Symptomer

Ingen symptomer her heller enda, men vet de kommer rask å sterkt om litt. så nyter bare dagen mine uten symptomer :happy093

Er bare 4+1 og helt siden jeg fikk positiv test på fredag er graviditeten det eneste som har plass i hodet mitt. Tenker på at jeg er gravid hvert sekund.. Og da kommer tiden til å gå skikkelig treigt fremover. Min siste ferieuke neste uke, så kanskje det hjelper å begynne på jobb igjen :hilarious:

I dag kom kvalmen! Måtte slutte med det jeg holdt på med, og gå inn og legge meg på sofaen. Har gått litt over igjen nå. Blir spennende å se om det blir ille eller bare litt nå og da. Håper uansett det er et godt tegn, har ikke vært så kvalm tidligere.

Har du fått tips om duphalac? En litt søt guffe du tar hver dag, ikke farlig under graviditet. Viktig å drikke mye vann. Denne starter bevegelse i tarmen, kommer ut som vanlig avføring, ikke noe sprut. Har alltid det liggende hjemme til barn og voksne som får forstoppelse.
https://www.farmasiet.no/catalog/mage-og-tarm/forstoppelse/duphalac-mikst-667mgml-500,5000034/

Nei, det har jeg ikke. Takk for tips. Da skal jeg skaffe meg det. Er nå på min 2 penicillin mot uvi. Endelig så begynner den å fungere. Godt å ikke ha smerter hver 2 time

Jeg har ømme pupper og er til tider litt uvel. Siden en uke tilbake er jeg skikkelig hoven og oppblåst nedre del av magen :eek: jeg kan nesten ikke lukke olabukser min og igår spurte min sønn om jeg hadde baby i magen.

kan ikke huske att det var så ille tidligere svangerskap så jeg er redd det er 5 babyer der inne :hilarious: Er 5+3 idag

5 uker i dag (ca) og lite til ingen symptomer annet enn at mens ikke er kommet. Føler kanskje jeg tisser oftere? Eller så er det bare hodet mitt :p

4+4 idag. Har treg mage og kjenner av litt smerter
i bekkenet, lyskene iblant når jeg beveger meg uheldig. Litt mer lettrørt også og kort lunte.. Ellers ingenting. Vil ha mere symptom!! Sist kom kvalmen i uke 6+4. men den håper jeg vel kanskje egentlig at jeg slipper..
Jo forresten hvilepulsen har nok allerede blitt litt høyere. Trodde det kom senere når blodvolumet øker? Eller jeg sover dårligere i alle fall, har en slik treningsklokke som viser hvordan jeg sover og får vite hver morgen at jeg sovet kjempedårlig, blant annet har hvilepulsen økt med ca 5 slag/minutt. Men vet ikke hva som er årsaken til hva. Om den høyere hvilepulsen viser dårligere sømn eller en dårligere sømn gir høyere hvilepuls .

i bekkenet, lyskene iblant når jeg beveger meg uheldig. Litt mer lettrørt også og kort lunte.. Ellers ingenting. Vil ha mere symptom!! Sist kom kvalmen i uke 6+4. men den håper jeg vel kanskje egentlig at jeg slipper..
Jo forresten hvilepulsen har nok allerede blitt litt høyere. Trodde det kom senere når blodvolumet øker? Eller jeg sover dårligere i alle fall, har en slik treningsklokke som viser hvordan jeg sover og får vite hver morgen at jeg sovet kjempedårlig, blant annet har hvilepulsen økt med ca 5 slag/minutt. Men vet ikke hva som er årsaken til hva. Om den høyere hvilepulsen viser dårligere sømn eller en dårligere sømn gir høyere hvilepuls .
Jeg er 5+1,og slik ser min ut;
AB17ADA1-23D1-4FD4-AC0E-09FC633C1EBD.jpeg
Men Fitbiten sier at jeg får bra søvn for det. Så det har nok ikke en sammenheng. Kanskje du bare sover mer urolig for tiden?

Begge gangene har økt hvilepuls vært mitt første tegn. Den blir alltid høyere når TR nærmer seg, men enda høyere de gangene jeg har vært gravid :)

Der kom også oppkast på menyen :hungover: 6+4
Samme her :depressed: 7+2
Huff nei, stakkars! Har faktisk ikke kastet opp under graviditet før, fødsel ja :scared001håper ikke på det denne gangen heller.

kjenner jeg stresser, når jeg ser dere andre her inne som blir beskymret og ikke får så gode TUL. Og jeg som synes stigningen går treigt selv, stikker litt/øm i lysken. Ser andre får 2-3 og 3+ så tidlig! Fikk 1-2 tirsdag, 2-3 på søndag.. men ut i fra sist mens så er jeg 5+3 i dag.. el en gang mellom 20. og 23…

Min hvilepuls har også gått opp betraktelig, fortsatt høyere enn normalt, men stabilisert seg litt lavere enn 80, merker det veldig når det vanligvis ligger greit nede på 60 :dead:

Vedlegg

• 53371BBB-D097-4A56-AAFA-202ED6C6CC3D.jpeg
    53371BBB-D097-4A56-AAFA-202ED6C6CC3D.jpeg
    910,3 KB · Visninger: 4
Back
Topp