Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme her! Føles ut som at jeg har drukket flere flasker vinVakna i dag og følte eg hadde tidenes hangover med hodepine og kvalme!
Gleder meg til å stå opp kl. 6 i morgon
Er det mulig?? Jeg også!!! Måtte dra meg opp av senga og få i meg mat og et par paracet.. En slik hodepine går ikke vekk av seg selv dessverre..Vakna i dag og følte eg hadde tidenes hangover med hodepine og kvalme!
Noe av det samme her, mer kvalm enn jeg har vært noengang tidligere.. Våknet først tidlig og var kvalm, men tenkte jeg måtte sove mer og nå er det helt pyton. Prøvde å starte dagen med en gulrot fordi jeg vet det hjelper med litt mat. Men så får vi se da.. jeg som skulle ut på skitur i dag og nyte et helt vanvittig fint vær. Håper virkelig kvalmen går overVakna i dag og følte eg hadde tidenes hangover med hodepine og kvalme!
Ja, var bare litt uvel og måtte legge meg for kvelden ganske tidlig. Går bra nå Mannen var litt skjelven stakars, men tror det går bra Bare forstår ikke hvorfor jeg fikk blodtrykksfall Men vi er vel mer utsatt for sånt nå kanskje? Er jo ikke farlig å besvime så lenge man ikke slår seg, men fy så ekkelt allikevelOff, det hørtes ikke bra ut. Går det greit nå?
Ja, var bare litt uvel og måtte legge meg for kvelden ganske tidlig. Går bra nå Mannen var litt skjelven stakars, men tror det går bra Bare forstår ikke hvorfor jeg fikk blodtrykksfall Men vi er vel mer utsatt for sånt nå kanskje? Er jo ikke farlig å besvime så lenge man ikke slår seg, men fy så ekkelt allikevel
Åå, huff! Jaja, første skoledag i morgen så mange muligheter for oss frem mot sommerferien Er du lærer du også?Uff, ikke gøy! Jeg besvimte i klasserommet sist jeg var gravid
Åå, huff! Jaja, første skoledag i morgen så mange muligheter for oss frem mot sommerferien Er du lærer du også?
Spennende! Er nyutdannet lektor, så har startet som kontaktlærer i ungdomsskolen i år Likte veldig godt praksisen jeg hadde på vgs også, så vet ikke helt hvor jeg ønsker å jobbe på sikt. Føler det er fordeler og ulemper med å undervise begge aldersgruppene. Trives du som lærer i vgs?Jepp! Jobber på vgs 1. og 3. klasse i år!
Med litt mat og drikke så gjekk det heldigvis over hos megEr det mulig?? Jeg også!!! Måtte dra meg opp av senga og få i meg mat og et par paracet.. En slik hodepine går ikke vekk av seg selv dessverre..
Spennende! Er nyutdannet lektor, så har startet som kontaktlærer i ungdomsskolen i år Likte veldig godt praksisen jeg hadde på vgs også, så vet ikke helt hvor jeg ønsker å jobbe på sikt. Føler det er fordeler og ulemper med å undervise begge aldersgruppene. Trives du som lærer i vgs?
Åå, heldig som har snø og kan gå på skiNoe av det samme her, mer kvalm enn jeg har vært noengang tidligere.. Våknet først tidlig og var kvalm, men tenkte jeg måtte sove mer og nå er det helt pyton. Prøvde å starte dagen med en gulrot fordi jeg vet det hjelper med litt mat. Men så får vi se da.. jeg som skulle ut på skitur i dag og nyte et helt vanvittig fint vær. Håper virkelig kvalmen går over
Har lest at livmora strekker seg fra tidlig av! Så det kan fint være detFørst på wc x3 i natt og de mensemuringer , er det fordig livmoren vekser ? Eller endå tidlig ?
Luft i magen og uvel . Ikke meningen å klage bare føler meg elendig i dag .
Hadde tidenes hodepine i går... klarte ikke gjøre noen ting før det slapp utpå dagen...Vakna i dag og følte eg hadde tidenes hangover med hodepine og kvalme!
Håpar me slepp det framoverHadde tidenes hodepine i går... klarte ikke gjøre noen ting før det slapp utpå dagen...
Ellers er jeg bare trøtt... kommer til å bli tøft å gå på jobb igjen imorra.. idag har jeg døst på sofaen fra 8-12...
Håpar me slepp det framover
Ja blir hardt med kvardag igjen, tungt nok utenom graviditet
Eneste positive er at barnehagen åpner, så slipper å underholde en 2 åring hele dagen
Enig! Barnehagen vår har planleggingsdag i morgen og jeg skal være hjemme med lille. Angrer allerede. Er skikkelig uggen