Symptomer

For en ukes tid siden var jeg veldig bekymra for ingen oppkast og «bare» kvalme..
Nå står spruten til alle døgnets tider :eek::dead::D
Sliter med å beholde mat. Må vel ringe legen hvis dette vedvarer:nailbiting:

Huff nei, stakkars! Har faktisk ikke kastet opp under graviditet før, fødsel ja :scared001håper ikke på det denne gangen heller.

kjenner jeg stresser, når jeg ser dere andre her inne som blir beskymret og ikke får så gode TUL. Og jeg som synes stigningen går treigt selv, stikker litt/øm i lysken. Ser andre får 2-3 og 3+ så tidlig! Fikk 1-2 tirsdag, 2-3 på søndag.. men ut i fra sist mens så er jeg 5+3 i dag.. el en gang mellom 20. og 23…
Fikk 2-3 på cb med 6900 i hcg så ikke bekymre deg for det:Heartpink

For en ukes tid siden var jeg veldig bekymra for ingen oppkast og «bare» kvalme..
Nå står spruten til alle døgnets tider :eek::dead::D
Sliter med å beholde mat. Må vel ringe legen hvis dette vedvarer:nailbiting:
Oh nooo, sender deg styrkeklemmer. :meh::Heartpink Håper du kan få noe hjelp med det! Værste jeg husker fra de andre graviditetene mine. Såå prøver å nyte tiden nå før kvalmen setter inn. Uggen i kveld så det kommer vel *bankibbordet* husker jeg måtte ta afipran i forrige svangerskap.

Noen andre som sliter med søvn? Våkner flere ganger om natten og sliter med å sovne igjen. Våkner tidlig på morgenen også. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig sliten av så lite søvn over så mange dager :oops:

Nå er kvalmen på plass her ihvertfall,fytti!:hungover::hungover::hungover:

Fra nå av skal jeg ha noe salt,vann og Postafen på nattbordet hver dag.

Startet tidligere denne gang. Er 5+2,sist startet kvalmen 6+0

Er så «mett» hele tiden og føler magen skal sprenge. Allerede gravidmage som ser ut som jeg er 6 mnd på vei.. føler meg kvalm slapp og uggen og sammen med denne «sprengte» magen har jeg liksom litt ubehag hele tiden. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å dra tilbake på jobb etter ferien håper dette gir seg snart :( Noen andre som har sånn rar mage? Var ikke slik med første mann :(

Nettopp fått positiv test. Men er veldig kvalm på morgenen. Ømme bryst, trøtt, ofte på do og tisser, hodepine. Spotter litt. Men håper det gir seg.

Jeg tok brystløft før jeg fant ut at jeg var gravid, så kan ikke gå med normal bh og brystvortene mine er så sensitive at det kjennes som det er brannsår på dem :dead:
Det har kommet nå så har nok ikke noe med operasjonen å gjøre, men herregud så tortur :hungover:

Bryster og brystvorter blir litt og litt mer såre hver dag, men håper ikke det øker på så veldig lenge :eek: Det kan bli meget ubehagelig!

(7+5) begynner å kjenne mye murringer i magen nå, regner med at der er livmoren som vokser og strekker seg/dytter på ting. Er skikkelig ubehagelig når det holder på :wideyed:

Kjente skikkelig stikninger oppi skjeden i dag, i tillegg til de vanlige mensmurringene jeg har nesten daglig. 4+5 og er så nervøs :sorry::sorry: Sliter med å slappe av og tenke på noe annet

Jeg er 7+0 og har vært mindre kvalm i dag. Er også mindre øm i brystene. Kjenner jeg stresser veldig pga dette. Fikk se bankende hjerte på onsdag.

Noen andre som er mindre/lite kvalm?

Jeg er mellom 4+4 og 5+3 og har bare lyst til å presse ut magen, den er så oppblåst tror jeg, at jeg automatisk holder den inne heletiden og blir sliten av det:shy:noen fler som føler det sånn?
Heldigvis ikke noe særlig av andre symptomer enda:hilarious:

Jeg er 7+0 og har vært mindre kvalm i dag. Er også mindre øm i brystene. Kjenner jeg stresser veldig pga dette. Fikk se bankende hjerte på onsdag.

Noen andre som er mindre/lite kvalm?

jeg er også 7+0 i dag. Mye mindre kvalm de siste dagene:joyful: brystene er nok like ømme, men lov å håpe de roer seg ned litt snart også.

ellers mye strekkesmerter, som kan være nokså skremmende :confused:

Så sinnsykt sensitiv på lukter! Kan kun bruke luktfri såpe, klarer ikke lukta av såper, parfymer osv. kaster opp med en gang. Brukte feil håndsåpe i morrest, glemte meg av, da starta dagen med spying :eek:

Så sinnsykt sensitiv på lukter! Kan kun bruke luktfri såpe, klarer ikke lukta av såper, parfymer osv. kaster opp med en gang. Brukte feil håndsåpe i morrest, glemte meg av, da starta dagen med spying :eek:
Uff, det hørtes grusomt ut!:depressed:

Back
Topp