Symptomer

Ser eg er ein dag for sein her, men fekk ikkje du nettopp gradert sjukemelding? Formen min er vesentleg bedre dei dagane eg tar det med ro, så kanskje det rett og slett er at du slappar meir av som gjer formen bedre? :)
Jo, det er jo sant.. Har slappet maksimalt av de siste dagene :-)

Tror puppene har vært i et slags forsvarsmodus mens jeg fortsatt har ammet. Har ikke hatt ømme pupper, som jeg hadde myyye i forrige svangerskap. Sluttet helt for en uke siden, og nå har de plutselig blitt så sykt ømme!

Må tisse oftere, og er mer tørst. På jobb i går kveld følte jeg at jeg gikk og drakk av vannflaska mi hele tiden :rolleyes:
Er ikke egentlig kvalm, men er på en måte det også. Litt uvel i magen innimellom liksom, vet ikke hvordan jeg skal forklare :wacky:
Og oftere sulten enn før. Fortsatt litt ømme pupper. 5+6 i dag :happy:

Jeg er så forferdelig trøtt!! Sliter skikkelig med å komme meg gjennom arbeidsdagen :-/

Kjenner jeg bekymrer meg litt over mangel på symptom.. Har ømme bryster å er oppblåst, men absolutt ingenting annet.. Med de andre har jeg hatt veldige "mens"smerter de første ukene..

Jeg er så forferdelig trøtt!! Sliter skikkelig med å komme meg gjennom arbeidsdagen :-/

Har det helt likt! Samtidig så funker jeg ikke særlig bedre av å være hjemme heller, så synes egentlig det er bedre å være trøtt på jobb enn sur hjemme fordi jeg ikke orker noe:p håper det slipper taket snart, sover middagshvil og 9-10t hver natt :hilarious:

Stinne pupper, mørkere brystvorter og litt sån ruge feeling i livmora. Trett og lett rørt og...

Noen andre her som har hatt noe slim nå i graviditeten?

Når jeg var på do i sta (beklager detaljene:confused:) var det slim på papiret, veldig likt det jeg forbinder med el slim. Men googlet litt å antar det er gravidslim? Ble litt bekymret her:shy: Men ingen smerter eller blødning. 9+1 i dag.

Noen andre her som har hatt noe slim nå i graviditeten?

Når jeg var på do i sta (beklager detaljene:confused:) var det slim på papiret, veldig likt det jeg forbinder med el slim. Men googlet litt å antar det er gravidslim? Ble litt bekymret her:shy: Men ingen smerter eller blødning. 9+1 i dag.

Jeg har hatt masse, akkurat som elslim! Hadde det da jeg gikk gravid med datteren min og. Det ble generelt ganske fuktig der nede:eek:

Jeg har hatt masse, akkurat som elslim! Hadde det da jeg gikk gravid med datteren min og. Det ble generelt ganske fuktig der nede:eek:

Okey, takk for at du svare:Heartpink Kjente meg litt roligere nå:) Uff så mye man bekymrer seg for. Ikke lett å være førstegangs iallefall. Håper jeg husker dette hvis jeg noen gang blir gravid igjen:wacky:

Okey, takk for at du svare:Heartpink Kjente meg litt roligere nå:) Uff så mye man bekymrer seg for. Ikke lett å være førstegangs iallefall. Håper jeg husker dette hvis jeg noen gang blir gravid igjen:wacky:

Skriv ned alt!!! For hvert svangerskap angrer jeg på at jeg ikke skrev ned symptom hver uke slik at jeg kan sammenligne!:arghh: Dette regner jeg med er siste, så nå vet jeg ikke hvor mye jeg gidder å skrive. Ender vel opp med en fjerdemann en gang, slik at jeg angrer da også :hilarious:

Skriv ned alt!!! For hvert svangerskap angrer jeg på at jeg ikke skrev ned symptom hver uke slik at jeg kan sammenligne!:arghh: Dette regner jeg med er siste, så nå vet jeg ikke hvor mye jeg gidder å skrive. Ender vel opp med en fjerdemann en gang, slik at jeg angrer da også :hilarious:

Jaa, får nok begynne å skrive ned nå:) Er nok mye som blir glemt med tiden:wideyed:

Føler jeg har mistet det meste av symptomer... Blir litt bekymret. Ingen ømme pupper lenger, ikke spesielt uvel de siste to, tre dagene. Er sliten og har mye luft i magen. Sliten blir jeg jo av ettåring som ikke sover på natta, så det er ikke tydelig at det er pga graviditet...
Tul om to uker. :/

Føler jeg har mistet det meste av symptomer... Blir litt bekymret. Ingen ømme pupper lenger, ikke spesielt uvel de siste to, tre dagene. Er sliten og har mye luft i magen. Sliten blir jeg jo av ettåring som ikke sover på natta, så det er ikke tydelig at det er pga graviditet...
Tul om to uker. :/
Hvor mye uke er du?
Jeg merket det samme siste 4-5 dager . Bruster er ikke ømme , muringer i korsryggen delvis borte, og kvalmen også. Jeg er bare uvel når jeg ikke spiser på lenge , og mere uvel på kveldstid . Uke 9+6 i dag. :angelic: Skal ha neste ul i uke 13,5 da jeg sku ta KuB test. Synes det er alt for lenge å vente fra uke 8 til 13,5.
Skal gravidsymptomer avtar sånn plutselig? Er det noen som vet? :confused:

Jeg hadde ikke
Hvor mye uke er du?
Jeg merket det samme siste 4-5 dager . Bruster er ikke ømme , muringer i korsryggen delvis borte, og kvalmen også. Jeg er bare uvel når jeg ikke spiser på lenge , og mere uvel på kveldstid . Uke 9+6 i dag. :angelic: Skal ha neste ul i uke 13,5 da jeg sku ta KuB test. Synes det er alt for lenge å vente fra uke 8 til 13,5.
Skal gravidsymptomer avtar sånn plutselig? Er det noen som vet? :confused:
Jeg er ca 9+4 i dag.
Forrige svangerskap hadde jeg heller ikke allverdens symptomer. Men har vært dårligere denne gangen (uvel på samme måte som du), og henger meg litt opp i at jeg plutselig har følt meg bra de siste dagene.

Jeg hadde ikke

Jeg er ca 9+4 i dag.
Forrige svangerskap hadde jeg heller ikke allverdens symptomer. Men har vært dårligere denne gangen (uvel på samme måte som du), og henger meg litt opp i at jeg plutselig har følt meg bra de siste dagene.
Jeg leste at det vanlig at symptomer avtar ca der hvor vi er, jeg vet ikke hva jeg skal tror selv , går å grubler over det mye :wtf: . Hvordna går med muringene dine ? Mine går opp og ned . Merkelig det der.
Når skal du ha neste ultralyd ?

Back
Topp