Symptomer

Har akkurat det samme! Var på ultralyd idag for jeg var ordentlig bekymret for svangerskap utfor livmoren, lest så mye skrekkhistorier at jeg ble helt svett. MEN det gikk bra! Er nok bare det gule legemet som jobber! Hadde bare aldri opplevd det så tydelig før, dette er min 3 graviditet.
Åå det var godt å høre din erfaring. Tenkte på å ringe legen. Men da prøver jeg å ta det litt med ro.
Har heller ikke opplevd det så tydelig før, 4 gang her :p kanskje vi merker det mer for hvert barn rett og slett.

Større pupper her, mannen digger det ;)
Jaa:) det er nok den siden egget ditt slapp, og som produserer det gule legemet som gjør at kroppen din produserer graviditetshormoner
Ah, se der ja! Hos meg stikker på samme side som stakk under EL:happy119

Flere som blir helt støl og øm i livmor/nedre mage og korsrygg etter en lang dag? Føler liksom den har vært i slosskamp:hilarious:

Trodde nesten ikke det var mulig å få så mye symptomer allerede.. er 3+4 (10dpo) og har stikkinger i livmorområdet spesielt når jeg strekker meg/beveger meg raskt, prikking i skjeden, ømme pupper med stikkinger innimellom og det har kommet melk ut av ene puppen. Hadde mengder med melk med førstemann da:hilarious:

Flere som blir helt støl og øm i livmor/nedre mage og korsrygg etter en lang dag? Føler liksom den har vært i slosskamp:hilarious:

Har det helt likt. Vi er på ferie på Sørlandet nå og lange dager med masse vandring i dyreparken gjør ikke saken bedre:wacky: øm og verker mye i korsrygg og nedre del av magen...

Jeg er 5+5 og er oppblåst, trøtt, litt ømme og større bryster, stikninger og murringer i ryggen. Itillegg er jeg mer irritert og sårbar.

I tillegg til kvalme, ekstremt trøtthet
og murringer så har jeg hatt skikkelig pyton rygg de siste dagene, jeg sover utrolig rolig om nettene så våknet at ryggen var helt dust igår, måtte ta Paracet og strekke ut en stund for å klare å sovne igjen.. våkner også utrolig tidlig hver dag, men er heldigvis så trøtt at jeg klarer å sove ett par timer til, 11 åringen er i sommermodus så hun sover lenge :whacky011

Småe bølger av kvalme og svimmelhet melder seg rolig inn i klubben her:confused: spent på om jeg blir ordentlig kvalm

(7+0) Jeg har MASSE vonde stikk og murring i dag. Er så sykt glad jeg var på ultralyd i dag og fikk se hjerteslag, hvis ikke hadde jeg vært stressa nå. :wideyed: har også lest at det er vanlig rundt denne tiden for livmoren og embryoet begynner virkelig å vokse nå.

Flere som føler de holder på å tisse på seg hele tiden, men når jeg går på do så er det bare bittelitt som kommer:hilarious:

Jeg har helt vanvittig vondt i korsryggen allerede, kjenner jeg gruer meg til resterende.. er 6+1
Kanskje noen har noen tips? Skulle gjerne ordnet meg med masasje, men leser det ikke er trygt før etter uke 12?

Jeg har helt vanvittig vondt i korsryggen allerede, kjenner jeg gruer meg til resterende.. er 6+1
Kanskje noen har noen tips? Skulle gjerne ordnet meg med masasje, men leser det ikke er trygt før etter uke 12?
Fysio? Det skal være gratis under graviditeten. Hør med legen om å få rekvisisjon :)

Masse stikking og noen forbigående lynende smerter i nedre del av magen, spesielt på venstre side i dag. Har også hatt noe "lyning" i venstre pupp:pompus:

Back
Topp