Takk ShiraMine forsvant ca i uke 7. Var så redd for tul 7+5. Men da var alt iorden Nå ved 8 uker er de kommet litt tilbake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ShiraMine forsvant ca i uke 7. Var så redd for tul 7+5. Men da var alt iorden Nå ved 8 uker er de kommet litt tilbake.
Jo, det er jo sant.. Har slappet maksimalt av de siste dageneSer eg er ein dag for sein her, men fekk ikkje du nettopp gradert sjukemelding? Formen min er vesentleg bedre dei dagane eg tar det med ro, så kanskje det rett og slett er at du slappar meir av som gjer formen bedre?
Jeg er så forferdelig trøtt!! Sliter skikkelig med å komme meg gjennom arbeidsdagen :-/
Noen andre her som har hatt noe slim nå i graviditeten?
Når jeg var på do i sta (beklager detaljene) var det slim på papiret, veldig likt det jeg forbinder med el slim. Men googlet litt å antar det er gravidslim? Ble litt bekymret her Men ingen smerter eller blødning. 9+1 i dag.
Jeg har hatt masse, akkurat som elslim! Hadde det da jeg gikk gravid med datteren min og. Det ble generelt ganske fuktig der nede
Okey, takk for at du svare Kjente meg litt roligere nå Uff så mye man bekymrer seg for. Ikke lett å være førstegangs iallefall. Håper jeg husker dette hvis jeg noen gang blir gravid igjen
Skriv ned alt!!! For hvert svangerskap angrer jeg på at jeg ikke skrev ned symptom hver uke slik at jeg kan sammenligne! Dette regner jeg med er siste, så nå vet jeg ikke hvor mye jeg gidder å skrive. Ender vel opp med en fjerdemann en gang, slik at jeg angrer da også
Er dere mest kvalm på morgenen? Jeg føler det kommer og går gjennom hele dagen. I går var jeg uggen da jeg skulle sove, og nå har jeg blitt uggen igjen.
Hvor mye uke er du?Føler jeg har mistet det meste av symptomer... Blir litt bekymret. Ingen ømme pupper lenger, ikke spesielt uvel de siste to, tre dagene. Er sliten og har mye luft i magen. Sliten blir jeg jo av ettåring som ikke sover på natta, så det er ikke tydelig at det er pga graviditet...
Tul om to uker. :/
Jeg er ca 9+4 i dag.Hvor mye uke er du?
Jeg merket det samme siste 4-5 dager . Bruster er ikke ømme , muringer i korsryggen delvis borte, og kvalmen også. Jeg er bare uvel når jeg ikke spiser på lenge , og mere uvel på kveldstid . Uke 9+6 i dag. Skal ha neste ul i uke 13,5 da jeg sku ta KuB test. Synes det er alt for lenge å vente fra uke 8 til 13,5.
Skal gravidsymptomer avtar sånn plutselig? Er det noen som vet?
Jeg leste at det vanlig at symptomer avtar ca der hvor vi er, jeg vet ikke hva jeg skal tror selv , går å grubler over det mye . Hvordna går med muringene dine ? Mine går opp og ned . Merkelig det der.Jeg hadde ikke
Jeg er ca 9+4 i dag.
Forrige svangerskap hadde jeg heller ikke allverdens symptomer. Men har vært dårligere denne gangen (uvel på samme måte som du), og henger meg litt opp i at jeg plutselig har følt meg bra de siste dagene.
https://forum.babyverden.no/threads/uke-9-mindre-symptomer.1566195/Jeg leste at det vanlig at symptomer avtar ca der hvor vi er, jeg vet ikke hva jeg skal tror selv , går å grubler over det mye . Hvordna går med muringene dine ? Mine går opp og ned . Merkelig det der.
Når skal du ha neste ultralyd ?