Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morkaken ligger bak denne gangen og det er vårt andre barn så kjenner det mye tidligere denne gangen! Med sønnen vår kjente jeg ingenting før uke 20 (da lå morkaken foran)
Anbefaler magnesiumkrem, smør på før du legger degBegynt å få noen sinnsyke kramper i leggene så er vel på tide å få tak på magnesium![]()
Takk, aldri hørt om det må jeg sjekke ut!Anbefaler magnesiumkrem, smør på før du legger deg![]()
Anbefaler alltid det fremfor tabletter. Magnesium tas best opp via huden og helst med krem, men det funker med spray ogsåTakk, aldri hørt om det må jeg sjekke ut!![]()
Gjør alt for å unngå å belaste bekkenet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg en hund som har blitt veldig flink til å gå i bånd. På morgenturen i dag stoppet hun opp hele tiden og så på meg, «kommer du, gamla??»
Haha!! Kjenner meg såå godt igjen! Tror hunden er glad for å få turer hvor han bare få gå og snuse, men jeg er vant til å gå lynraskt og nå er det musesteg. Glemmer meg av og til bort daFør var det jeg som måtte vente på mannen da vi var ute på farten, kjøpesenter osv fordi jeg går fort. Nå må mann og barn vente på meg fordi jeg har blitt såå treigGjør alt for å unngå å belaste bekkenet mer enn nødvendig. Heldigvis har jeg en hund som har blitt veldig flink til å gå i bånd. På morgenturen i dag stoppet hun opp hele tiden og så på meg, «kommer du, gamla??»
![]()