Symptomer?

4+2 og jeg som normalt har godt immunforsvar har fått lett feber av ei lita forkjølelse :rolleyes: Det var et symptom jeg hadde glemt fra mine to andre svangerskap. Ble syk hele tia :wacky:

Nå er jeg på dag 3 med stadig mer kvalme. I dag ble det også en del brekninger, men kom ingenting opp. Kvalmen melder seg bare når jeg er sulten, så skal være greit å holde i sjakk...

Søte 4-åringen kom løpende på do for å høre om det gikk bra, og ga meg et knekkebrød :Heartred

Rolig «mensenmurringer» er tilbake igjen etter jeg skrev i går at di var borte:smiley-ashamed004 Regner med det er helt normalt at det vill komme og gå i perioder:Heartred Gleden er så stor over denne graviditeten:love017

Søndag var siste dagen med «mensen murringer». Puppene er så sjukt vonde og i veien, haha:laughing002 Kjenner på en sult følelse og sug etter søtt hele tiden:smiley-ashamed004 Prøver å holde meg i sjakk, men er det vanlig å legge på seg noen kg i starten?
Ellers kjenner jeg ikke så mye enda, begynt å kjenne stikninger og det strekker litt her og der.
Hva man legger på seg er så individuelt. Med begge mine første har jeg lagt på meg masse, og vektoppgangen begynte med en gang. Forventer det samme igjen men har jo ett lite håp på at det skal være anerledes denne gangen :smiley-angelic006

Jeg er gravid for første gang, 4+6 i dag. Merket fort først mensmurringer og økt utflod, og ble veldig emosjonell. Så fikk jeg tett nese og «tett» hals med følelse av at det brenner i halsen + ømmere bryster kom etter hvert. Ikke vært mye kvalm, bare litt uvel noen få ganger. Craver på mange forskjellige ting, og har ikke lyst på min faste havregrøt-frokost lengre. Har også vært mye trøttere enn normalt. Våkner mellom 05-07 og må tisse. Nå som det er påskeferie føler jeg at jeg har mer energi igjen. Og at symptomene veksler litt. Er det vanlig at symptomene veksler? F.eks. noen ganger at visse symptomer avtar og andre symptomer kommer

Jeg er gravid for første gang, 4+6 i dag. Merket fort først mensmurringer og økt utflod, og ble veldig emosjonell. Så fikk jeg tett nese og «tett» hals med følelse av at det brenner i halsen + ømmere bryster kom etter hvert. Ikke vært mye kvalm, bare litt uvel noen få ganger. Craver på mange forskjellige ting, og har ikke lyst på min faste havregrøt-frokost lengre. Har også vært mye trøttere enn normalt. Våkner mellom 05-07 og må tisse. Nå som det er påskeferie føler jeg at jeg har mer energi igjen. Og at symptomene veksler litt. Er det vanlig at symptomene veksler? F.eks. noen ganger at visse symptomer avtar og andre symptomer kommer
Veldig vanlig at symptomene kommer og går, og at de bytter på :)

Disse mensensmertene øker på og blir så stresset når det er så mye. Føler liksom at jeg skal få mensen, men det er vel bare at det jobbes på der nede. Kjenner det mer og mer i halebenet og korsryggen også, var ikke det noe tidlig da? :bag:

Igår trodde jeg at jeg skulle dø av menssmerter og tenkte at det var over, tok en ganske kraftig smertestillende og hev på meg nattbind. Overrasket over at jeg er helt fin i dag og tilbake med bare murring, kvalme(spes i bil!!) Og vonde pupper. Gleder meg ikke til den verste kvalmen kommer :whacky011

Kjenner at jeg blør lett i tannkjøttet og har begynt å få metall smak :p

Igår trodde jeg at jeg skulle dø av menssmerter og tenkte at det var over, tok en ganske kraftig smertestillende og hev på meg nattbind. Overrasket over at jeg er helt fin i dag og tilbake med bare murring, kvalme(spes i bil!!) Og vonde pupper. Gleder meg ikke til den verste kvalmen kommer :whacky011
Off så ille:dead: Hadde en runde i stad med mensensmerter, like overrasket hver gang det ikke kommer noe og det går over:happy:

Off så ille:dead: Hadde en runde i stad med mensensmerter, like overrasket hver gang det ikke kommer noe og det går over:happy:
Ja det var drøyt..
Får bare se fremover, jeg er litt traumatisert pga aborter så jeg prøver heller å bli positivt overrasket om det går bra

Ja det var drøyt..
Får bare se fremover, jeg er litt traumatisert pga aborter så jeg prøver heller å bli positivt overrasket om det går bra
Off håper og krysser alt for at det går bra denne gangen❤️ Gjør noe med en med flere aborter, ikke lett å være positiv alltid. Men godt du prøver❤️

Disse mensensmertene øker på og blir så stresset når det er så mye. Føler liksom at jeg skal få mensen, men det er vel bare at det jobbes på der nede. Kjenner det mer og mer i halebenet og korsryggen også, var ikke det noe tidlig da? :bag:
Jeg kjenner det også veldig godt i korsryggen!

Trøtt, murringer i magen, ømme pupper, halsbrann, uggen før jeg har spist frokost og litt svimmel i dag.

lett hodepine, noe svimmel, noe kvalm, øm i høyre pupp, mensenmurringer, forandret smakssans

Back
Topp