Symptomer?

Har kjent liv siden slutten av uke 15 og igår kjente vi den med hånda utenpå magen! :happy: :Heartred Morkaken ligger bak denne gangen og det er vårt andre barn så kjenner det mye tidligere denne gangen! Med sønnen vår kjente jeg ingenting før uke 20 (da lå morkaken foran)
 
Litt ømt i bekkenet etter å ha holdt på i hagen idag! Ellers i grei form
 
Vonde kynnere iblant. Håret har blitt stritt og ekkelt. Nesten krampe i leggene om natta - kjenner tegnene. Vann i kroppen på kveldstid. Ellers bekkenproblemer her og der, tett nese, andpusten og svettetokter i hytt og pine! Svetta som en gris hos frisøren i dag. Det var flaut :dead:
 
Begynt å få noen sinnsyke kramper i leggene så er vel på tide å få tak på magnesium :shy:
 
Takk, aldri hørt om det må jeg sjekke ut!:D
Anbefaler alltid det fremfor tabletter. Magnesium tas best opp via huden og helst med krem, men det funker med spray også :) Mener de har begge deler på helsekostbutikk. Har også funnet magnesiumkrem på normal som funker på åtteåringen vår når hun sliter med voksesmerter! Den er tilsatt lavendel som også hjelper på uro. Bare vær pass på å ikke ta på for mye og vær obs på at det kan klø litt de første gangene du bruker det :)
 
Pottetett i nesa, vondt i bekken og korsrygg, blir fort andpusten, mensmurringer, trøtt og sliten og forstoppa konstant :p
 
Andpusten!!!
 
Fort andpusten ved anstrengelse eller bevegelse, konstant tett i nesa, klarte la være med nesespray i starten av svangerskapet, men ble syk for over en måned siden og klarer ikke slutte da jeg føler jeg er tett nesten 24/7.
Og ja, treig i magen! Men ellers veldig lite plaga og symptomer. Så jeg skal ikke klage :)
 
Kjenner det i bekkenet når jeg har gått og stått opp hele dagen! Og blir SÅ andpusten av ingenting..
 
Før var det jeg som måtte vente på mannen da vi var ute på farten, kjøpesenter osv fordi jeg går fort. Nå må mann og barn vente på meg fordi jeg har blitt såå treig :hilarious: Gjør alt for å unngå å belaste bekkenet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg en hund som har blitt veldig flink til å gå i bånd. På morgenturen i dag stoppet hun opp hele tiden og så på meg, «kommer du, gamla??»:laughing002
 
Før var det jeg som måtte vente på mannen da vi var ute på farten, kjøpesenter osv fordi jeg går fort. Nå må mann og barn vente på meg fordi jeg har blitt såå treig :hilarious: Gjør alt for å unngå å belaste bekkenet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg en hund som har blitt veldig flink til å gå i bånd. På morgenturen i dag stoppet hun opp hele tiden og så på meg, «kommer du, gamla??»:laughing002
Haha!! Kjenner meg såå godt igjen! Tror hunden er glad for å få turer hvor han bare få gå og snuse, men jeg er vant til å gå lynraskt og nå er det musesteg. Glemmer meg av og til bort da :laughing001
 
Halsbrann:angry4
 
Back
Topp