Symptomer?

Er det flere som får liiit lyserosa på papiret? Jeg har fått det fra og til i en uke nå, og blir redd etter MA i forrige svangerskap. Det står jo flere plasser at det er vanlig å blø litt, så tenker jo at det kan være helt normalt, men fint å høre om det er flere som opplever dette

Er det flere som får liiit lyserosa på papiret? Jeg har fått det fra og til i en uke nå, og blir redd etter MA i forrige svangerskap. Det står jo flere plasser at det er vanlig å blø litt, så tenker jo at det kan være helt normalt, men fint å høre om det er flere som opplever dette
Jeg har aldri opplevd blødning i friske svangerskap som har endt i fødsel. De gangene jeg har blødd spotta så har det desverre ikke endt så bra:( blødning i svangerskap er vanlig, og mange gjør det hvor det ender godt, mens hos noen så ikke. Man skal jo ta blødning spotting på alvor. Så ville jo sjekket det ut om jeg var deg. Vet ikke hvor langt du er på vei?

Jeg har hatt blødninger og spotting både når det har gått bra og når det ikke har gått bra. Da jeg hadde MA så hadde jeg en liten flekk jeg bare visste instinktivt at var slutten på svangerskapet.

Jeg hadde bittelitt rosa på papiret rundt da festeblødningen skulle være. Var bare den ene gangen. Hadde ikke det på forrige svangerskap. Og det er ingenting som tyder på at det går galt nå. Har mer hvit og tykk utflod nå. Så jeg tror absolutt at noen kan blø bittelitt som kan ha sine årsaker. Kanskje greit å snakke med en jordmor om det? Få tidlig UL? :Heartpink:)

Jeg har aldri opplevd blødning i friske svangerskap som har endt i fødsel. De gangene jeg har blødd spotta så har det desverre ikke endt så bra:( blødning i svangerskap er vanlig, og mange gjør det hvor det ender godt, mens hos noen så ikke. Man skal jo ta blødning spotting på alvor. Så ville jo sjekket det ut om jeg var deg. Vet ikke hvor langt du er på vei?
Huffa, ja, man vet jo aldri… er jo bare 6+0 idag, så er ikke kommet så langt enda

Har både blødd og spottet i flere av mine svangerskap, der det har gått bra❤️ Men har også opplevd det ved SA og kjemisk. Er du bekymret ville jeg få tatt en tidlig ultralyd, om det er for tidlig, så ville jeg tatt en hcg-måling med to dagers mellomrom.

Rolig halsbrann på gang her:bag:

Jeg fått litt brun utflod i dag på papiret(5+6). Er førstegangsgravid så har ikke tidligere erfainger. Håper det ikke betyr noe, men blir jo beskymret. Har hatt en veninne som blødde i over en uke og alt var bra. Men hun var ca 12 uker da.

Utrolig treg mage… :dead: murring i magen, stikking i korsrygg, sykt ømme bryster, humørsvingninger…:angry9 og generelt uggen og kvalm og sååå sliten og trøtt. Er i uke 6+5 nå.:hilarious:

Last edited:
Tror vi muligens kan bekrefte at jeg ikke skal prøve nye ting på kjøkkenet så lenge jeg er gravid, hormonell? Ja. I går endte store deler av middagen i søppelet mens jeg satt på gulvet og storhulka :hilarious: Hormonene herjer!!
Off kjenner meg igjen, kjøkkenet er ett hell… når det ikke går som man ønsker:hilarious:

5+1 og jeg ble akutt slått ut.. rett ut på sofaen, mega trøtt og mensen smertene tar seg opp igjen:dead:

Uggen/kvalm, og var for enkelte lukter...

Vondt i hodet, mye svimmel, føler meg uvel og kvalm.. fortsatt vondt i korsryggen.. kjenner til tider noe press i nedre del av magen..fortsatt trøtt:sleep011

Altså, i dag! Denne dagen har vært laaang :hilarious: Minsten har vært en del våken i natt, mulig noen tenner på gang, og mannen har vært på nattevakt. Jeg har vært enormt trøtt, småuggen, svimmel når jeg reiser meg og står en stund, oppblåst! Hei, hei første trimester - du var her, ja! Husker med de foregående svangerskapene, at symptomene mine har økt på rundt uke 6-7 :bag:

Jo, så er jeg jo sulten HELE tiden og spiser alt jeg kommer over! :bag:

Back
Topp