Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 på cb med 6900 i hcg så ikke bekymre deg for detHuff nei, stakkars! Har faktisk ikke kastet opp under graviditet før, fødsel jahåper ikke på det denne gangen heller.
kjenner jeg stresser, når jeg ser dere andre her inne som blir beskymret og ikke får så gode TUL. Og jeg som synes stigningen går treigt selv, stikker litt/øm i lysken. Ser andre får 2-3 og 3+ så tidlig! Fikk 1-2 tirsdag, 2-3 på søndag.. men ut i fra sist mens så er jeg 5+3 i dag.. el en gang mellom 20. og 23…

Oh nooo, sender deg styrkeklemmer.For en ukes tid siden var jeg veldig bekymra for ingen oppkast og «bare» kvalme..
Nå står spruten til alle døgnets tider
Sliter med å beholde mat. Må vel ringe legen hvis dette vedvarer![]()

Håper du kan få noe hjelp med det! Værste jeg husker fra de andre graviditetene mine. Såå prøver å nyte tiden nå før kvalmen setter inn. Uggen i kveld så det kommer vel *bankibbordet* husker jeg måtte ta afipran i forrige svangerskap.Ah interessantBegge gangene har økt hvilepuls vært mitt første tegn. Den blir alltid høyere når TR nærmer seg, men enda høyere de gangene jeg har vært gravid![]()
Jeg er 5+1,og slik ser min ut;
Vis vedlegget 361116
Men Fitbiten sier at jeg får bra søvn for det. Så det har nok ikke en sammenheng. Kanskje du bare sover mer urolig for tiden?

noen fler som føler det sånn?
Jeg er 7+0 og har vært mindre kvalm i dag. Er også mindre øm i brystene. Kjenner jeg stresser veldig pga dette. Fikk se bankende hjerte på onsdag.
Noen andre som er mindre/lite kvalm?
brystene er nok like ømme, men lov å håpe de roer seg ned litt snart også. Uff, det hørtes grusomt ut!Så sinnsykt sensitiv på lukter! Kan kun bruke luktfri såpe, klarer ikke lukta av såper, parfymer osv. kaster opp med en gang. Brukte feil håndsåpe i morrest, glemte meg av, da starta dagen med spying![]()