Ja er akkurat sånn her ogSånn er jeg også, mens andre ganger tisser jeg som en hest![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er akkurat sånn her ogSånn er jeg også, mens andre ganger tisser jeg som en hest![]()

Lettrørt?! Fler?

Har du fått tips om duphalac? En litt søt guffe du tar hver dag, ikke farlig under graviditet. Viktig å drikke mye vann. Denne starter bevegelse i tarmen, kommer ut som vanlig avføring, ikke noe sprut. Har alltid det liggende hjemme til barn og voksne som får forstoppelse.
https://www.farmasiet.no/catalog/mage-og-tarm/forstoppelse/duphalac-mikst-667mgml-500,5000034/
Noen tips mot treg mage?![]()
Ellers kan det kanskje hjelpe med mer fiber og frukt, eventuelt dulcalax eller hva det heter, men da må du nesten planlegge dagen hjemme 

Noen tips mot treg mage?![]()
Er 5+3 idagJeg er 5+1,og slik ser min ut;4+4 idag. Har treg mage og kjenner av litt smerter
i bekkenet, lyskene iblant når jeg beveger meg uheldig. Litt mer lettrørt også og kort lunte.. Ellers ingenting. Vil ha mere symptom!! Sist kom kvalmen i uke 6+4. men den håper jeg vel kanskje egentlig at jeg slipper..
Jo forresten hvilepulsen har nok allerede blitt litt høyere. Trodde det kom senere når blodvolumet øker? Eller jeg sover dårligere i alle fall, har en slik treningsklokke som viser hvordan jeg sover og får vite hver morgen at jeg sovet kjempedårlig, blant annet har hvilepulsen økt med ca 5 slag/minutt. Men vet ikke hva som er årsaken til hva. Om den høyere hvilepulsen viser dårligere sømn eller en dårligere sømn gir høyere hvilepuls .
4+4 idag. Har treg mage og kjenner av litt smerter
i bekkenet, lyskene iblant når jeg beveger meg uheldig. Litt mer lettrørt også og kort lunte.. Ellers ingenting. Vil ha mere symptom!! Sist kom kvalmen i uke 6+4. men den håper jeg vel kanskje egentlig at jeg slipper..
Jo forresten hvilepulsen har nok allerede blitt litt høyere. Trodde det kom senere når blodvolumet øker? Eller jeg sover dårligere i alle fall, har en slik treningsklokke som viser hvordan jeg sover og får vite hver morgen at jeg sovet kjempedårlig, blant annet har hvilepulsen økt med ca 5 slag/minutt. Men vet ikke hva som er årsaken til hva. Om den høyere hvilepulsen viser dårligere sømn eller en dårligere sømn gir høyere hvilepuls .
Samme herDer kom også oppkast på menyen6+4
7+2Der kom også oppkast på menyen6+4
Huff nei, stakkars! Har faktisk ikke kastet opp under graviditet før, fødsel jaSamme her7+2
håper ikke på det denne gangen heller.