Symptomer

Nå har kvalmen slått inn hos meg :depressed: Ikke sånn kjempemye, men nok til at det er skikkelig ubehagelig :sick009 Føles som at jeg har noe i halsen og må rape hele tiden, men skjer ikke noe om jeg prøver. Lite matlyst, er sulten og ønsker å spise, men orker egentlig ikke pga. kvalmen.
Er også uggen i magen, og mye luft. 7+6 i dag :whacky011

Jeg har kjent mindre på kvalmen for første gang på flere uker nå :) men helt borte er den ikke. Merker bittelitt til den når jeg er veldig sulten :joyful: Men uansett deilig at den har sluppet taket bittelitt. Har du andre symptomer? Vet at vi ikke er såå veldig langt unna termin til hverandre.
Ja, det går litt opp og ned. Ikke helt vekke her heller, men bretakelig mindre enkelte dager. Av og til føler jeg at jeg har hatt alle symptomene man kan ha :hilarious: Dette har vært mange tunge uker allerede. Oppblåst, kvalm, hodepine, trøtt, sliten, diaré, vond mage, halsbrann, småblødninger, klarer bare å spise små porsjoner, tørst, uvel.. Osv :hilarious: Håper på bedre tider snart og at vi får se hjertet banke på lørdag. Da er det 4 uker siden vi så hjertet sist. Hvordan er det med deg? :-)

I morges hadde jeg litt lysebrun farge på utfloden. Det kom kun på papiret denne ene gangen. Fikk helt panikk og frykter nå MA! Bestilt ultralyd til torsdag, så da får jeg svaret ene eller andre veien!

Føler jeg er litt mindre trøtt enn jeg var for en uke siden :-/ Noen av dere andre som har opplevd det samme og det har gått fint?

I morges hadde jeg litt lysebrun farge på utfloden. Det kom kun på papiret denne ene gangen. Fikk helt panikk og frykter nå MA! Bestilt ultralyd til torsdag, så da får jeg svaret ene eller andre veien!

Føler jeg er litt mindre trøtt enn jeg var for en uke siden :-/ Noen av dere andre som har opplevd det samme og det har gått fint?

Jeg blødde litt i går å var med en gang sikker på at det hadde gått galt. Fikk ul med en gang, å det var ingen ting galt med bebis, men morkaken lå over mormunnen. Noe som vist ikke er farlig, og den flytter seg forhåpentligvis.

Men jeg har brunaktig utflod nå. Har lest at ikke alle blør. Så kan være noe sånn hos deg også kanskje? Jeg er 10+4.

Jeg er nå 11+3 (ble flyttet frem på tul) og jeg har ingen symptomer. Brystene er ikke ømme, kvalmen ga seg, er ikke trøtt og sliten. Litt forstoppet og ofte luft i magen men ellers helt tipp topp. Hadde tul igår og alt står bra til med den lille. Så jeg regner meg bare som heldig at jeg har det så bra og skal nyte det så lenge det varer! :Heartred
Bakovervendt livmor hadde jeg også så det forklarer hvorfor jeg ikke tisser så mye. Jeg var så bekymret for at livmor ikke vokste som den skulle siden ingenting presset mot blæren :hilarious:

Jeg blødde litt i går å var med en gang sikker på at det hadde gått galt. Fikk ul med en gang, å det var ingen ting galt med bebis, men morkaken lå over mormunnen. Noe som vist ikke er farlig, og den flytter seg forhåpentligvis.

Men jeg har brunaktig utflod nå. Har lest at ikke alle blør. Så kan være noe sånn hos deg også kanskje? Jeg er 10+4.

Tusen takk for svar! Jeg er 9+6 så ikke langt bak deg :-) får håpe det er like uskyldig hos meg også!

Tusen takk for svar! Jeg er 9+6 så ikke langt bak deg :) får håpe det er like uskyldig hos meg også!

