Symptomer

Er det lov å juble for første runde med oppkast?:wideyed:#apekattsomgjemmeransiktetmedhendene

Etter å ha vært kvalm i noen dager har jeg nå kastet opp før første gang... 6+0 idag, begynte ca samtidig forrige gang...

Jeg er ikkje kvalm, men føler meg såååå uggen på dagtid. Bilsyk på en måte. Utrolig plagsomt når man trenger å fungere på jobb.

Er 5+5 i dag. Tidligere i uka ble jeg bedre av å spise, men nå føles det bare ut som jeg er konstant sulten og dermed også konstant kvalm :wacky: Før det plutselig roer seg på kvelden. Merkelig å gå fra å spise to-tre måltider om dagen til å bli skrubbsulten etter 2 timer :facepalm: :p

Jeg er også mye sulten og blir kvalm om jeg ikke spiser ofte. (5+6 i dag) :facepalm: Trodde ikke vi trengte disse ekstra kaloriene så tidlig jeg? :p

5+6 i dag. Småkvalm, oppblåst, ømme pupper, humørsvingninger og mye stikkinger i mage og korsrygg.
Våkner av det hver natt i 1-2 tiden :facepalm:

Hadde en del Symptomer dagene før ikm og uka etter. Nå må jeg bare tisse ofte, lite matlyst og veldig trøtt.
Glad matlysten er stabil lite for øyeblikket, sist jeg var gravid var jeg konstant skrubbsulten og ingenting hjalp. Måtte ha matpakke ved senga på nettene da jeg alltid våkna og var utsulta. :rolleyes:

Blir kvalm på kvelden etter jeg har spist middag. Puppene varierer fra dag til dag med ømhet. TIsser en del. Murringer i livmora, kjennes ut som mensensmerter som varer ca. 10-15 sekunder før de gir seg. Har også hatt strålinger nedover beina. Våkna i natt av halsbrann. Litt hormonell, men har ikke hatt sammenbrudd enda :hilarious:
Det verste er vel kanskje at jeg er så utrolig trøtt, men ikke får sove eller våkner etter bare noen timer. Jeg har fra før lett kunnet sove 10-12 timer hver natt, og nå våkner jeg bare mannen puster ved siden av meg :rolleyes:

Jeg tenker på mat, hver dag hvert sekund og jeg vil ha en liten blund:happy090

Hadde en del Symptomer dagene før ikm og uka etter. Nå må jeg bare tisse ofte, lite matlyst og veldig trøtt.
Glad matlysten er stabil lite for øyeblikket, sist jeg var gravid var jeg konstant skrubbsulten og ingenting hjalp. Måtte ha matpakke ved senga på nettene da jeg alltid våkna og var utsulta. :rolleyes:
Sånn er jeg! Har da virkelig nok å 'gå på', men skulle tro jeg aldri fikk mat :shy:

Må spise konstant for å ikke bli uggen...
Ekstrem matlyst!
Og såååå trøtt :arghh:
En del økning i utflod.
Og tidvis irritabel :oops:

Er det kvalme jeg begynner å kjenne på her??? Uaktuelt!!! Hadde virkelig håpet at jeg skulle slippe unna :smiley-angry017 Håper det bare er fordi jeg hadde en veldig kort natt med bare 3 timer søvn... 5+4 i dag :meh:

Skal tro...nei det går jo ikke ant.. kan jeg ha fått et graviditetssymptom??:hilarious: Kjente på surt oppstøt idag!! Jippi..eller?;)

Jeg er ekstremt kvalm om dagen, og spesielt når jeg spiser. Også har jeg så dårlig smak i munnen, blir så kvalm av den også. Prøver å spise noe drops eller noe men hjelper ikke.
Også må jeg ofte på do og det er så uvant for meg. Før kunne jeg få nesten en hel dag uten å gå på do.
Og oppblåst :wacky: det er så grusomt. I tillegg får jeg ikke gått på do ordentlig heller og det hjelper jo heller ikke på oppblåstheten :eek:
Og økt utflod..som gjør meg veldig nervøs fordi jeg hele tiden tror det er blod :rolleyes:

Last edited:
I dag kjente jeg skikkelig på kvalmen. Det har tatt meg en halvtime å smøre mat og spise frokost. Så lang tid!!

I går kom kvalmen :) godt med litt symptomer

Ingenting her, håper det kommer noe snart... Skal sies at jeg ikke hadde noe sist heller, bare trøtt etter jobb o_O

Back
Topp