Symptomer?

Humørsvingninger, ofte svimmel når jeg reiser meg opp, større pupper, ofte tørst, må oftere tisse og har mye vondt i korsryggen..

Skikkelig mensensmerter, akkurat som om mensen skal komme:facepalm:
4+4

Last edited:
Føler symptomene forsvinner litt.
Ikke så ømme bryster, ikke så kvalm.
Kaffe smaker enda høgg og blir fryktelig fort trøtt og sliten. Mensmurringer i korsrygg. Enda litt kvalm da og gråter lett

Latteren sitter uvanlig løst hos meg når jeg er gravid. Husker det var så spesielt med mine to andre også. Jeg har aldri hatt så mye hysterisk latterkrampe som når jeg er gravid! I går lo jeg så jeg grein, tisset litt på meg og fikk vondt i halsen da mannen, ikke med vilje, plutselig gled over fra å bruke bestemorstemme til å snakke med amerikansk aksent da han leste ei Nora-bok til ungene :hilarious:

Føler symptomene forsvinner litt.
Ikke så ømme bryster, ikke så kvalm.
Kaffe smaker enda høgg og blir fryktelig fort trøtt og sliten. Mensmurringer i korsrygg. Enda litt kvalm da og gråter lett
Nevermind! herre så kvalm, dagen min ble ødelagt når jeg ikke hadde leverpostei, ømme pupper og kaffen er enda vond

Makan til ømme pupper! Har ikke brukt bh i dag og sprang for fort ned trappa i sta. Au!

Idag 5+3 kom kvalmen for fullt før jeg fikk spist frokost, fikk vann i munnen så jeg måtte hive i meg en yoghurt :laughing002 ømme pupper, kramper innimellom, tisser enormt mye og tørst. Blir spennende å se hva som skjer fremover

Hei:) Litt ny her.. Prøver å ikke stresse. Er gravid. 35år.. Siste mens 5 mars. Så jeg er vel 5+1 uker.. Har tatt endel digital test. Og det står fortsatt 1-2 uker. Burde jeg være bekymret? For 4 mnd siden hadde jeg SA i uke 6 så jeg er litt stresset for at det skjer igjen. Det skal egentlig være en fin tid nå. Men klarer ikke helt å slappe av. Noen andre som har liknende erfaring?:Heartred

Hei:) Litt ny her.. Prøver å ikke stresse. Er gravid. 35år.. Siste mens 5 mars. Så jeg er vel 5+1 uker.. Har tatt endel digital test. Og det står fortsatt 1-2 uker. Burde jeg være bekymret? For 4 mnd siden hadde jeg SA i uke 6 så jeg er litt stresset for at det skjer igjen. Det skal egentlig være en fin tid nå. Men klarer ikke helt å slappe av. Noen andre som har liknende erfaring?:Heartred
Husk at digital viser antall uker siden berfruktning :) tenkt el pluss et par dager

I dag er jeg kald, stinn i magen, trøtt og kvalm. En pupp er fortsatt større enn den andre :p

Har du testa etter EL? Kan det hende du er kortere på vei enn du tror? ❤️

Når tester du? Har lest at morgenurin ikke er så bra, at man heller bør teste på 2 eller 3 urin.

Har du testa etter EL? Kan det hende du er kortere på vei enn du tror? ❤️
Det kan jo hende selvfølgelig.. Håper inderlig at det er det :Heartred Testet meg for første gang 4 april. 1 Dag etter uteblitt menstruasjon. Tok en test igjen idag. Står fortsatt 1-2 uker. Utifra det jeg har lest her så er mange som får 2-3 eller 3+ på digital testene når de er over 5 uker. Så jeg blir litt usikker.

Det kan jo hende selvfølgelig.. Håper inderlig at det er det :Heartred Testet meg for første gang 4 april. 1 Dag etter uteblitt menstruasjon. Tok en test igjen idag. Står fortsatt 1-2 uker. Utifra det jeg har lest her så er mange som får 2-3 eller 3+ på digital testene når de er over 5 uker. Så jeg blir litt usikker.
Håper det ❤️ Har stressa en del over de digitale selv denne runden, vant med å få 2-3 10 dpo og denne gangen måtte jeg vente til 17 dpo før den tikka fram på skjermen! :) Har lest at de ikke alltid er like nøyaktige disse digitale, så vi må ikke stole blindt på de ❤️

Jeg merker absolutt ingenting :hilarious: hadde det ikke vært for de positive testene hadde jeg aldri trodd jeg var gravid! Er veldig deilig og håper det varer...Men håper jo selvfølgelig det ikke er ett dårlig tegn:nailbiting:

Jeg merker absolutt ingenting :hilarious: hadde det ikke vært for de positive testene hadde jeg aldri trodd jeg var gravid! Er veldig deilig og håper det varer...Men håper jo selvfølgelig det ikke er ett dårlig tegn:nailbiting:
Jeg kjenner heller ingenting Er 5+3 i dag. Blir litt bekymret for at jeg ikke kjenner noe. Selv om jeg leser at det er like normalt som å kjenne mye. Og det er jo fortsatt veldig tidlig.. men jeg håper sånn at det skal gå fint

Back
Topp