Symptomer

Jeg har ikke noen symptomer. Bortsett fra at jeg har vært ufattelig trøtt idag. Men kan bare ha vært at jeg har lagt meg seint igår også.

Jeg har så mange murringer og stikkinger denne gangen. Kjente ikke noe sånt sist, men det kan vel være vanlig? Kjenner jeg blir stressa for at noe skal gå galt. Er så redd for å miste denne gangen selv om det ikke har skjedd før og jeg ikke har noen grunn til det. Men blir litt koko :wacky:

Jeg har så mange murringer og stikkinger denne gangen. Kjente ikke noe sånt sist, men det kan vel være vanlig? Kjenner jeg blir stressa for at noe skal gå galt. Er så redd for å miste denne gangen selv om det ikke har skjedd før og jeg ikke har noen grunn til det. Men blir litt koko :wacky:
Jeg har også murringer. Er visst ganske vanlig :-)

Ja, er jo det jeg leser overalt også... men man mister helt seg selv oppi det her. Hahaha, i alle fall jeg :rolleyes:
Jeg kjenner meg også igjen :nailbiting: Men det skal gå sp fint :Heartbigred

Jeg har hatt leamus på nesa(!!) av og på de siste fire dagene. Kanskje det er et symptom?? Aldri hatt før :eek:

Jeg har hatt leamus på nesa(!!) av og på de siste fire dagene. Kanskje det er et symptom?? Aldri hatt før :eek:
Haha, det hadde eg rundt 6 dpo siste PP'en:hilarious: Det var før det hadde festa seg, så heilt tilfeldig:D

Haha, det hadde eg rundt 6 dpo siste PP'en:hilarious: Det var før det hadde festa seg, så heilt tilfeldig:D

Haha, da er jeg tilbake til ingen symptomer :P eller, hvis du spør mannen min så vil han nok svare at jeg har kort(ere) lunte om dagen :hilarious:

Kjenner tårene sitte lettere om dagen, spesielt når eg les/ser nyheter no om dagen.. Fy søren :(

Bare jeg som sliter noe voldsomt med kviser?:mad: Jeg føler jeg må bli avslørt bare på det snart!:banghead:

Jeg har mye murringer i korsrygg og hoftebein ;)

Back
Topp