Symptomer?

Symptomene mine er vel veldig hormonell. Kranglet med mannen hver kveld nå. I går gikk vi nesten fra hverandre :hilarious: Klikka for meg!
Men vi ble venner igjen.
Sikkert ogsp fordi jeg måtte slutte med snus.
Nå kjenner jeg på en vanvittig murring i magen. Også skal jeg jobbe enda 2,5 time :p æsj.

Symptomene mine er vel veldig hormonell. Kranglet med mannen hver kveld nå. I går gikk vi nesten fra hverandre :hilarious: Klikka for meg!
Men vi ble venner igjen.
Nå kjenner jeg på en vanvittig murring i magen. Også skal jeg jobbe enda 2,5 time :p æsj.

Åh, jeg kjenner meg så igjen igjen! Er så hormonell og totalt på krigstigen:arghh::bag::smiley-angry005 Slik jeg har vært med jentene, skikke ille hormonelltroll:smiley-ashamed005 Med guttene er jeg mye mer følsom og blir fort lei meg! Men tror fortsatt det er gutt i magen fordetom:hilarious: Har murring I magen flere ganger daglig og spesielt på kvelden:angelic:

Jeg eeeer så sulten:hungover: Kan jo ikke drive å spise hele tiden heller:shy: Plutselig kan jeg føle meg stappmett helt ut av det blå.

Kjenner mest på murringer i livmor når jeg er sliten. Puppene er skikkelig såre og er veldig kald, sover med sokkene på om natten:biggrin

Sulten ofte, tisser ofte, kvalm til tider - men det værste er nesa, jeg lukter ALT! Det værste er min egen svette, selv om mannen sier ikke lukter noen ting :bag: :hilarious:

Men vi ble venner igjen.
Uff... hormoner og det å slutte med snus samtidig. Er krise... er i samme båten. Forferdelig.. :( :( godt dere ikke gikk ifra hverandre da, hehe.

Stikkinger/murring i magen, blir kvalmere for hver dag som går, sover dårlig, tisser ofte og våkner 1-2 ganger om natten for å tisse. Ulvehunger, oppblåst, treg mage og irritabel. Spurte mannen min om kan kunne slutte å nyse så høyt Er 5+2 i dag.

Idag måtte jeg ut å kjøpe meg ny bh:facepalm:
Var vondt å stå opp av senga, waaow :schocked028

Hormonell, TRØTT og litt uggen

Jeg drømmer fortsatt himla mye rart, våkner grytidlig og er helt vanvittig oppblåst! Ser også ut som jeg er flere måneder på vei! :hilarious: Og relativt dårlig appetitt...

Puppene har snart vokst en str på bare 4 dager, og di føles vondere for hver dag. Kommer det til å roe seg etterhvert(snart)?? :bored:

Trøtt, ømme pupper, murringer i magen, rare drømmer, treg mage, oppblåst og halsbrann :smiley-ashamed004

I dag har jeg hatt en rolig symptom dag :p litt roligere. Ikke så kranglete ;)
Jeg har ømme pupper, men ikke så veldig murringer i magen i dag. Jeg fryser helt ekstremt mye, og jeg et så sinnsykt trøtt :p

Fortsatt kraftige murringer/mensen smerter, trøtt, begynt å bli litt uggen og fått en strl større pupper. Noen andre som har sterke murringen? Begynner å bli bekymret :bag: er jo sikkert normalt, men noen av de er veldig vonde. Varer bare rundt 1 minutt eller noe, men føles som mye lenger. Nesten så jeg vurderer smertestillende (jeg tar ikke det altså). Noe jeg burde sjekke opp i?

Har vondt nederst i korsrygg, følelse av en oppfylling nederst i mage, litt strekkfølelse Høyre og Venstre side av mage, trøtt, reagerer skikkelig på røyklukt, tissetrengt

Back
Topp