Symptomer

Huff stakkers unner ingen flere følelsen! Kanskje vi venter flere.. Hehe. Jeg lurer på om det er hormonene som påvirker fordøyelsen og at kroppen trenger litt tid til å justere seg? Føler jeg fikk forstoppelse sånn BAM med en gang jeg fikk positiv test! Håper det blir bedre i magen etterhvert <3
Jeg har følt meg sånn siden 6 dpo ish :nailbiting: Så i snart to uker... Jeg håper så inderlig det gir seg snart :hilarious: Det hadde faktisk ikke gjort noe om det var to der inne. Da kunne jeg sagt meg ferdig med babyproduksjonen :rolleyes:

Er 4+0 og er trøtt trøttesen og har utrolig ømme/såre pupper/brystvorter. Hadde det sånn sist også, men nå har jeg en mini som ikke er et år en gang som jeg ammer:sad015

4+4 idag :love7
Litt ømme pupper, halsbrann som kommer og går. Trøttere enn jeg vanligvis er og sovner fort :p litt murringer/stikkinger som kommer og går :p
Føler meg generelt veldig fin i formen:Heartred håper jo selvfølgelig på flere symptomer etterhvert så man virkelig får følelsen at man er gravid :p er vel ikke alene om å føle det sånn?:Heartred

Ingen ømme pupper enda, murringer i magen har stoppa, ingen kribling i puppene lenger, ikke kvalm. Vet det er veeeeldig tidlig, men kjenner jeg nesten leter etter tegn på at det ikke går bra. Akkurat nå gleder jeg meg til litt mer symptomer, slik at jeg føler jeg er gravid :oops: 4+0 i dag.

5+0 og har ømme pupper, stikkinger i magen har roet seg betraktelig, men det går helt fint. De er der fortsatt noen ganger om dagen:) SUPER trøtt, som forrige gang:sleep011og må jobbe skikkelig for å ikke slippe utav meg noen skikkelige kraftsalver :smiley-angelic008:smiley-bounce022

Ingen ømme pupper enda, murringer i magen har stoppa, ingen kribling i puppene lenger, ikke kvalm. Vet det er veeeeldig tidlig, men kjenner jeg nesten leter etter tegn på at det ikke går bra. Akkurat nå gleder jeg meg til litt mer symptomer, slik at jeg føler jeg er gravid :oops: 4+0 i dag.

Jeg er 6+5 idag. Kun ømme bryster og oppblåst så langt i svangerskapet. Rart hvordan man nesten ønsker seg den svangerskapskvalmen for å føle at man er skikkelig gravid.. men jeg får heller prøve å være glad for at jeg er i god form enn å bekymre meg for at noe er galt :)

Jeg er 6+5 idag. Kun ømme bryster og oppblåst så langt i svangerskapet. Rart hvordan man nesten ønsker seg den svangerskapskvalmen for å føle at man er skikkelig gravid.. men jeg får heller prøve å være glad for at jeg er i god form enn å bekymre meg for at noe er galt :)

ja helt sant! Vi får prøve å nyte det ja ❤️

5+1 og trøttheten har ikke vært like dominerende i dag, sto opp tidlig og har ikke trengt en nap engang:)ikke kjent så mye stikkinger i livmor heller i dag, så begynner å bli redd. GLEDER meg til å komme hjem til testene mine i morgen:happy:

4+5 og har lagt merke til de siste kveldene at jeg har mer murringer/stikkinger på kvelden enn ellers på dagen ♥️ Sliter også med tett nese :p og blir fort tungpusten når jeg går tur :p må ærlig innrømme at jeg er overlykkelig av de symptomene jeg opplever hittil ♥️

Veldig spent på hvordan det blir med kvalme denne gangen! Har vært mye uggen til nå, men er bare 4+3. Husker jeg var veldig kvalm en periode med førstemann (slapp unna oppkast), men aner ikke fra når og hvor lenge det varte. Bare at det var veldig vanskelig å holde maska i kantina på jobben... Det har jeg helt klart en fordel med hjemmekontor nå, og tipper hjemmekontor vil fortsette i hvert fall i noen uker til hos oss :woot:

3+4 idag og kjent masse strekninger i livmoren

4+4 i dag og merker ikke så mye. Litt ømme bryster (kanskje de har vokst litt og?? usikker), trøtthet og litt smerter i magen som kjennes ut som mensensmerter.

Jeg er 7+0 og har vært mindre kvalm i dag. Er også mindre øm i brystene. Kjenner jeg stresser veldig pga dette. Fikk se bankende hjerte på onsdag.

Noen andre som er mindre/lite kvalm?

Er 8+0 idag, og har vært veldig lite kvalm denne gangen i forhold til de to andre gangene. Begynte med kvalme i uke 5 ca, de siste varme dagene på jobb før ferie var tunge, men klarte meg. Så begynte ferien og jeg var SÅ kvalm de første 3 dagene, trodde jeg kom til å måtte sykmelde meg for jeg orka ingenting! Men så, poff! Nesten ikke kvalm mer, og orker å finne på det jeg ellers skulle funnet på, sånn ca:) blir nå bare kvalm av å være for sulten, og kvalm av ting som dufter veldig sterkt

Sånn strekk i ligamentbånd... kan det virkelig komme allerede? Kjenner det hver gang jeg reiser meg opp eller lignende. Og er vel bare 5-6 uker.
Forrige graviditet var bekkenvondt første symptom for meg:wtf: kjente det allerede fra 4-5 uker. Ikke kjent noe til det denne gangen, men nå er det over 7 år siden forrige fødsel

8+0 i dag:

-Fortsatt en del trøttere enn vanlig. Bør ha en dupp gor å unngå å bli kvalm.
-Kvalm hvis jeg blir for sulten, for trøtt eller lukter noe som dufter veldig (såpe, mat, mennesker ++)
-De såreste puppene jeg kan huske å ha hatt EVER. Typ melkespreng og såre brystvorter. Skrek vel 3 ganger i går da ungene og hunden var borti dem ved flere anledninger:eek: aldri hatt så vonde pupper under graviditet før

5+6

Kvalm hvis jeg er for trøtt etter lenge siden spist.
Varierende matlyst
Konstant trøtt.
Surrete
Hormonell
Oppblåst på kvelden
Forstoppelse

Og i dag klarte jeg ikke å ta en varm dusj. Elsker varme dusjer...

Back
Topp