Symptomer

Har hatt en del murring i magen som har kommet og gått, litt som menstruasjonssmerter. I dag har det vært mer som stikking, og lenger ned. Mer rundt urinblæren enn livmoren kjennes det ut som. Flere som har kjent noe sånt? Normalt symptom?
Etter jeg hadde full Rock n roll der nede i går, så har jeg leste meg litt frem :bookworm:. Ledbånd som går fra livmora til lusken kan lage slike ubehagelig smerter den streke seg rett og slett.;)
Helt rolig i min mage i dag . Fridag:p
Fremdeles ingen kvalme.

Er skikkelig fysen på noe godt hele tiden! Helst søtsaker og snacks :banghead: prøver å ignorere alt snopet fra jula, men sliter veldig :rolleyes:

Her er det også mye kviser og fett hår. Håper det går over snart :inpain::hilarious::facepalm:

Krysser fingrene! Noen føler seg jo aldeles nydelig som gravid, men enn så lenge opplever ikke jeg det som den mest sjarmerende tiden i livet mitt:joyful:

Jeg har begynt å drømme helt ville drømmer, skjønner ingenting når jeg våkner og har vært borti de rareste situasjoner med alle mulige slags folk :hilarious: lest at dette er vanlig, utrolig merkelig greie!

Så utrolig kvalm :wacky: Mye verre etter å ha begynt på jobb igjen når jeg ikke kan slappe av og sove akkurat når jeg vil. Har lyst til å spy for å bli ferdig med det, men det er vel ikke helt sånn dette fungerer :wtf:

Ømme pupper, mensenlignende smerter og føles støl nederst i magen. Tisser en del og har sovna foran Tv-en hver kveld de siste dagene.

Sovet fra jeg kom hjem fra jobb til ca nå. Ømme bryster, og en del murringer og stikkinger i magen. Litt angst hver gang jeg sjekker papiret, men føler meg gravid. Mye rare drømmer, noe jeg har hver gang jeg er gravid :D

I dag tidlig ble jeg skikkelig kvalm da jeg ryddet ut av oppvaskmaskinen. Gikk over når jeg fikk spist litt, heldigvis. I forrige svangerskap var jeg stort sett bare kvalm før jeg fikk spist på morgenen, så håper det blir sånn denne gangen også!

I dag våknet jeg 05.00 med tissetrang og ilende smerter i korsryggen.. Får sånne smerter ca 1 gang daglig i 15 min også gir det seg. Så fikk sove igjen etterhvert og nå våknet jeg igjen og er så kvalm at jeg nærmest ikke orker å stå opp :hungover: Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe 9! Dager i strekk fra i morgen.. :nailbiting:

Det er utrolig deilig å lese at man er flere om denne merkelige og helt fantastiske tiden. ☺️ Jeg startet med symptomer ganske tidlig (ca uke 3), og det blir gradvis mer. En del kvalm, som fører til at jeg må spise noe veldig ofte, da blir det bedre. Har også en del murringer og smerter i magen, og må jo bite tenna sammen og fokusere på pust og at dette går over hver gang. Det stikker på en måte litt dypere enn kvalmen, da det fort føles ut som at det er noe galt, men så er det jo helt normalt. ☺️ Blir sliten av alle tankene som kommer. Men så gleder jeg meg så enormt, at jeg tenker "bring it on" hvis det er det som må til for at vi skal treffe vårt lille mirakel! ❤️❤️

Det er utrolig deilig å lese at man er flere om denne merkelige og helt fantastiske tiden. ☺️ Jeg startet med symptomer ganske tidlig (ca uke 3), og det blir gradvis mer. En del kvalm, som fører til at jeg må spise noe veldig ofte, da blir det bedre. Har også en del murringer og smerter i magen, og må jo bite tenna sammen og fokusere på pust og at dette går over hver gang. Det stikker på en måte litt dypere enn kvalmen, da det fort føles ut som at det er noe galt, men så er det jo helt normalt. ☺️ Blir sliten av alle tankene som kommer. Men så gleder jeg meg så enormt, at jeg tenker "bring it on" hvis det er det som må til for at vi skal treffe vårt lille mirakel! ❤️❤️

Kjenner på det samme jeg også. Bare satser på at det er positivt at det kommer sterke menslignende kramper som varer ca. 15 sekunder. Får bare tenke at det er livmora som vokser seg stor og god for oss begge :shy::Heartred

Sovet fra jeg kom hjem fra jobb til ca nå. Ømme bryster, og en del murringer og stikkinger i magen. Litt angst hver gang jeg sjekker papiret, men føler meg gravid. Mye rare drømmer, noe jeg har hver gang jeg er gravid :D

Kjenner igjen følelsen med å ha en del murringer og stikkinger i magen. Har også litt angst hver gang jeg sjekker papiret, men prøver å være rolig og ikke tenke så mye på det. Føler meg også veldig gravid (førstegangsgravid).

Jeg har ganske menssmerter og ømme pupper, har hatt det siden en uke før forventet mens. Føles som jeg skal få mens når som helst, blir litt smågal av det :sour:

Får hjertebank/blir tungpustet iblant, og ligger våken store deler av natta.

Jeg har nesten ingen symptomer, og det stresser meg:confused004

Lite å snakke om her også! Småting her og der, men ingen «konstante» symptomer. Føler meg ikke veldig gravid.. Men trøster meg med at jeg akkurat nå sitter her i sofaen med to friske, fine barn som jeg hadde det akkurat likt med i svangerskapene :love7 Vi får heller bare prøve å tenke at det er supert å være i fin form nå i starten :)

Lite å snakke om her også! Småting her og der, men ingen «konstante» symptomer. Føler meg ikke veldig gravid.. Men trøster meg med at jeg akkurat nå sitter her i sofaen med to friske, fine barn som jeg hadde det akkurat likt med i svangerskapene :love7 Vi får heller bare prøve å tenke at det er supert å være i fin form nå i starten :)

Å så godt å høre viner flere:happy: Har aldri vært gravid før så vet liksom ikke hva som er normalt og ikke:confused005

Back
Topp