Virker som det er mer vanlig enn man skulle tro. Som jordmor sa til meg i dag: Det går aller helst bra:Heartpink

Altså hvor sulten går det an å bli :rolleyes:
Sulten heeele tiden, selv om jeg nettopp har spist.. :wacky:

Da har jeg vært på ultralyd og alt var heldigvis fint! Har visst morkake over mormunnen jeg også :-D

Jeg tok faktisk en på sparket i dag hos fastlegen. Sprell levende bitteliten baby! :)
Hei;)
Hvordan med kvalmen hos deg ? Og andre symptomer?
Jeg var fin i en uke uten kvalme ,så startett det på nytt her for noen dager siden :wideyed:, men mest på ettermiddags / kvelds tid.:wtf:
Brystene er ikke ømme, men store.

Hei;)
Hvordan med kvalmen hos deg ? Og andre symptomer?
Jeg var fin i en uke uten kvalme ,så startett det på nytt her for noen dager siden :wideyed:, men mest på ettermiddags / kvelds tid.:wtf:
Brystene er ikke ømme, men store.
Jeg har egentlig ikkje vært noe kvalm de siste to ukene, med et par unntak. Er imidlertid helt sinnsvakt trøtt. Ellers merker jeg ikke så mye. Har ul på mandag. Håper alt står fint til! :)

Er helt ufattelig trøtt, og hodet vil heller tenke på babyting enn jobb. Dessuten er jeg ganske kvalm og uggen, og i går gikk det ut begge veier. Ble senga 19:30 og i dag føler jeg meg helt utslitt. Spiser heldigvis som en hest når jeg først har matlyst, så skal vel ikke lide noen nød her:) Men gleder meg til å komme forbi denne fasen!

Da har jeg vært på ultralyd og alt var heldigvis fint! Har visst morkake over mormunnen jeg også :-D

Så godt å høre :Heartred Du hadde det ja:) Vi får tenke at det er godt å finne grunnen til blødning/brun utflod og håpe den flytter seg på oss begge:) Det viktigste er at de små har det bra inni der:dummy::dummy1:

Så godt å høre :Heartred Du hadde det ja:) Vi får tenke at det er godt å finne grunnen til blødning/brun utflod og håpe den flytter seg på oss begge:) Det viktigste er at de små har det bra inni der:dummy::dummy1:

Enig! Har du fått noe beskjed om hva du må ta hensyn til? Jeg ble bare spurt om jeg hadde en travel jobb, og at jeg kanskje burde sykemelde meg litt. Jobber fullt nå.

Jeg er litt trett og så stikker det i puppene. Litt opp og ned med humøret...kjenner livmora strekker seg. Jeg er 7+5 idag.

Jeg er så tørr i munnen og halsen hele tida. Tørster. Sover med munnen åpen om natta, ligger bare og gaper trur jeg. Er i tillegg tett og sår i nesa, så det gjør det på en måte ikke bedre :hilarious:

Fremdeles veldig oppblåst, treg mage..mye trøtt, men ikke ille. Litt stikninger i bryst.
Blir nå innimellom kvalm, nytt for meg (var ikke det i mitt første svangerskap)
Begynte å brekke meg pga tissebleia til mini i huset :hilarious: og lukten av PB pizza var heller ikke en vinner...

Enig! Har du fått noe beskjed om hva du må ta hensyn til? Jeg ble bare spurt om jeg hadde en travel jobb, og at jeg kanskje burde sykemelde meg litt. Jobber fullt nå.

Jeg har snakket med både gyn og jordmor om dette. Har fått beskjed om å ikke stresse og få høy puls. Ikke bære tungt, ikke bade, ingen sex. Men at selv om man skal ta det litt mer med ro, så var det ikke noen vits å legge seg ned å ligge der.

Kan kanskje være lurt å sykemelde seg om du har en stressende eller krevende jobb? :)

Litt ømme bryst, veldig kvalm gjennom hele dagen, veldig uro i bena på kvelden, blir nesten sprø av det og samboeren må massere bak kne skål. Kun det som hjelper.
Smerter i korsrygg og bekken. Blør neseblod. Veldig trøtt og orker lite, energi er veldig vanskelig og få opp. Humøret er litt dårlig og lunta veldig kort:smiley-angelic008
Hittil det tyngste svangerskapet men dette er nr 3 så jeg må si meg fornøyd.
Liker ikke å klage men gleder meg til å bikke uke 12,da kommer energien igjen :smiley-chores007:smiley-chores011:happy093

Back
Topp