Symptomer

Nå 7+0 og symptomer kommer og går :) Nå er jeg mye trett, kvalm og uvel på tom mage, tisser ofte, forstoppet/luft, murringer spesielt i korsryggen og hoftene og har ømme bryster :rolleyes: Også blir jeg akutt sulten og hvis jeg ikke får noe da mister jeg alt av energi!

Nå 7+0 og symptomer kommer og går :) Nå er jeg mye trett, kvalm og uvel på tom mage, tisser ofte, forstoppet/luft, murringer spesielt i korsryggen og hoftene og har ømme bryster :rolleyes: Også blir jeg akutt sulten og hvis jeg ikke får noe da mister jeg alt av energi!
Jeg plages også med treg mage .Uansett hva jeg prøver -for å hjelpe til. Hva gjor dere andre?

Da har jammen kvalmen begynt å lure seg innpå. Blir uggen hvis jeg er sulten. Håper det blir med dette, orker bare ikke å få skikkelig kvalme. Tror jeg kommer til å bli ei heks da :hilarious:

Jeg får sååååå mye kviser... Og er utslitt etter nattesøvnen min. Aldri utkvilt tydeligvis :inpain:

Etter 3 netter på rad med søvnløshet på natta MÅ det jo være pga graviditeten?? Husker der var sånn mot slutten med de to første, men ikke så tidlig som dette.. Sovna seriøst 04:30 i natt :banghead:

Spent på veka som kjem! 6+0 i dag og forrige gong tok kvalmen gradvis overhand fra denne tida før eg vart sofaliggande fra veke 7:wideyed:
Håpar eg slepp det no, men blir sikkert stressa om eg ikkje blir like dårleg:hilarious:

Småkvalm på butikken i dag... Håper det bare er at jeg er sliten og at kvalmen ikke kommer helt enda. Er bare 5+2 :inpain:

Gikk med munnbind i dag, og var så kvalm! Har aldri skjedd dør. Kan bli spennende

Jeg sliter med skiftende hard og løs mage :inpain: flere som har det likt? Sist gang hadde jeg bare hard :dead:

I dag har jeg vært ekstrem kvalm. Kvalm når jeg ikke spiser og kvalm når jeg spiser.
Og jeg har fått avsmak på sjokolade av alle ting :sad015 tok meg en liten bit og måtte bare spytte den ut igjen, jeg som er så glad i sjokolade. Kanskje like greit :p
Så har jeg så ekkel smak i munnen, så da blir jeg kvalm av den også :wacky:

Ca. 4+2 i dag, og i dag fikk jeg tydelig metallsmak i munnen :confused: Aldri hatt før, og varte bare fram til jeg drakk noe.. Er ellers ganske hard i magen, søvnløs på natta og får ikke så sterke tester som jeg vil ha :shifty:

Besvimte på badegulvet i går kveld. Den var ny :facepalm: Stakkars, mannen ble like blek som meg. Håper ikke det her er noe som kommer til å skje igjen.. :bag:

Back
Topp