Jeg fikk ømme pupper rundt 4+3. Men det er jo veldig individueltHvor tidlig begynte dere å oppleve symptomer? Jeg er 4+2 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ømme pupper rundt 4+3. Men det er jo veldig individueltHvor tidlig begynte dere å oppleve symptomer? Jeg er 4+2 idag
Hvor tidlig begynte dere å oppleve symptomer? Jeg er 4+2 idag
Jeg har også murringer. Er visst ganske vanligJeg har så mange murringer og stikkinger denne gangen. Kjente ikke noe sånt sist, men det kan vel være vanlig? Kjenner jeg blir stressa for at noe skal gå galt. Er så redd for å miste denne gangen selv om det ikke har skjedd før og jeg ikke har noen grunn til det. Men blir litt koko
Ja, er jo det jeg leser overalt også... men man mister helt seg selv oppi det her. Hahaha, i alle fall jegJeg har også murringer. Er visst ganske vanlig
Jeg kjenner meg også igjen Men det skal gå sp fintJa, er jo det jeg leser overalt også... men man mister helt seg selv oppi det her. Hahaha, i alle fall jeg
Du er god du!Jeg kjenner meg også igjen Men det skal gå sp fint
Nei, helt ekstremt her, har jaget bort mannen med prompingen flere ganger på ei uke enn jeg har gjort alle 7 årene vi har vært sammenAltså bare jeg som får luft i magen?
NeiAltså bare jeg som får luft i magen?
Haha, det hadde eg rundt 6 dpo siste PP'en Det var før det hadde festa seg, så heilt tilfeldigJeg har hatt leamus på nesa(!!) av og på de siste fire dagene. Kanskje det er et symptom?? Aldri hatt før
Haha, det hadde eg rundt 6 dpo siste PP'en Det var før det hadde festa seg, så heilt tilfeldig
5+6, kvalmen kom 5+3. Den kom like tidlig med førstemann ogsåHvor langt er du på vei?
Mye kviser her ogsåBare jeg som sliter noe voldsomt med kviser? Jeg føler jeg må bli avslørt bare på det snart!
Jeg har mye murringer i korsrygg og hoftebeinJeg har så mange murringer og stikkinger denne gangen. Kjente ikke noe sånt sist, men det kan vel være vanlig? Kjenner jeg blir stressa for at noe skal gå galt. Er så redd for å miste denne gangen selv om det ikke har skjedd før og jeg ikke har noen grunn til det. Men blir litt koko
Jeg fikk skikkelig ømme bryst og måtte tider mye før positiv test, altså rundt 4+0. Det var mine første tegn og murringerHvor tidlig begynte dere å oppleve symptomer? Jeg er 4+2 idag