Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kvalmen startet forrige helg og jeg krysser alt jeg har for at det ikke blir et nytt svangerskap med hyperemisis![]()
Dyrebutikken - lukter forferdelig, Rusta - æsj lukter teppe og materialer her, Sparkjøp - ble uggen av SYNET av gardiner jeg ikke likte, Jula - ugh det lukter SÅ MYE av alle disse forskjellige tingene 

Jeg har en på akkurat samme plass!Som i de tidligere svangerskapene mine er kvisene begynt å poppe framVis vedlegget 361454![]()

Tanken på nesten all mat gjør meg skikkelig uggen, I går var det eneste som fristet ostebaguett med smeltet ost og skinke, så kjøpte meg 3 stykker på butikken. Idag kan jeg ikke forestille meg å skulle spise av de 
Pepsi Max som jeg tidligere har vært VELDIG avhengig av, typ drukket ca 1 liter om dagen - får helt frysninger av tanken på å skulle drikke det
Sånn strekk i ligamentbånd... kan det virkelig komme allerede? Kjenner det hver gang jeg reiser meg opp eller lignende. Og er vel bare 5-6 uker.
Som i de tidligere svangerskapene mine er kvisene begynt å poppe framVis vedlegget 361454![]()
Jeg har det helt likt som du beskriver... Oppblåst og "full" i magen til en hver tid. Jeg orker så vidt å spise fordi det føles ut som at jeg nettopp har kastet i meg en treretters, uansett tid på døgnet.Er så «mett» hele tiden og føler magen skal sprenge. Allerede gravidmage som ser ut som jeg er 6 mnd på vei.. føler meg kvalm slapp og uggen og sammen med denne «sprengte» magen har jeg liksom litt ubehag hele tiden. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å dra tilbake på jobb etter ferien håper dette gir seg snartNoen andre som har sånn rar mage? Var ikke slik med første mann
![]()
Det ser også ut som at jeg er halvveis ferdig med svangerskapet Uansett hva ultralyden viser på mandag så er jeg jo fortsatt gravid akkurat nå. Og de siste dagene har jeg vært så kvalmTanken på nesten all mat gjør meg skikkelig uggen, I går var det eneste som fristet ostebaguett med smeltet ost og skinke, så kjøpte meg 3 stykker på butikken. Idag kan jeg ikke forestille meg å skulle spise av de
Pepsi Max som jeg tidligere har vært VELDIG avhengig av, typ drukket ca 1 liter om dagen - får helt frysninger av tanken på å skulle drikke det
Idag fikk jeg plutselig lyst på big one - pizza som jeg ellers aldri spiser, men det er det eneste jeg har spist idagI morgen får jeg sikkert frysninger av å tenke på det og
har tenkt masse på deg de siste dagene!Huff stakkers unner ingen flere følelsen! Kanskje vi venter flere.. Hehe. Jeg lurer på om det er hormonene som påvirker fordøyelsen og at kroppen trenger litt tid til å justere seg? Føler jeg fikk forstoppelse sånn BAM med en gang jeg fikk positiv test! Håper det blir bedre i magen etterhvert <3.
Jeg har det helt likt som du beskriver... Oppblåst og "full" i magen til en hver tid. Jeg orker så vidt å spise fordi det føles ut som at jeg nettopp har kastet i meg en treretters, uansett tid på døgnet.Det ser også ut som at jeg er halvveis ferdig med svangerskapet
Jeg hadde det heller ikke sånn med førstemann.