Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler magnesiumkrem, smør på før du legger degBegynt å få noen sinnsyke kramper i leggene så er vel på tide å få tak på magnesium
Takk, aldri hørt om det må jeg sjekke ut!Anbefaler magnesiumkrem, smør på før du legger deg
Anbefaler alltid det fremfor tabletter. Magnesium tas best opp via huden og helst med krem, men det funker med spray også Mener de har begge deler på helsekostbutikk. Har også funnet magnesiumkrem på normal som funker på åtteåringen vår når hun sliter med voksesmerter! Den er tilsatt lavendel som også hjelper på uro. Bare vær pass på å ikke ta på for mye og vær obs på at det kan klø litt de første gangene du bruker detTakk, aldri hørt om det må jeg sjekke ut!
Haha!! Kjenner meg såå godt igjen! Tror hunden er glad for å få turer hvor han bare få gå og snuse, men jeg er vant til å gå lynraskt og nå er det musesteg. Glemmer meg av og til bort daFør var det jeg som måtte vente på mannen da vi var ute på farten, kjøpesenter osv fordi jeg går fort. Nå må mann og barn vente på meg fordi jeg har blitt såå treig Gjør alt for å unngå å belaste bekkenet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg en hund som har blitt veldig flink til å gå i bånd. På morgenturen i dag stoppet hun opp hele tiden og så på meg, «kommer du, gamla??»