Symptomer

fotballbaby

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
✨️Julestjernene2023✨️
- Hvilke symptomer har dere? :love7

Her kjenner jeg ingen symptomer enda, er 4+0 idag. Håper det kommer noen symptomer snikende snart sånn at det blir litt mer virkelig :)
 
- Hvilke symptomer har dere? :love7

Her kjenner jeg ingen symptomer enda, er 4+0 idag. Håper det kommer noen symptomer snikende snart sånn at det blir litt mer virkelig :)
Sniker fra januar, og vil bare si - nyt tiden uten for mange symptomer, de kommer som regel tidsnok:hilarious: Jeg har kastet opp tosifret antall ganger daglig fra 5+3! I tillegg har jeg masse halsbrann (begynte 6+6) bekkenløsningsplager fra uke 10, ømme og vonde pupper fra 7 dpo, endret smaks- og luktesans, også er jeg ekstremt hormonell. Betryggende med symptomer, men herrefred så slitsomt:hilarious:
 
- Hvilke symptomer har dere? :love7

Her kjenner jeg ingen symptomer enda, er 4+0 idag. Håper det kommer noen symptomer snikende snart sånn at det blir litt mer virkelig :)

Litt ømme pupper, svake murringer av og på. Ligamentsmerter hvis jeg strekker på meg litt for fort.

I dag hadde jeg en generell følelse av å være uvel/ikke i form. Følte meg slapp og sliten, veldig trøtt. Nesten litt dehydrert følelse, men drakk masse!

Spent på kvalme og hvor mye bekkenet vil tåle! Er 3+5 i dag tror jeg.
 
Er 4+6 i dag. Har hatt litt kvalme som kommer over meg som en bølge med mild bilsyke av og til de siste dagene. Varer ikke så lenge om gangen. Har også drømt mye hver natt siden ca. en uke før IKM.
 
Sniker fra januar, og vil bare si - nyt tiden uten for mange symptomer, de kommer som regel tidsnok:hilarious: Jeg har kastet opp tosifret antall ganger daglig fra 5+3! I tillegg har jeg masse halsbrann (begynte 6+6) bekkenløsningsplager fra uke 10, ømme og vonde pupper fra 7 dpo, endret smaks- og luktesans, også er jeg ekstremt hormonell. Betryggende med symptomer, men herrefred så slitsomt:hilarious:

Hehe, skjønner absolutt hva du mener :p men litt ømme pupper i det minste hadde ikke skadet sånn at jeg kan føle med LITT gravid :angelic:
 
Hei dere!:happy:
Jeg hadde forventet mens i dag, men fikk kun spotting i går og i dag. Tok en test på kvelden og fikk en svak positiv test. Hvis det stemmer så har jeg termin 1. Mars. Dere som allerede er her, hvilke tester har dere brukt?
Hadde litt bekkensmerter i et døgn forrige uke av symptomer.
 
Har sålangt ingen symptomer. Innbiller meg at jeg er litt trøttere enn vanlig kanksje... 3+5 i dag.
 
Hei dere!:happy:
Jeg hadde forventet mens i dag, men fikk kun spotting i går og i dag. Tok en test på kvelden og fikk en svak positiv test. Hvis det stemmer så har jeg termin 1. Mars. Dere som allerede er her, hvilke tester har dere brukt?
Hadde litt bekkensmerter i et døgn forrige uke av symptomer.

Jeg har brukt babyplan pg clearblue digital med ukesindikator. Gratulerer!❤
 
(4+3) minimalt med symptomer her. Litt mer sulten enn vanlig og blir samtidig lett kvalm hvis jeg spiser for mye. Bittelitt øme pupper. Ikke noe jeg hadde lagt merke til om jeg ikke visste at jeg var gravid. Sist hadde jeg skikkelig brystspreng så er litt bekymret over at det ikke har kommet nå. Har også en del "menssmerter", det stresser meg også litt etter at sist svangerskap endte i SA.
 
Hei dere!:happy:
Jeg hadde forventet mens i dag, men fikk kun spotting i går og i dag. Tok en test på kvelden og fikk en svak positiv test. Hvis det stemmer så har jeg termin 1. Mars. Dere som allerede er her, hvilke tester har dere brukt?
Hadde litt bekkensmerter i et døgn forrige uke av symptomer.
Jeg har brukt tester fra babyplan og RFSU.
 
