Symptomer

Nei, bruker ikke det. Har googlet at hormoner kan gjøre at man sover dårlig om natta også i første trimester, så det er kanskje det som foregår for oss begge :happy: Jammen mye som okkuperer tankevirksomheten for tida, godt å kunne utveksle erfaringer her inne :happy:
Skulle akkurat si:smug: , at progesteron kan gjør oss både trøtt og sovnløse faktisk, leste jeg og :smiley-ashamed005 , jeg er trøtt som ei strømpe på dagtid .Litt deilig å være så sløvet , hode har tatt juleferie:smiley-angelic006:D

Stuptrøtt hele dagen, strever for å holde meg våken, blir glad når kl blir 22 og jeg kan legge meg, men sliter med å sove og våkner deretter i fem-seks tiden lysvåken - skjedd siste tre dagene :banghead: Syns det er merkelig å ha flere så klare tegn så tidlig. Jeg var nesten sikker på at jeg var gravid fra 8 dpo pga symptomer og sist fikk jeg sjokk av positiv 12 dpo for det var pp med minst symptomer o_O

Stuptrøtt hele dagen, strever for å holde meg våken, blir glad når kl blir 22 og jeg kan legge meg, men sliter med å sove og våkner deretter i fem-seks tiden lysvåken - skjedd siste tre dagene :banghead: Syns det er merkelig å ha flere så klare tegn så tidlig. Jeg var nesten sikker på at jeg var gravid fra 8 dpo pga symptomer og sist fikk jeg sjokk av positiv 12 dpo for det var pp med minst symptomer o_O

Jeg våkner også mange ganger på natt, har vært likt alle gangene jeg har vært gravid. Nå har jeg ligget våken siden før 5...

Jeg våkner i gryota, og sover hele dagen. Var i tillegg supersulten i natt. Har vært våken siden 5 og måtte stå opp for å spise nå. Jeg har jo ikke vært gravid før, men ser mange sliter med det samme, så vil tro det er derfor jeg også sliter med det :-)

Jeg våkner også mange ganger på natt, har vært likt alle gangene jeg har vært gravid. Nå har jeg ligget våken siden før 5...
Ja, var sånn sist jeg også... Samboeren min skjønner ingenting når jeg plutselig har stått opp før han, for normalt er han mest morgenfugl :hilarious:

Jeg sover lett til vanlig, men nå er det helt ekstremt. Jeg er sikker på at i natt var jeg våken 1 gang i timen!!:confused:

Plutselig spretter jeg opp om morgenen. Jeg har tidligere dette året hatt skikkelig mangel på søvn føler jeg, og gått konstant trøtt. Nå er jeg riktignok trøtt midt på dagen og kveden, men blitt et lite a-menneske igjen :p jeg trives best med opp tidlig og få mest mulig ut av dagen, så det er egentlig helt greit så lenge jeg klarer legge meg passe tidlig fremover.

Hva med kaffe da, dere? Her går det til nøds ned en kopp, men den har en fæl ettersmak :joyful:

Er det flere som har begynt å drømme? Jeg husker vanligvis aldri drømmene mine, men nå drømmer jeg de sykeste ting :joyful:

Er det flere som har begynt å drømme? Jeg husker vanligvis aldri drømmene mine, men nå drømmer jeg de sykeste ting :joyful:
Oh yes:notworthy tar helt av de der drømmene! Gleder meg nesten til å sove igjen for å drømme en ny drømlaughing6

Natt til i går sov jeg på sofaen i morgenkåpa og drømte at jeg skulle teste når jeg våkna. Men jeg måtte ta testen i smug for samboeren kom til å KLIKKE siden testene var dyre - og plutselig hørte jeg han gå i trappa! Så da tok jeg testen i en fei før jeg la den i lomma på morgenkåpa og la meg på sofaen igjen...
Så våkna jeg opp, helt svett, mens jeg lette febrilsk i lomma på morgenkåpa og i sofaen etter den testen for å sjekke om det var stigning :bag: :hilarious: Så jepp, drømmene har begynt!

Ja, det var første symptom hos meg. Første morgen etter testet jeg positivt. Hadde ingen tro på denne pp og planer å vente med å teste, så kom disse drømmene som jeg kjenner godt igjen fra tidligere.

Ekstremt såre brystvorter. :arghh: Hadde lett kvalme i slutten av uke 4, men dette har roet seg nå. Sovner i tide og utide - jeg er vanligvis ikke en dagsover men nå sovner jeg hver gang jeg lander i sofaen.. føler meg oppblåst men jeg drikker mye mer vann enn vanlig så kan være derfor

Større pupper, oppblåst og stikk/murringer som kommer og går. Testet negativt før jul, men kunne ikke skjønne hva som skjedde med puppene og hvorfor julematen skulle gjøre meg såå oppblåst. Kjente at her skjer det et eller annet. Testet på nytt i går og der var det to steker gitt :)

Hei dere

Fikk positiv test i dag, 12 dpo. Grunnen til at jeg mistenkte graviditet er at jeg blir så tungpustet ved bevegelse. Noen andre som har merket det?

Back
Topp