Symptomer?

Det kan jo hende selvfølgelig.. Håper inderlig at det er det :Heartred Testet meg for første gang 4 april. 1 Dag etter uteblitt menstruasjon. Tok en test igjen idag. Står fortsatt 1-2 uker. Utifra det jeg har lest her så er mange som får 2-3 eller 3+ på digital testene når de er over 5 uker. Så jeg blir litt usikker.
Jeg fikk 1-2 fredag som var 4+6. Fornøyd om jeg får 2-3 imorgen 5+2.
Hadde høyere hcg med mini.
Også er de testene sjukt lunefulle.

Håper det ❤️ Har stressa en del over de digitale selv denne runden, vant med å få 2-3 10 dpo og denne gangen måtte jeg vente til 17 dpo før den tikka fram på skjermen! :) Har lest at de ikke alltid er like nøyaktige disse digitale, så vi må ikke stole blindt på de ❤️
Ja, skjønner jeg må styre unna de digital testene:facepalm: Vi får satse på det beste:Heartpink Setter pris på tilbakemelding :)

Kjempeoppblåst og kvalmen er på vei. Kaffen smakte mugg igår. Bekkenet er vondt det og.
Kjennes ut som korsrygg og ryggrad er full av blåmerker uten at de er det.

Ømme/vonde pupper. Mye og klar utflod. De siste 2-3 dagene har jeg kjent på et voldsomt press/trykk i livmorområdet, føles som om noen blåser opp en ballong innenfra der nede:hilarious: ingen kvalme enda, bank i bordet.

Og økt hvilepuls! Den har steget jevnt og trutt siden rundt 8 DPO, og er nå i snitt ti slag i minuttet raskere enn den vanligvis er.

Hei! Ny her jeg også :) Gravid for første gang, og er i dag 6+1 uker. Har vært konstant sulten, litt svimmel, ømme bryst, veldig trøtt, oppblåst og løs i magen de siste 2 ukene.

Last edited:
Kvalme, men ikke oppkast, veldig svimmel, trøtt, raskere andpusten, hovne brystvorter, større bryst, humørsvingninger. Elsker alle symptomer

Kjempeoppblåst og kvalmen er på vei. Kaffen smakte mugg igår. Bekkenet er vondt det og.
Kjennes ut som korsrygg og ryggrad er full av blåmerker uten at de er det.
Vondt i bekkenet er så kjent.. vet du om det er sannsynlig å få like plager fra tidligere svangerskap når det kommer til akkurat det? Isåfall er det bare å finne frem krykkene mine igjen :sick009:whacky011

Vondt i bekkenet er så kjent.. vet du om det er sannsynlig å få like plager fra tidligere svangerskap når det kommer til akkurat det? Isåfall er det bare å finne frem krykkene mine igjen :sick009:whacky011
Aner ikke, men mistenker det

Hetetokter!!!!! Jeg er så varm, og svett.. jeg har vært ganske kald av meg til vanlig. Men nå, jeg er så varm. Uansett hva jeg gjør..
Sinna og stressa. Skikkelig humørsvingninger.. (skal sies jeg sluttet med snus for 2 uker siden.. så vet ikke om d er gravid eller snus relatert...)
Ømme nippler. Svimmel.
Økt utflod og selvfølgelig sopp :oops: :laughing002
Mensmurringer og ligamentstrekk. Istad trodde jeg d var en strikk som sleit på høyre side..

Drømmer mye
Stikninger
Andpusten
Fortere mett
Tett nese
Lettere antennelig for småting

Med første hadde jeg skikkelige bekkensmerter hele veien rundt, det var skikkelig vondt å bevege seg og til tider "satt jeg fast" i senga - klarte ikke snu meg. Med nr 2 hadde jeg kun store smerter foran i symfysen, for han lå annerledes enn første :) Så kan være forskjellig, men kan sikkert også bli likt!

Kvaaalm.. når vi forteller mamma skal hu bli korsfestet «jeg merket ikke noe når jeg var gravid» tror jwg absolutt nada på akkurat nå

I går kicket kvalmen inn for fullt. Har vært småkvalm og uggen i noen uker, men i går ble jeg kvalm av hver bevegelse og lå på sofaen for det meste av dagen med tørre kjeks og vann. Ugh.

Kvaaalm.. når vi forteller mamma skal hu bli korsfestet «jeg merket ikke noe når jeg var gravid» tror jwg absolutt nada på akkurat nå
Jeg merker heller ikke noe. 2 svangerskap og merka ikke noe med henne heller bortsett fra litt ømme pupper :) så det er mulig.

Back
Topp