Symptomer

Ja, gjør egentlig det! Trives stort sett godt med aldersgruppa :) Hadde bare et par ukers praksis på ungdomsskolen, og det var i grunn nok for meg :hilarious: Men de første årene er det ekstremt mye jobb da.. Det tar nok mange år før jeg er i balanse mtp ferie/avspasering :confused: Så vurderer stadig om jeg skal over i et annet yrke!
Hehe, ja det har sine ulemper å jobbe med fjortiser, men nå si jeg ser flest fordeler enn så lenge. Trives veldig godt med de :happy: Tror vgs hadde passet meg godt også, men får litt panikk av tanken på større og flere klasser og høyere rettebunker.

Kommer dager hvor man vurderer nytt yrke ja.. Kan vel takke byråkratiet for det.

Vært såå frossen i dag. Vært ute mye i frisk luft og etter jeg kom hjem ligget med ulltøy på under teppet. Kald helt inn til beina føles det som:eek: Så nå ble det en glovarm dusj og rett under dyna :happy:

Nå har kvalmen meldt sin ankomst. Klarer heldigvis å holde den under kontroll ved å spise før jeg blir veldig sulten enn så lenge:angelic:

ekstremt tørr i munnen, det kom på ca samme tid forrige gang også...

Her kom kvalmen og oppkast for fullt første dag på jobb, MYE tidligere enn sist.... måtte løpe ut av klasserommet og spy, så nydelig start på jobb. Usj :wacky: håper ikke det fortsetter like ille

Er dere mest kvalm på morgenen? Jeg føler det kommer og går gjennom hele dagen. I går var jeg uggen da jeg skulle sove, og nå har jeg blitt uggen igjen.

Er dere mest kvalm på morgenen? Jeg føler det kommer og går gjennom hele dagen. I går var jeg uggen da jeg skulle sove, og nå har jeg blitt uggen igjen.
Jeg er mest mot kvelden, var det med første også. Går greit på morgenen foreløpig, så håper jeg slipper unna noe voldsom kvalme utover. Det er så grusomt. Føler med dere som er dårlige ❤️

Her er det også litt i bølger... i dag kom det på morgenen når jeg skulle starte undervisning m. elevene og så igjen nå og gjerne når jeg legger meg :hungover:

Kvalmen har meldt sin ankomst for fullt! Tror jeg? Er det normalt å føle seg oppriktig syk? Også en hel dag? Har vert slapp og kvalm i hele dag, men kastet ikke opp før nå. Og da følte jeg meg fin i 5minutter før jeg ble svimmel, slapp og etterhvert kvalm igjen.. det føles mer ut som ett magevirus.. erfaringer?

Har hatt en del murring i magen som har kommet og gått, litt som menstruasjonssmerter. I dag har det vært mer som stikking, og lenger ned. Mer rundt urinblæren enn livmoren kjennes det ut som. Flere som har kjent noe sånt? Normalt symptom?

Har hatt en del murring i magen som har kommet og gått, litt som menstruasjonssmerter. I dag har det vært mer som stikking, og lenger ned. Mer rundt urinblæren enn livmoren kjennes det ut som. Flere som har kjent noe sånt? Normalt symptom?
Satt akkurat og kjente på stikkinger selv. Lenger nede enn magen liksom. Tror det er helt normalt da :-)

Satt akkurat og kjente på stikkinger selv. Lenger nede enn magen liksom. Tror det er helt normalt da :)

Satser på det er noe ufarlig, det er jo mest sannsynlig det! Hjelper på et merkelig vis å høre at andre kjenner på det samme

Et positivt symptom; håret og huden har blitt mye bedre. Ingen kviser og håret som jeg før måtte vaske nesten hver dag, holder seg må fyldig og glansfullt i flere dager :cat:

Et positivt symptom; håret og huden har blitt mye bedre. Ingen kviser og håret som jeg før måtte vaske nesten hver dag, holder seg må fyldig og glansfullt i flere dager :cat:
Heldig:wideyed: Til vanleg kan eg lett gå på jobb dsgeb etter eg vaska håret, men no må eg vaska det kvar dag:shifty: Håpar det gir seg

Samme her! Fikk skikkelig utbrudd i ansiktet i uke 4, men nå når jeg er over i uke 6 har det bedret seg veldig.

Heldig:wideyed: Til vanleg kan eg lett gå på jobb dsgeb etter eg vaska håret, men no må eg vaska det kvar dag:shifty: Håpar det gir seg
Uff det er skikkelig irriterende, det vet jeg fordi sånn er jeg til vanlig :crybaby2Krysser fingre for at det for seg når hormonene jevner seg litt ut :D

Back
Topp