Symptomer?

Halsbrann, vondt bekken som vanlig, kynnere, tungpustet innimellom, må snu masse på meg ila natta, veldig trøtt hele tida, strekker i magen. :Heartred

Vondt i bekken, til tider halsbrann, leggkramper om natten, må på do konstant, svett og varm

Fremdeles vondt i symfysen ved gåing, men heldigvis har det ikke blitt verre, og jeg prøver mest mulig annen aktivitet + går til naparapat. Det ligger langt inne og måtte kjøre til steder det tar 20 min å gå til, men jeg må bare akseptere at jeg må lytte til kroppen. Roing funker + styrkeøvelser + turer i motbakke om det er ulendt terreng. Ellers kramper i beina hver natt, må opp og tisse 1-2 ganger hver natt og drømmer sykt mye rart :laughing001 F.eks., at mannen min også ventet tvillinger fordi han hadde både livmor og penis, så da var min store frykt å måtte bytte bilen til en større, ikke å skulle ha omsorg for 4 babyer.

Jeg har og har hatt ganske lite symptomer til nå :angelic: Det jeg kjenner på er smerter av og til i nedre rygg/bekken/hofter + halsbrann. Håper det holder seg og at jeg slipper for mye plager.

Også håper jeg at det bedrer seg for dere andre som gjerne har flere plager.. hvis ikke så håper jeg uansett tiden går fort :Heartred det kommer til å være så verdt det for oss alle når vi sitter der med våre små i armene:Heartred

Har hatt mye kynnere i går og i dag virker det som det gjentar seg. Får høre med jordmor i dag om det er vanlig. Er tross alt tredje barnet og man får visst mer kynnere for hvert barn.

Smerter i korsrygg, i symfysen og nedover fremside lår. Venstre hofte låsning. Sure oppstøt. Hodepine, økt utflod, smerter i armene, tiSsing om natten.

Nå er jeg forkjølet i tillegg, så kondisen er ikke så god. Prøvde å klippe gresset, men måtte gi opp halvveis. Merker også at magemusklene ikke helt fungerer lenger.

Back
Topp