Symptomer

Bruker lutinus, bruker det pga lavt progresteron nivå etter el, og en historie med kort lutealfase samt SA... håper det hjelper
Åkey:) brukte Lutinus før , men får så mye bevirkninger av den . Tåler mye bedre Utrogestan .;)
Regner med du skal bruke den til uke 10-12?

Åkey:) brukte Lutinus før , men får så mye bevirkninger av den . Tåler mye bedre Utrogestan .;)
Regner med du skal bruke den til uke 10-12?

Ja, regner med det. Dette er første pp med lutinus, så vet ikke helt hva som er bivirkninger av den og hva som er graviditet. Men jeg tror ikke jeg har så mye bivirkninger egentlig...

Noen flere som har rennende nese? Ikke det mest heldige symptomet i disse tider:wacky:

member: 133583"]:sleep011I dag er jeg ekstremt trøtt! Et helt nytt nivå av trøtthet. Hadde vært uforsvarlig å kjøre bil i denne tilstanden![/QUOTE]

Godt det ikke er bare meg! Herrgud, aldri opplevd en sånn trøtthet før:wideyed:

member: 133583"]:sleep011I dag er jeg ekstremt trøtt! Et helt nytt nivå av trøtthet. Hadde vært uforsvarlig å kjøre bil i denne tilstanden![/QUOTE]

Godt det ikke er bare meg! Herrgud, aldri opplevd en sånn trøtthet før:wideyed:[/QUOTE]

Sinnsjukt trøtt og begynner å kjenne litt småkvalme....

Jeg har endelig begynt å kvikne til igjen, da dette året har vært seigt for kroppen. Virker som det er graviditeten som gir en liten piff, så håper det fortsetter og kan følge meg hele veien.

Her er det foreløpig kun bittelitt ømme pupper.. 4+0 i dag! Har hatt veldig lite symptomer med de to andre også, så er sånn sett ikke bekymra :) Håper jeg slipper unna kvalme og bekkenløsning!

Magen min står som en tønne. Skikkelig gravidform :hilarious: håper det roer seg igjen i morgen. Litt tidlig enda.

Ja, regner med det. Dette er første pp med lutinus, så vet ikke helt hva som er bivirkninger av den og hva som er graviditet. Men jeg tror ikke jeg har så mye bivirkninger egentlig...
Nei kanskje det går fint;) . Når dosen er ikke så stor .

Last edited:
Er veldig trøtt og fryser mye. Frøs en del før jeg ble gravid men nå er det helt ekstrem. Så blir jeg kvalm når jeg spiser noe.
Kjenner jeg blir litt nervøs siden jeg ikke er mer kvalm hele tiden, pleier å være det.
Og veldig oppblåst :wacky:

Håpløse underjordiske kviser, og noen brystvorter som ikke gjør det helt herlig å amme :hilarious:

Er veldig trøtt og fryser mye. Frøs en del før jeg ble gravid men nå er det helt ekstrem. Så blir jeg kvalm når jeg spiser noe.
Kjenner jeg blir litt nervøs siden jeg ikke er mer kvalm hele tiden, pleier å være det.
Og veldig oppblåst :wacky:

Jeg og fryser! Var litt usikker på om det hang sammen med graviditeten eller ikke. Har vært sånn frøsen siden dagen jeg fikk to streker, og det er sånn langt inni sjela fryser:nailbiting: Har liksom aldri hørt at det er er graviditets tegn:wideyed:

Trøtt! Ikke trøtt på kvelden, men trøtt hele døgnet ellers. Våkner mye på natta. Litt små øm i puppene, og litt kvalm på tom mage

Sulten veldig ofte, trøtt, ømme nipler, litt småkvalm og oppblåst

Jeg har hatt skikkelig ømme nipler den siste uka, men våkna i dag uten noe ømhet. Er det vanlig at det går litt opp og ned?? :bored: Hilsen ekstremt bekymret førstegangsgravid :hilarious::hungry:

Kvalmen melde sin ankomst for alvor i går kveld og var tilbake igjen i morgen tidlig. Med oppkast :hungover:

Back
Topp