Symptomer

Ananas30

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Noen som har fått noen symptomer?

Selv kjenner jeg det litt i puppene. Har hatt litt løs og oppblåst mage, men vet ikke om det skyldes julematen eller noe annet :)
 
Last edited:
Det stikker litt i puppene + dei er begynt å bli større (yey:D), kviser (blæh:wacky:), høg puls, treigare fordøyelse og brekker meg om eg venter for lenge med frukost :wideyed:
 
Kjenner det litt i puppene, litt ømme å ta på og kjennes «tunge» :p så føler jeg meg litt sånn «light headed», og i morges kjente jeg svak kvalme :wideyed: aldri vært kvalm i mine graviditeter!
 
Heldigvis så kjenner jeg det ikke i puppene da jeg ammer enda :hilarious: Men er sliten og mye svimmel. Vet ikke om svimmelheten er et symptom, men jeg har aldri slitt med det tidligere.
 
Puppene (øm, større), kvalme, får lavt blodtrykk (blir veldig fort svimmel) og oppblåst xsmile9
 
Hadde vanvittig ømme pupper, stikkinger og murringer og kvalme om jeg ikke spiste regelmessig. Tisset ofte. Litt nervøs siden symptomene har roet seg.. Meen i går var det stikkinger igjen og kvalme da jeg våknet. Mye sulten. Ømheten i brystene har imidlertid roet seg betraktelig :bag: Håper det bare er litt variasjon og som mange sier bør man bare glede seg over en liten pause, siden det fort kan komme tilbake :angelic: i følge mannen har puppene blitt større :laughing025
 
Sover ekstremt dårlig. Våkner mange ganger i løpet av en natt, drømmer masse. Det var det som fikk meg til å teste idag, da det har vært det samme ved tidligere graviditet.

Ellers tar jeg progresteronstøtte, så alle de andre symptomene som ømme pupper, kvalme etc har vært der fra jeg startet med det 3 dpo...
 
Føler meg oppblåst, nesten litt vassen som ikke går tilbake på noe tidspunkt :hilarious: ellers er jeg nokså trøtt kjenner jeg.
 
Jeg er stuptrøtt her også. Sov til kl. 1100 i dag og sovna på sofaen i 14 tida. Har satt meg som mål å bevege meg minst 30 minutter hver dag i graviditeten, så jeg sovna etter en lang tur ute i snøen. Kjenner det litt i puppene fortsatt da :)
 
Veldig trøytt om dagen kjenner eg, men det er vel naturlig og med ein på 18
Mnd som er tidlig oppe :p og kjenner eg er litt småkvalm, men om det er pga graviditet eller det er myyykke mat no i jula aner eg ikkje :D så stikker det litt i brystene(rart korleis symptomene kjem med ein gong etter ein positiv test) :hilarious:
 
Kjenner veldig lite.. :( Kvalmen er ikke så intens som for en uke siden. Men var egentlig bare trøtt i første svangerskapet.. Mulig jeg ikke merker det så godt nå siden jeg har en sønn som ikke sover så mye enda :pompus:

Merker at jeg er litt nervøs over å kjenne så lite symptomer
 
Kjenner ikke så mye men er veldig trøtt men det kan jo være fordi det skjer mye i julen. Så er jeg litt kvalm, spesielt når jeg spiser.
Pleier å være ganske så kvalm så kjenner jeg blir litt bekymret.
Ja så må jeg ofte på do. Og en del oppblåst.
 
Eg er trøtt, blir fort sulten og må ete ofte, tisser oftere, og puppene har blitt litt større:joyful: Oog blir rørt av det meste på tv:hilarious: Pleier å vere skikkelig kvalm nokre veker i starten, så gleder meg over kvar dag eg slepp å kjenne på det (kjem tidsnok tenker eg):happy:
 
17DPO merker kun ømme bryster, trøtthet og måtte opp 1 gang å tisse om natta. Mensemuringer nå og da, men nå er det helt stillig plutselig :wideyed: nesten bekymrer meg:(
Å ja , virkelig træg mage , men tenker på 600 mg Utrogestan jeg bruker pr dagen som er årsak til det.
 
Har så godt som ingen symptomer, unntatt at jeg sover dårlig/våkner mye om natta. Hadde det ikke vært for at jeg hadde det på samme måte forrige gang hadde jeg nok blitt stressa av å føle meg så normal :wideyed:
 
Har så godt som ingen symptomer, unntatt at jeg sover dårlig/våkner mye om natta. Hadde det ikke vært for at jeg hadde det på samme måte forrige gang hadde jeg nok blitt stressa av å føle meg så normal :wideyed:
Min forrige gang var exu , så blir dumt for meg å sammeligne der ifra. Sover å dårlig om natten :eek: bruker 5 mg Prednisolon , den kan girre litt opp :bookworm:, men du bruker vel ikke det?
 
Jeg sover dårlig om natten, må opp å tisse, økt utflod, skikkelig murringer nede i magen (ved mensen har jeg smerter i ryggen, og det er så deilig å ha fravær av dette nå!).

Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg å sove etter å ha vært ute frem til nå, men skal bare spise litt og slappe av noen min før det blir ut en tur igjen. Jeg må nyte å fungere så lenge jeg kan. Føler allerede magen er annerledes, og at jeg blir bredere (ubehagelig å ha noe som sitter stramt over magen).
Puppene er ømme, men det varierer. NIplene spesielt.
 
Min forrige gang var exu , så blir dumt for meg å sammeligne der ifra. Sover å dårlig om natten :eek: bruker 5 mg Prednisolon , den kan girre litt opp :bookworm:, men du bruker vel ikke det?
Nei, bruker ikke det. Har googlet at hormoner kan gjøre at man sover dårlig om natta også i første trimester, så det er kanskje det som foregår for oss begge :happy: Jammen mye som okkuperer tankevirksomheten for tida, godt å kunne utveksle erfaringer her inne :happy:
 
Back
Topp