… men ved siden av det er det er jeg sykt sulten hele tiden. Jeg spiser og spiser og spiser og blir aldri tilfreds. Og så har jeg litt ømme brystet. 4+1
 
  • Liker
Reactions: Ann
Jeg kjenner murringer i ryggen av og til, og det skremmer livet av meg… men ved siden av det er det er jeg sykt sulten hele tiden. Jeg spiser og spiser og spiser og blir aldri tilfreds. Og så har jeg litt ømme brystet. 4+1
Det samme gjør jg! Å jeg liker det ikke….. samtidig som jeg vet det kan være naturlig….
 
Første uka kjente jeg mye murringer. Og kvalme på kvelden. Er 5+4 nå. Kan kjenne litt murringer bla. ved full blære. Kvalm av og til. Litt såre brystvorter som også har blitt bedre. Eller lite.

Sist runde da jeg hadde BO var jeg allerede sykemeldt 50 % pga. heftig kvalme på dette tidspunktet
 
Jeg har hatt veldig murringer/smerter i ryggen i noen dager men nå egentlig igjen ting lengre,kanskje litt ekstra trøtt bare..
 
Murringer i magen og korsryggen i blant, litt strekkfølelse. Fjern og hodepine, trøtt. Oppblåst, større og ømme pupper. Er ca 5+1 :)
 
Trøtt, kvalm selv om jeg tar både Xonvea og afipran og derav nedsatt matlyst, sulten hele tiden, tidvise smerter i korsrygg og murringer i livmor, store og ømme bryst.
 
Ømme pupper, kvalm om morgen+formiddag, TRØTT! Mensmurring til og fra, gitt seg litt nå/blitt mer vant til dem. Hormonell også, og svært dårlig matlyst.
 
Kvalm på morgen og formiddagen og når jeg er sulten. Veldig trøtt og sliten. Får murringer iblant. AKkurat nå sitter jeg på jobb med murringer i ryggen og det er så sykt skummelt :(
 
Er veeldig trøtt, noe jeg også var helt på starten med første barnet. Igår sovna jeg to ganger på sofaen på formiddagen, og idag har jeg sovnet en gang:smiley-ashamed008 tisser også mye, og kjenner at det jobbes nedi der:joyful:
 
Kvalm på morgen og formiddagen og når jeg er sulten. Veldig trøtt og sliten. Får murringer iblant. AKkurat nå sitter jeg på jobb med murringer i ryggen og det er så sykt skummelt :(
Første gangen var murringer bare betryggende, nå etter to mist er det skikkelig skummelt. Føler med deg :Heartred
 
Murringer, dårlig mage og tissetrengthet er borte. Kjenner egentlig ingenting nå etter uke 6 (6+0 og utover). Forkjølelsen overstyrer, kanskje? Håper det.
 
5+5 i dag. Kvalmen/uggen har meldt seg midt på dagen. Kjenner også på kvalme hvis jeg er sulten. Ømme bryster, spesielt nipler. Litt trøttere enn vanlig.
 
4+5 og har vært ganske kvalm i går og i dag. Ellers får jeg fort strekk i ligamentene om jeg beveger meg raskt. Noen murringer og kjenner det også i ryggen, mest om ettermiddagen/kvelden, men også litt morgen.
 
5+5 i dag. Kvalmen/uggen har meldt seg midt på dagen. Kjenner også på kvalme hvis jeg er sulten. Ømme bryster, spesielt nipler. Litt trøttere enn vanlig.
Haha vi er så synkroniserte, kvalmen meldte seg på dagen idag her og!
 
  • Elsker
Reactions: MOK
Har nedpress , menssmerter som fy , niplene som triller av , IKM i morgen . Småkvalm , men er redd hode som spiller meg ett puss . Nå var jeg småkvalm før IKM sist også og litt av samme symptom . Vet hvor ille det kan bli , så nyter det nå . Kjenner litt tak i ryggen også og stikking nederst i magen .
 
Back
Topp