Humørsvingninger, ofte svimmel når jeg reiser meg opp, større pupper, ofte tørst, må oftere tisse og har mye vondt i korsryggen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg og i hele går, da var jeg og 4+4Skikkelig mensensmerter, akkurat som om mensen skal komme
4+4
Så godt å høreHadde jeg og i hele går, da var jeg og 4+4
Nevermind! herre så kvalm, dagen min ble ødelagt når jeg ikke hadde leverpostei, ømme pupper og kaffen er enda vondFøler symptomene forsvinner litt.
Ikke så ømme bryster, ikke så kvalm.
Kaffe smaker enda høgg og blir fryktelig fort trøtt og sliten. Mensmurringer i korsrygg. Enda litt kvalm da og gråter lett
Husk at digital viser antall uker siden berfruktning tenkt el pluss et par dagerHei Litt ny her.. Prøver å ikke stresse. Er gravid. 35år.. Siste mens 5 mars. Så jeg er vel 5+1 uker.. Har tatt endel digital test. Og det står fortsatt 1-2 uker. Burde jeg være bekymret? For 4 mnd siden hadde jeg SA i uke 6 så jeg er litt stresset for at det skjer igjen. Det skal egentlig være en fin tid nå. Men klarer ikke helt å slappe av. Noen andre som har liknende erfaring?
Har du testa etter EL? Kan det hende du er kortere på vei enn du tror?Hei Litt ny her.. Prøver å ikke stresse. Er gravid. 35år.. Siste mens 5 mars. Så jeg er vel 5+1 uker.. Har tatt endel digital test. Og det står fortsatt 1-2 uker. Burde jeg være bekymret? For 4 mnd siden hadde jeg SA i uke 6 så jeg er litt stresset for at det skjer igjen. Det skal egentlig være en fin tid nå. Men klarer ikke helt å slappe av. Noen andre som har liknende erfaring?
Når tester du? Har lest at morgenurin ikke er så bra, at man heller bør teste på 2 eller 3 urin.Hei Litt ny her.. Prøver å ikke stresse. Er gravid. 35år.. Siste mens 5 mars. Så jeg er vel 5+1 uker.. Har tatt endel digital test. Og det står fortsatt 1-2 uker. Burde jeg være bekymret? For 4 mnd siden hadde jeg SA i uke 6 så jeg er litt stresset for at det skjer igjen. Det skal egentlig være en fin tid nå. Men klarer ikke helt å slappe av. Noen andre som har liknende erfaring?
Det kan jo hende selvfølgelig.. Håper inderlig at det er det Testet meg for første gang 4 april. 1 Dag etter uteblitt menstruasjon. Tok en test igjen idag. Står fortsatt 1-2 uker. Utifra det jeg har lest her så er mange som får 2-3 eller 3+ på digital testene når de er over 5 uker. Så jeg blir litt usikker.Har du testa etter EL? Kan det hende du er kortere på vei enn du tror?
Håper det Har stressa en del over de digitale selv denne runden, vant med å få 2-3 10 dpo og denne gangen måtte jeg vente til 17 dpo før den tikka fram på skjermen! Har lest at de ikke alltid er like nøyaktige disse digitale, så vi må ikke stole blindt på deDet kan jo hende selvfølgelig.. Håper inderlig at det er det Testet meg for første gang 4 april. 1 Dag etter uteblitt menstruasjon. Tok en test igjen idag. Står fortsatt 1-2 uker. Utifra det jeg har lest her så er mange som får 2-3 eller 3+ på digital testene når de er over 5 uker. Så jeg blir litt usikker.
Jeg kjenner heller ingenting Er 5+3 i dag. Blir litt bekymret for at jeg ikke kjenner noe. Selv om jeg leser at det er like normalt som å kjenne mye. Og det er jo fortsatt veldig tidlig.. men jeg håper sånn at det skal gå fintJeg merker absolutt ingenting hadde det ikke vært for de positive testene hadde jeg aldri trodd jeg var gravid! Er veldig deilig og håper det varer...Men håper jo selvfølgelig det ikke er ett dårlig tegn