(4+3) minimalt med symptomer her. Litt mer sulten enn vanlig og blir samtidig lett kvalm hvis jeg spiser for mye. Bittelitt øme pupper. Ikke noe jeg hadde lagt merke til om jeg ikke visste at jeg var gravid. Sist hadde jeg skikkelig brystspreng så er litt bekymret over at det ikke har kommet nå. Har også en del "menssmerter", det stresser meg også litt etter at sist svangerskap endte i SA.

Skjønner at det oppleves stressende med murringer etter en SA, men det er også et helt vanlig symptom:Heartpink i dag hadde jeg en del murringer på morran, som gikk vekk etter en time eller noe. Det kan være skikkelig nervepirrende når man hele tida er på alert liksom, og kjenner etter tegn og symptomer (eller mangelen på...)!

Puppene blir mer og mer ømme kjennes det ut som. Samtidig som jeg nå i ettermiddag er litt småkvalm. Spent på en 1,5t biltur nå om en liten stund:hungover:
 
Veldig ømme pupper, drømmer mye rart om natta, treg mage og småtrøtt ;) 3+6 idag
 
4+2 og er bare litt varm og oppblåst og har lyst på noe godt hele tiden. Ammer minstemann så puppene er det ikke noe annerledes med enda .
 
3+3. føler meg oppblåst og trøtt. Litt ømt øverst på brystene :D
 
4+6 nå og symptomene begynner virkelig å dukke opp! Skikkelig øme pepper, svimmelhet og kvalme. Men har heldigvis unngått å kaste opp foreløpig. Fremdeles en del murring i magen, men mindre nå enn før. Puppene har også vokst så tror jeg må investere i nye bher etterhvert, haha.
 
4+6 nå og symptomene begynner virkelig å dukke opp! Skikkelig øme pepper, svimmelhet og kvalme. Men har heldigvis unngått å kaste opp foreløpig. Fremdeles en del murring i magen, men mindre nå enn før. Puppene har også vokst så tror jeg må investere i nye bher etterhvert, haha.

Har også veeeeldig ømme pupper nå. Må dnart sove med BH:eek: liker ikke det!:hilarious: er og begynt å bli oftere uggen. Per nå overkommelig, håper det ikke blir altfor mye verre!
 
Sover SÅ dårlig om nettene! Varmen hjelper sikkert ingenting. I går klikka jeg hjem en BBHugMe pute i håp om at det kan hjelpe litt på. Brukte over en time på å få øynene til å holde seg åpne i dag:dead:

Og da jeg endelig kom meg opp av senga, ble jeg møtt av en kvalmebølge. MÅ kommer meg gjennom denne uka her på jobb slik at jeg kan ut i ferieeeee og fortsatt klare å holde dette hemmelig for kollegene mine! (Bare for gøy, som et forsøk på hvor lang tid det vil ta før de ser det selv og noen tør spørre:laughing002) har 2 av mine nærmeste på jobb som jeg har fortalt, slik at jeg kan trekke meg noe vekk om ting blir for ille, uten at noen tror jeg sluntrer unna. Må denne uka gå fort!
 
Her har jeg nærmest ingen symptomer. Blir jo litt bekymra av det, selvom jeg vet det kan være helt normalt. Hadde mer symptomer de to forrige gangene, men det endte jo galt så kanskje det er et godt tegn.... Men man føler seg jo overhode ikke gravid. 4+4 i dag.
 
Her har jeg nærmest ingen symptomer. Blir jo litt bekymra av det, selvom jeg vet det kan være helt normalt. Hadde mer symptomer de to forrige gangene, men det endte jo galt så kanskje det er et godt tegn.... Men man føler seg jo overhode ikke gravid. 4+4 i dag.

Jeg har heller ingen symptomer og er 5+0 idag :) Kjenner igjen det med å bli litt bekymret av det…
 
Her er det også veldig stille på symptom fronten. Men fremdeles veldig tidlig da jeg kun er 4+1 i dag. Nyter så lenge det varer og håper egentlig jeg er heldig og slipper unna mye denne gangen :)
 
Back
Topp