Symptomer

Murringer, hormonell, trøtt trøtt trøtt!

Som fler av dere skriver, tar det null tid å sovne en blund på sofaen, men i senga om nettene.. tar det tid før jeg får til å sove, og våkner skikkelig uthvilt i 05-06 tiden :wideyed: .. men trøtt igjen kl 10-11.. :bag:

Overtenker og er redd dette er for lite symptomer.. :depressed: selv med 3+ på digital test i går så får jeg ikke til å skru av pessimisten. Beklager syting:oops:

skulle ønske jeg i det minste kjente et snev av kvalme

Ehm, jeg tror det mest fremtredende symptomet mitt er at jeg blir veldig sint av ingenting:eek: Må telle til ti flere ganger daglig for å ikke fly i taket:nailbiting:

Som fler av dere skriver, tar det null tid å sovne en blund på sofaen, men i senga om nettene.. tar det tid før jeg får til å sove, og våkner skikkelig uthvilt i 05-06 tiden :wideyed: .. men trøtt igjen kl 10-11.. :bag:

Overtenker og er redd dette er for lite symptomer.. :depressed: selv med 3+ på digital test i går så får jeg ikke til å skru av pessimisten. Beklager syting:oops:

Jeg tenker kvalmen kommer fort nok :wacky:
Jeg også veldig få symptomer. Sovet veldig dårlig de siste nettene, men det kan like godt være pga tankene som svirrer:confused013

:sleep011I dag er jeg ekstremt trøtt! Et helt nytt nivå av trøtthet. Hadde vært uforsvarlig å kjøre bil i denne tilstanden!

Jeg tenker kvalmen kommer fort nok :wacky:
Jeg også veldig få symptomer. Sovet veldig dårlig de siste nettene, men det kan like godt være pga tankene som svirrer:confused013

Ja den gjør nok det.. så skal være forsiktig med hva jeg ønsker :bag: Hvor langt er du i dag?
Ja, de tankene svirrer bok mer enn man er bevisst på selv. Ikke rart nettene blir som de blir:hilarious:

Jeg begynte neste å grine på Kid i dag, fordi dama i kassa fortalte at putene jeg ville ha ikke var på -50% :hilarious: Jeg skylder på hormoner fordi jeg pleier virkelig ikke å være sippete. Grein til tannlegen i stad også fordi jeg ikke skjønte hva han mente :smiley-angelic006 Hormoner :smiley-ashamed004

Ja den gjør nok det.. så skal være forsiktig med hva jeg ønsker :bag: Hvor langt er du i dag?
Ja, de tankene svirrer bok mer enn man er bevisst på selv. Ikke rart nettene blir som de blir:hilarious:

Jeg skjønner ikke helt hvor langt jeg er på vei, siden jeg holder på med IVF. Men i følge en IVF-kalkulator er jeg 4+6 uker på vei:happy:

Hva med deg? :happy:

Jeg skjønner ikke helt hvor langt jeg er på vei, siden jeg holder på med IVF. Men i følge en IVF-kalkulator er jeg 4+6 uker på vei:happy:

Hva med deg? :happy:

Åja! Nei, da er det en en annen dato å telle fra ja. Du er ikke så langt bak meg da, jeg er 5+3.
krysse fingra for at symptomene tar seg opp.. og spirene fortsetter å gro:love017

Hei dere

Fikk positiv test i dag, 12 dpo. Grunnen til at jeg mistenkte graviditet er at jeg blir så tungpustet ved bevegelse. Noen andre som har merket det?
Heilt normalt:) eg har til tider generelt høgare puls enten eg er i bevegelse eller i ro.

Ville bare si at det høres helt ut som mine (manglede) symptomer, og jeg hadde det også sånn i forrige svangerskap. Veldig lite symptomer hele veien! Så det trenger ikke bety noe, selv om jeg vet av egen erfaring at det er lett å bli stressa av det :wacky:

Trøtt og småsvimmel :hungover: . Og trøtt er bare fornavnet :D
Bruker 600 mg progesteron tilskudd pr dagen i forbindelsen med Ivf forsøk .:smiley-angelic006

Trøtt og småsvimmel :hungover: . Og trøtt er bare fornavnet :D
Bruker 600 mg progesteron tilskudd pr dagen i forbindelsen med Ivf forsøk .:smiley-angelic006

Oj, det var mye progresteron, jeg tar 200 mg daglig og har kjent på bivirkningene helt fra jeg startet med det.

Jeg er så trøtt.. Sov nettopp i to timer etter å ha lagd middag. Da skal også sies at jeg også sov før middag ble lagd :hilarious:

Flere som sliter med fett hår? Normalt vasker jeg håret to, maks tre, ganger i uka. Nå blir det fett dagen etter det er vaska og jeg blir gal :shifty:

Flere som sliter med fett hår? Normalt vasker jeg håret to, maks tre, ganger i uka. Nå blir det fett dagen etter det er vaska og jeg blir gal :shifty:

ja..! Fett hår og kviser.

Ja! Kommer ut av dusjen - nyvaska. Håret er like fett :hilarious: mener det var sånn sist også!
Haha! Jeg kan vaske håret på morgenen og kjenne at prosessen er i gang allerede på kvelden :p Klarer å drøye hårvasken til annenhver dag, men da begynner det å bli krise :hilarious:

I dag har jeg plutselig hatt litt vondt nedover lårene - baksiden og på sidene. Nesten som voksesmerter. Noen med samme?:scratch

Mulig det bare er 1,5 uke i litt dårlig seng hos svigers som begynner å ta på :hilarious:

Oj, det var mye progresteron, jeg tar 200 mg daglig og har kjent på bivirkningene helt fra jeg startet med det.
Kanskje pgv alder :wideyed:, brukte 300 mg i fersk forsøk for par år siden , da jeg var 35-år.
Bruker Utrogestan , hva bruker du?

Kanskje pgv alder :wideyed:, brukte 300 mg i fersk forsøk for par år siden , da jeg var 35-år.
Bruker Utrogestan , hva bruker du?

Bruker lutinus, bruker det pga lavt progresteron nivå etter el, og en historie med kort lutealfase samt SA... håper det hjelper

Back
Topp