Symptomer?

5+1 og jeg får ikke igjen buksa :hilarious: Oppblåst deluxe!
Måtte ha med klesskift i selskap i går, fordi jeg visste at etter et par timer der ville ikke buksa (som forøvrig ikke var kneppet igjen i det hele tatt i går) passe lenger og jeg nekta stram bukse én time i bil :hilarious:

Føler ikke jeg har så mye symptomer, skulle nesten ønske det var mer :shy: Føler ikke det går helt opp for meg at jeg faktisk er gravid. Når det skal sies så har jeg vært litt ekstra trøtt og tisser kanskje noe oftere enn vanlig. Kan til tider også føle meg bittelitt uggen, men ikke direkte kvalm:angelic: Ser frem til UL så det føles litt mer virkelig!

Jeg er enten for kald eller for varm:p
Føler jeg stort sett går å fryser.
Får strekk/vondt i lysk/eggstokk området hver gang jeg bøyer meg for brått, nyser eller hoster.
Har ømme pupper og blir litt kvalm dersom det er på tide at jeg spiser litt, om det har gått litt for lang tid siden forrige måltid.
Har blitt litt var på noen lukter
og craver etter mangoiste:)

Vonde pupper og fryser. Og sykt negativ og forventer bare mens, er vel symptom det og på et vis? :hilarious:

4+0. Fryser, ømme og tunge pupper, må tisse (og bæsje!) ofte, småkvalm, trøtt, øm i livmoren og stikking ut mot lysken, gravidtåke. Jeg har ledd av meg selv mange ganger allerede! :hilarious::wacky:

Brekker meg av yndlings middagen, vill heller ha melkesjokolade:bag:

Kvalm og uggen og fryyyser

Ingen spesielle symptomer lenger! Litt såre nippels;) men det er det. Deilig egentlig. Men sykt forstoppa og har litt luftsmerter. Men kjennes ikke ut som om jeg er gravid ennå. ;) helt greit. Bare blodsukker jeg må holde i sjakk nå. Holder i massevis!

Ingen spesielle symptomer lenger! Litt såre nippels;) men det er det. Deilig egentlig. Men sykt forstoppa og har litt luftsmerter. Men kjennes ikke ut som om jeg er gravid ennå. ;) helt greit. Bare blodsukker jeg må holde i sjakk nå. Holder i massevis!

Åh, fy søren- en drømmegraviditet❤️❤️❤️❤️ Så deilig å ikke kunne kjenne noe til det❤️

Har også lite symptomer denne gangen! Er jo enda veldig tidlig. Men føler jeg merket mer med gutta. Håper så det varer! Hadde vært fantastisk :hilarious:

Litt kvalm hele tiden, craver fresh mat. Ble lykkelig over å finne vannmelon på butikken i dag. Vil heller ha iskaldt vann enn brus. Skal også lite til før jeg blir irritert. Ellers ømme bryst, trøtt og tisser oftere.

Har også lite symptomer denne gangen! Er jo enda veldig tidlig. Men føler jeg merket mer med gutta. Håper så det varer! Hadde vært fantastisk :hilarious:
Ja og kanskje det er en jente ❤️❤️ håper jeg ☺️☺️☺️

Søndag var siste dagen med «mensen murringer». Puppene er så sjukt vonde og i veien, haha:laughing002 Kjenner på en sult følelse og sug etter søtt hele tiden:smiley-ashamed004 Prøver å holde meg i sjakk, men er det vanlig å legge på seg noen kg i starten?
Ellers kjenner jeg ikke så mye enda, begynt å kjenne stikninger og det strekker litt her og der.

Treg mage, 1 pupp er større enn den andre, de er ømme, sexlysta er borte, hormonell, luktesans og kvaaaalme

Back
Topp