Symptomer

Er sinnsykt trøtt for tiden.. Har sovna på sofaen hver kveld i det siste:dead:

Fryser, trøtt og kvalm og samtidig veldig sulten. Nå satt ligamentsmerter i gang igjen også, blir skikkelig kvalm når de kommer :meh:

:hungover:Jeg er så gjennomfrossen hele dagen, sånn influensaverking. Trøtt og uopplagt, bruker lang tid på å få gjennomført små ting, lett irritabel.
Jeg orker såvidt å åpne kjøleskapet. Synes det lukter helt forferdelig der inne, så må ta en opprydding der senere når jeg føler meg litt ovenpå! Er småuggen hele tiden, men får ikke i meg så mye mat. Jeg fryser ikke på NOENTING. Eple har døyvet litt en dag, så klementin en annen.
Spist yoghurt med div oppi til frokost for å få i meg noe (jeg liker egentlig ikke yoghurt).
Kan ikke huske å ha hatt det sånn før :hilarious: så mye man fortrenger... å tida bare går så sakte!

Jeg er veldig, veldig trøtt... Men har også en ettåring hjemme som ikke synes det er så altfor viktig å sove på natta, så sliter med å skille hva som skyldes det og hva som skyldes graviditet...
Ellers veldig lite symptomer. Trykkfølelse i livmorområde er det eneste.

Jeg vet det er vanlig at symptomene varierer, men har behov for litt bekreftelse likevel :angelic: I dag er brystene litt mindre ømme og jeg er langt ifra stuptrøtt hver ettermiddag. Er dere andre jevnt over helt utslitt hver dag eller er det variasjoner?

Jeg vet det er vanlig at symptomene varierer, men har behov for litt bekreftelse likevel :angelic: I dag er brystene litt mindre ømme og jeg er langt ifra stuptrøtt hver ettermiddag. Er dere andre jevnt over helt utslitt hver dag eller er det variasjoner?
Det varierer i hvert fall veldig her. I dag er jeg kjempetrøtt, mens i går var jeg i storform. Puppene var nesten ikke ømme for to dager siden, men nå går det nesten ikke å ta på dem igjen. Fosteret lever og ble sett på UL denne uka, så jeg tenker det må være veldig vanlig at det kommer og går litt. Jeg blir mer sliten hvis jeg har gjort mye dagen før, og da føler jeg også at jeg får mye mer symptomer enn hvis jeg har slappet av mye og sovet mye.

Det varierer i hvert fall veldig her. I dag er jeg kjempetrøtt, mens i går var jeg i storform. Puppene var nesten ikke ømme for to dager siden, men nå går det nesten ikke å ta på dem igjen. Fosteret lever og ble sett på UL denne uka, så jeg tenker det må være veldig vanlig at det kommer og går litt. Jeg blir mer sliten hvis jeg har gjort mye dagen før, og da føler jeg også at jeg får mye mer symptomer enn hvis jeg har slappet av mye og sovet mye.
Takk for fint og beroligende svar :) er enig i det at jeg kjenner mye mer når jeg har hatt en intensiv dag :)

Hjelp:arghh:
Mensmurringer som kommer og går er helt normalt i starten - Det vet vi!:bookworm:
Men jeg lurer på om noen av dere har oplevd at mensemuringer blir helt borte på en dag?
Jeg til og med våknet på magen i dag og sovet egentlig bra i natt , vanligvis jeg har mye liv mellom 5-8 .
Hmmmm tenker:hungover:

Mensmurringer som kommer og går er helt normalt i starten - Det vet vi!:bookworm:
Men jeg lurer på om noen av dere har oplevd at mensemuringer blir helt borte på en dag?
Jeg til og med våknet på magen i dag og sovet egentlig bra i natt , vanligvis jeg har mye liv mellom 5-8 .

Syns det kommer å går fra dag til dag jeg altså:eek:

Sånn helt stilig uten å kjenne noe som helst i magen på en hel dag?

Jeg har dager der det murrer som om mensen er rett rundt hjørnet, så har det vært borte, så neste dag tilbake. Mens nå et par dager ingen ting. Borsett fra litt ømhet på venstre side. Har selv aldri vært gravid før så stresser meg selv opp mye. Men har venninner som har flere barn som beroliger meg å sier dette er helt normalt.

Åkey.:banghead:Blir ikke bedre hvis vi streser. :rulezingen blødning og ingen akute smerter:angelic: , da skal vi være nok så glad og fornøyd.
Jeg skal slute å lese så mye om MA og sånn , det jo da jeg begynne blir tankefull :sorry:

Åkey.:banghead:Blir ikke bedre hvis vi streser. :rulezingen blødning og ingen akute smerter:angelic: , da skal vi være nok så glad og fornøyd.
Jeg skal slute å lese så mye om MA og sånn , det jo da jeg begynne blir tankefull :sorry:

Samme her, ingen blødning eller akutte smerter. (bank i bordet) Vi må nok prøve å senke skuldrene, selv om det ikke er lett. Jeg ligger mye på sofaen for er så trøtt å får mye tid til å kjenne etter på ting og overtenke:rolleyes: Jeg leser også mye om ma og exu og skremmer livet av meg selv. Hadde ikke hørt om det før jeg begynte å google som en galing. Samboer blir irritert på meg å jeg blir irritert på han som blir irritert på meg. Haha! :hilarious:

Det er jo sånn med mye da, jeg vet fra andre ting. At man kan jo "lese" på seg det ene og det andre. Er ikke for ingen ting man blir frarådet til all denne googlingen. :wideyed:

I dag har jeg noiet over at jeg ikke er kvalm. Og lest side opp og side ned ang det:wideyed:

Jeg har opplevd det. Var ille helt i starten, så forandret smertene seg litt, i dag har jeg knapt kjent noe som helst. Varierer også hvor ømme puppene er. Tenker det er helt normalt og ufarlig inntil motsatt er bevist. Det vil jo helst gå bra:)

Samme her, ingen blødning eller akutte smerter. (bank i bordet) Vi må nok prøve å senke skuldrene, selv om det ikke er lett. Jeg ligger mye på sofaen for er så trøtt å får mye tid til å kjenne etter på ting og overtenke:rolleyes: Jeg leser også mye om ma og exu og skremmer livet av meg selv. Hadde ikke hørt om det før jeg begynte å google som en galing. Samboer blir irritert på meg å jeg blir irritert på han som blir irritert på meg. Haha! :hilarious:

Det er jo sånn med mye da, jeg vet fra andre ting. At man kan jo "lese" på seg det ene og det andre. Er ikke for ingen ting man blir frarådet til all denne googlingen. :wideyed:

I dag har jeg noiet over at jeg ikke er kvalm. Og lest side opp og side ned ang det:wideyed:
Veldig trøtt jeg å:sleep011, null energi , mannen sier at jeg går bare og svimler rundt her :smiley-angelic006Bruker 600 mg progesteron, den plusse litt ekstra på formen .
Jeg hadde exu:blackeye: i august , kan si en ting , den der merker man godt, at det er noe galt nesten fra dpo 14 , hos meg man kunne se det på ul i uke 8 ,ikke før , hcg er veldig lav og stiger hver 5 te dag, typisk for exu. Så jeg tror ikke du skal tenke på det en gang :Heartred

Back
Topp