ÅkeyBruker lutinus, bruker det pga lavt progresteron nivå etter el, og en historie med kort lutealfase samt SA... håper det hjelper
Regner med du skal bruke den til uke 10-12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅkeyBruker lutinus, bruker det pga lavt progresteron nivå etter el, og en historie med kort lutealfase samt SA... håper det hjelper
Åkeybrukte Lutinus før , men får så mye bevirkninger av den . Tåler mye bedre Utrogestan .
Regner med du skal bruke den til uke 10-12?
Noen flere som har rennende nese? Ikke det mest heldige symptomet i disse tider![]()
I dag er jeg ekstremt trøtt! Et helt nytt nivå av trøtthet. Hadde vært uforsvarlig å kjøre bil i denne tilstanden![/QUOTE]
I dag er jeg ekstremt trøtt! Et helt nytt nivå av trøtthet. Hadde vært uforsvarlig å kjøre bil i denne tilstanden![/QUOTE]
[/QUOTE]
håper det roer seg igjen i morgen. Litt tidlig enda.Nei kanskje det går fintJa, regner med det. Dette er første pp med lutinus, så vet ikke helt hva som er bivirkninger av den og hva som er graviditet. Men jeg tror ikke jeg har så mye bivirkninger egentlig...
Er veldig trøtt og fryser mye. Frøs en del før jeg ble gravid men nå er det helt ekstrem. Så blir jeg kvalm når jeg spiser noe.
Kjenner jeg blir litt nervøs siden jeg ikke er mer kvalm hele tiden, pleier å være det.
Og veldig oppblåst![]()
Har liksom aldri hørt at det er er graviditets tegn